Суспільство уже формує запит на безбар’єрність. За місяць з моменту запуску «Довідника безбар’єрності» його відвідали понад 15 тисяч осіб, серед найпопулярніших розділів – «Словник» .
Користувачі шукають коректну лексику – як правильно писати, говорити, звертатися, щоб не образити. Так плавно і ненав’язливо толерантне спілкування входить до порядку денного суспільства.
Читачі цікавляться правилами безбар’єрної мови, шукають, що таке «рівність» або яким коректним відповідником замінити нетолерантне слово «інвалід».
20% відвідувачів проводять на сайті до 10 і більше хвилин. Є і ті, хто залишається на півгодини й довше. Активність спостерігається навіть на вихідних, коли здавалося б усі зайняті своїми насущними справами чи відпочинком.
Ознайомитися з довідником можна за посиланням: https://bf.in.ua/
Скоро довідник поповниться новим розділом, який розкаже про етику поведінки з різними людьми.
У розділі читачі знайдуть відповіді на питання:
Чи доречно підвищувати голос, коли спілкуєшся із людиною із порушеннями слуху?
- «Пішли зі мною» чи «поїхали зі мною» – як коректно запрошувати до прогулянки людину на кріслі колісному?
- Чи можна брати під руку незрячу людину, якщо, наприклад, вона попросила вас допомогти їй перейти на інший бік дороги?
Нагадаємо, «Довідник безбар’єрності» – ініціатива і флагманський проєкт першої леді Олена Зеленська. Він створений у співпраці з громадськими організаціями, правозахисниками, психологами, батьками, що виховують дітей з інвалідністю, українськими та міжнародними експертами. Аналітичну та технічну підтримку проєкту надавала Безбар'єрність.