Menu

     Частиною третьою статті 24 Кодексу законів про працю України визначено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

     Враховуючи положення вищезазначеної статті, було прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 17.06.2015» р. № 413 «Про порядок повідомлення Державної фіскальної служби та її територіальних органів про прийняття працівника на роботу» (Постанова N 413), якою передбачено, що дата наказу (розпорядження) про прийняття працівника на роботу та дата початку роботи працівника відрізняються (колонки 8 і 9 додатка до зазначеної постанови). Така ж думка викладена і у Листі Міністерства соціальної політики України від 10.08.2015 р. № 1038/13/84-15, тобто, до початку роботи працівника інформація про його зарахування має бути подана до Державної фіскальної служби або її територіальних органів і дата наказу про прийняття працівника на роботу та дата початку роботи працівника ( дати в колонках 8 і 9) не співпадають.

      Листом Держпраці України від 03.08.2015 р. N 1364/24/21/01/2298-15 щодо подання Повідомлення про прийняття працівника на роботу, визначено, що  повідомлення Державної фіскальної служби про прийняття працівника на роботу є частиною укладання трудового договору, яке складається із виданого наказу та повідомлення Державної фіскальної служби та її територіальних органів.


        Міністерство соціальнї політики у своєму листі від 19.08.2015 р. N 1069/13/84-15 «Щодо практичного застосування постанови КМУ від 17.06.2015 р. N 413» повідомляє, що відповідно до статті 265 Кодексу законів про працю України у випадку фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту) юридичні та фізичні особи — підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення.

   Головний державний інспектор                                               Л.Д.Тіхонова                                                         

Карта захисних споруд полтавської області

Корисна інформація

Наказ начальника Миргородського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримкм

Сервісні центри МВС Полтавщини розповідають про алгоритм роботи функціоналу Е-запис

Сервісні центри МВС працюють за принципом екстериторіальності – отримати державну послугу можна у будь-якому регіоні України. А обслуговування в наших підрозділах здійснюється за попереднім записом. Чинний функціонал системи «Е-запис», його графік роботи, генерація та поява слотів для запису регламентується наказом Міністерства внутрішніх справ від 05 листопада 2020 року № 777.

Заступник начальника регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Харківській, Полтавській та Сумській областях Ірина Пархоменко розповіла, як працює Е-запис.

Алгоритм генерації слотів

Слоти для реєстрації в системі Е-запис генеруються автоматично.

Сюди враховуються такі дані: 

  • кількість адміністраторів; 
  • час, відведений на надання послуги;
  • графік роботи сервісного центру МВС. 

Нагадуємо, що з вівторка до п’ятниці наші підрозділи працюють із 08:00 до 17:00, в суботу – з 08:00 до 15:45. Неділя та понеділок – вихідні дні.

Тобто кількість згенерованих слотів на 1 робочий день сервісного центру МВС залежить від часу, необхідного для надання обраної послуги, кількості адміністраторів, які працюють у підрозділі та графіку роботи.

Розподіляються слоти попереднього запису між функціоналом        «Е-запис» і терміналом, що знаходиться в приміщенні сервісного центру МВС у середньому 50% на 50 %. Усі неотримані громадянами слоти через Е-запис у визначений день прийому стають  доступними в терміналі.

Слоти формуються в системі для отримання послуг на 21 день наперед.

Слоти в онлайн-сервісі стають доступними порційно та в рандомному порядку. Тобто щодня системою вивільняються по 10% слотів від загальної кількості згенерованих 21 день наперед. Слоти з’являються автоматично з 08:00 до 17:00 кожного дня. Зауважимо, що при цьому здійснити запис через Е-запис можливо цілодобово.

У терміналі відображаються слоти на поточний день і ті слоти, які залишилися неотриманими через онлайн-сервіс. Зареєструватися через термінал можна виключно в робочий час з 08:00 у день звернення.

Скасування реєстрації через Е-запис онлайн

Якщо людина з якихось причин не може відвідати сервісний центр МВС для отримання послуги, слот для якої вона реєструвала заздалегідь у Е-записі, ми просимо скасовувати такий слот онлайн. У такому випадку скасований слот з’явиться в системі Е-запису з новим номером і в рандомному порядку, у тому числі й у нічний час.

Скасувати реєстрацію через Е-запис можна не пізніше ніж за 2 години до вказаного часу на отримання послуги.

У разі неявки відвідувача для отримання послуги протягом трьох хвилин із моменту запрошення до адміністратора, його запис автоматично скасовується. Взамін автоматично скасованих слотів системою генеруються додаткові, які отримують нові номери та потрапляють у загальний доступ для подальшого запису до термінала.

Якщо ж відвідувач вчасно звернувся до робочого місця адміністратора сервісного центру МВС для отримання послуги, але були виявлені передбачені законодавством підстави для відмови в її наданні – такий запис скасовується з обранням підстави про відмову в обслуговуванні. Такий скасований слот теж потрапить у загальний доступ до термінала.

Нагадуємо, з метою унеможливлення зовнішнього стороннього втручання в систему продовжується робота над удосконаленням попередньої реєстрації для отримання послуг. З 14 січня проходить тестування оновленої системи Е-запису. На час перехідного періоду реєстрація відбувається за старою та новою версіями системи – усе залежить від обраного регіону та сервісного центру МВС для отримання послуги. Щоб здійснити реєстрацію на сторінці Е-запис знайдіть територіально зручний для вас сервісний центр МВС і перейдіть за посиланням.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

У сервісних центрах МВС Полтавщини відновлено перереєстрацію транспортних засобів та запроваджено тестування оновленої версії е-запису

вгору