Menu

26 січня 2018 року о 14-й годині у залі засідань Сергіївської сільської ради відбудеться засідання виконавчого комітету сільської ради.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СЕРГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  

  1. Про пісумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік.

(Кас’ян А.В.)

  1. Про план заходів щодо попередження корупції на 2018 рік.

 (Дичок О.Р.)

  1. Про затвердження Плану основних заходів цивільного захисту Сергіївської сільської ради на 2018 рік.

(Білаш С.М.)

  1. Про використання адміністративного приміщення Сергіївської сільської ради на період мобілізації.

(Білаш С.М.)

  1. Про використання бюджетних коштів КП «Сергіївське» за 2017 рік.

(Кавун А.І.)

  1. Про затвердження нормативів оплати праці відділу лісового господарства КП «Сергіївське».

(Лідовий І.Г.)

  1. Про затвердження заходів щодо роздільного збору ТПВ в населених пунктах Сергіївської сільської ради.

(Панасейко І.М.)

  1. Про внесення змін до рішення виконкому №5 від 05.01.2017 року «Про створення сільської Комісії ТЕБ та НС».

(Дичок О.Р.)

  1. Про заключення угод щодо зберігання безхозного майна.

(Галь В.І.)

  1. Про створення комісії по обстеженню та видаленню зелених насаджень.

(Галь В.І.)

11. Про надання дозволу на видалення аварійних зелених насаджень.

(Галь В.І.)

12. Про зміну поштової адреси Кревсун Любові Володимирівни.

(Ілляшенко Н.В.)

13. Про зміну поштової адреси Герасименка Івана Михайловича.

(Ілляшенко Н.В.)

14. Інші питання.

Карта захисних споруд полтавської області

Корисна інформація

Наказ начальника Миргородського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримкм

Сервісні центри МВС Полтавщини розповідають про алгоритм роботи функціоналу Е-запис

Сервісні центри МВС працюють за принципом екстериторіальності – отримати державну послугу можна у будь-якому регіоні України. А обслуговування в наших підрозділах здійснюється за попереднім записом. Чинний функціонал системи «Е-запис», його графік роботи, генерація та поява слотів для запису регламентується наказом Міністерства внутрішніх справ від 05 листопада 2020 року № 777.

Заступник начальника регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Харківській, Полтавській та Сумській областях Ірина Пархоменко розповіла, як працює Е-запис.

Алгоритм генерації слотів

Слоти для реєстрації в системі Е-запис генеруються автоматично.

Сюди враховуються такі дані: 

  • кількість адміністраторів; 
  • час, відведений на надання послуги;
  • графік роботи сервісного центру МВС. 

Нагадуємо, що з вівторка до п’ятниці наші підрозділи працюють із 08:00 до 17:00, в суботу – з 08:00 до 15:45. Неділя та понеділок – вихідні дні.

Тобто кількість згенерованих слотів на 1 робочий день сервісного центру МВС залежить від часу, необхідного для надання обраної послуги, кількості адміністраторів, які працюють у підрозділі та графіку роботи.

Розподіляються слоти попереднього запису між функціоналом        «Е-запис» і терміналом, що знаходиться в приміщенні сервісного центру МВС у середньому 50% на 50 %. Усі неотримані громадянами слоти через Е-запис у визначений день прийому стають  доступними в терміналі.

Слоти формуються в системі для отримання послуг на 21 день наперед.

Слоти в онлайн-сервісі стають доступними порційно та в рандомному порядку. Тобто щодня системою вивільняються по 10% слотів від загальної кількості згенерованих 21 день наперед. Слоти з’являються автоматично з 08:00 до 17:00 кожного дня. Зауважимо, що при цьому здійснити запис через Е-запис можливо цілодобово.

У терміналі відображаються слоти на поточний день і ті слоти, які залишилися неотриманими через онлайн-сервіс. Зареєструватися через термінал можна виключно в робочий час з 08:00 у день звернення.

Скасування реєстрації через Е-запис онлайн

Якщо людина з якихось причин не може відвідати сервісний центр МВС для отримання послуги, слот для якої вона реєструвала заздалегідь у Е-записі, ми просимо скасовувати такий слот онлайн. У такому випадку скасований слот з’явиться в системі Е-запису з новим номером і в рандомному порядку, у тому числі й у нічний час.

Скасувати реєстрацію через Е-запис можна не пізніше ніж за 2 години до вказаного часу на отримання послуги.

У разі неявки відвідувача для отримання послуги протягом трьох хвилин із моменту запрошення до адміністратора, його запис автоматично скасовується. Взамін автоматично скасованих слотів системою генеруються додаткові, які отримують нові номери та потрапляють у загальний доступ для подальшого запису до термінала.

Якщо ж відвідувач вчасно звернувся до робочого місця адміністратора сервісного центру МВС для отримання послуги, але були виявлені передбачені законодавством підстави для відмови в її наданні – такий запис скасовується з обранням підстави про відмову в обслуговуванні. Такий скасований слот теж потрапить у загальний доступ до термінала.

Нагадуємо, з метою унеможливлення зовнішнього стороннього втручання в систему продовжується робота над удосконаленням попередньої реєстрації для отримання послуг. З 14 січня проходить тестування оновленої системи Е-запису. На час перехідного періоду реєстрація відбувається за старою та новою версіями системи – усе залежить від обраного регіону та сервісного центру МВС для отримання послуги. Щоб здійснити реєстрацію на сторінці Е-запис знайдіть територіально зручний для вас сервісний центр МВС і перейдіть за посиланням.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

У сервісних центрах МВС Полтавщини відновлено перереєстрацію транспортних засобів та запроваджено тестування оновленої версії е-запису

вгору