Menu

Суспільство уже формує запит на безбар’єрність. За місяць з моменту запуску «Довідника безбар’єрності» його відвідали понад 15 тисяч осіб, серед найпопулярніших розділів – «Словник» .

Користувачі шукають коректну лексику – як правильно писати, говорити, звертатися, щоб не образити. Так плавно і ненав’язливо толерантне спілкування входить до порядку денного суспільства.

Читачі цікавляться правилами безбар’єрної мови, шукають, що таке «рівність» або яким коректним відповідником замінити нетолерантне слово «інвалід».

20% відвідувачів проводять на сайті до 10 і більше хвилин. Є і ті, хто залишається на півгодини й довше. Активність спостерігається навіть на вихідних, коли здавалося б усі зайняті своїми насущними справами чи відпочинком.

Ознайомитися з довідником можна за посиланням: https://bf.in.ua/

Скоро довідник поповниться новим розділом, який розкаже про етику поведінки з різними людьми.

У розділі читачі знайдуть відповіді на питання:

  • Чи доречно підвищувати голос, коли спілкуєшся із людиною із порушеннями слуху?

  • - «Пішли зі мною» чи «поїхали зі мною» – як коректно запрошувати до прогулянки людину на кріслі колісному?

  • - Чи можна брати під руку незрячу людину, якщо, наприклад, вона попросила вас допомогти їй перейти на інший бік дороги?

Нагадаємо, «Довідник безбар’єрності» – ініціатива і флагманський проєкт першої леді Олена Зеленська. Він створений у співпраці з громадськими організаціями, правозахисниками, психологами, батьками, що виховують дітей з інвалідністю, українськими та міжнародними експертами. Аналітичну та технічну підтримку проєкту надавала Безбар'єрність.

вгору