Menu

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ управління соціального

захисту населення

Миргородської районної

державної адміністрації

07 грудня  2021 року № 84

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

„ВИДАЧА НАПРАВЛЕННЯ НА ПРОХОДЖЕННЯ ОБЛАСНОЇ, ЦЕНТРАЛЬНОЇ МІСЬКОЇ У ММ. КИЄВІ ТА СЕВАСТОПОЛІ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ ЕКСПЕРТНОЇ КОМІСІЇ ДЛЯ ВЗЯТТЯ НА ОБЛІК ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ЗАКОННИХ ПРЕДСТАВНИКІВ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ АВТОМОБІЛЕМ”

  Управління соціального захисту населення

Миргородської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг )

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги  та / або центр надання адміністративних послуг/ виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1

Місцезнаходження

37600, Полтавська область, місто Миргород, вулиця, Гоголя, 80

відділ № 1 38300, смт В.Багачка вул. Шевченка, 73

відділ № 2 37300, м.Гадяч, вул.Полтавська, 44

відділ № 3 37200, м.Лохвиця, вул.Перемоги, 8

відділ № 4 38000, смт Шишаки, вул.Партизанська, 6

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи: понеділок - четвер з 8.00 до 17.15, п’ятниця з 8.00 до 16.00

обідня перерва з 12.00 до 13.00,

вихідний – субота, неділя

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

тел./факс: (05355), тел. 5-25-41

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закони України ,,Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні” від 06.10.2005 № 2961-IV, ,,Про гуманітарну допомогу” від 22.10.1999 № 1192-XIV, ,,Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні” від 21.03.1991 № 875-XII

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 19.07.2006                    № 999 „Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями” (зі змінами)

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Мінпраці від 02.08.2006 № 295 ,,Про затвердження  зразків та форм облікової документації з обліку та  забезпечення  автомобілями інвалідів” (зі змінами)

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Наявність статусу особи з інвалідністю, зокрема дитини з інвалідністю, яка має право на забезпечення автомобілем безоплатно або на пільгових умовах

8

Перелік необхідних документів

Для отримання направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю автомобілем
(далі – направлення) особи з інвалідністю, законні представники недієздатних осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю (далі – заявники) до заяви, форма якої затверджується Мінсоцполітики (далі – заява), додають:

копію довідки МСЕК про групу та причину інвалідності, а для дітей з інвалідністю - копію медичного висновку;

паспорт громадянина України (для особи з інвалідністю, законного представника недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю), який після перевірки паспортних даних, зазначених у заяві, повертається заявнику, та копію свідоцтва про народження (для дитини з інвалідністю);

довідку про присвоєння ідентифікаційного номера особі з інвалідністю та члену сім’ї, якому передається право користування автомобілем, законному представнику недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю (після перевірки даних, наведених в заяві, повертається заявнику);

документ про реєстрацію місця проживання члена сім’ї, іншої особи, яким передається право користування автомобілем.

Для осіб з інвалідністю I, II і III групи з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілих від Чорнобильської катастрофи, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, а також громадян, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, – копію посвідчення про належність до категорії 1 осіб, що постраждали внаслідок дії зазначених факторів, та медичну довідку визначеного органами охорони здоров’я зразка щодо спроможності особи з інвалідністю керувати автомобілем (для осіб з інвалідністю I і II групи, які забезпечуються автомобілями безоплатно).

Для осіб з інвалідністю від загального захворювання або захворювання, отриманого під час проходження військової служби чи служби в органах внутрішніх справ, державної безпеки, інших військових формувань, з числа осіб, які брали безпосередню участь у бойових діях під час Другої світової війни, – довідку, видану військкоматом, інші документи (копія військового квитка або партизанського квитка), що підтверджують таку участь (видається військкоматом на запит структурного підрозділу чи органу соціального захисту населення), посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни.

Для недієздатних осіб з інвалідністю – копію рішення суду про визнання особи з інвалідністю недієздатною та копію рішення (розпорядження) про встановлення над нею опіки.

Для малолітніх і неповнолітніх дітей з інвалідністю, позбавлених батьківського піклування, – копію рішення (розпорядження) про встановлення опіки та піклування

9

Спосіб подання документів

Заява та необхідні документи подаються суб’єкту надання адміністративної послуги:

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

Документи для надання направлення розглядаються протягом 20 днів після закінчення місяця, в якому надійшла заява з усіма необхідними документами.

Після надходження заяви з необхідними документами до органу соціального захисту населення в триденний строк особи з інвалідністю надається направлення до лікувально-профілактичного закладу для проходження медичного огляду та направлення на МСЕК. Після проходження особою з інвалідністю медичного огляду лікувально-профілактичний заклад у п’ятиденний строк надсилає до облМСЕК (ЦМСЕК, КрМСЕК) направлення (форма № 088/0 витяг з медичної картки амбулаторного (стаціонарного) хворого) та в обов’язковому порядку повідомляє про це орган соціального захисту населення. Після огляду заявника облМСЕК надсилає структурному підрозділу з питань соціального захисту населення Витяг з акта огляду заявника.

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Особа з інвалідністю протягом шести місяців з дня повідомлення про необхідність здійснення повторного огляду для підтвердження наявності медичних показань не проходить такий огляд в облМСЕК без поважних причин, знімається з обліку;під час перебування на обліку в сім’ї особи з інвалідністю  відбулися зміни, що призвели до відсутності члена сім’ї, який зареєстрований за місцем реєстрації заявника і якому особа з інвалідністю міг би передати право керування автомобілем, виникли інші причини, з яких член сім’ї заявника не може керувати автомобілем, особа з інвалідністю знімається з обліку протягом шести місяців після встановлення такого факту;особи з інвалідністю, які проживають в установах соціального обслуговування на повному державному утриманні або перебувають у місцях позбавлення волі, автомобілями не забезпечуються;особи з інвалідністю, яким інвалідність встановлено на певний період, не поновлюють без поважних причин інвалідність протягом шести місяців, вони знімаються з обліку;виникнення інших обставин

13

Результат надання адміністративної послуги

Взяття на облік для забезпечення автомобілем / відмова у взятті на облік для забезпечення автомобілем

14

Способи отримання відповіді (результату)

Надсилається письмове повідомлення про результат надання адміністративної послуги.

Повідомлення надається / надсилається поштою

 

вгору