Menu

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ управління соціального

захисту населення

Миргородської районної

державної адміністрації

07 грудня  2021 року № 84

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

„ВИДАЧА РІШЕННЯ ПРО НАПРАВЛЕННЯ НА КОМПЛЕКСНУ РЕАБІЛІТАЦІЮ (АБІЛІТАЦІЮ) ОСІБ З ІНВАЛІДІНСТЮ, ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ,  ДІТЕЙ ВІКОМ ДО ТРЬОХ РОКІВ (ВКЛЮЧНО), ЯКІ НАЛЕЖАТЬ ДО ГРУПИ РИЗИКУ ЩОДО ОТРИМАННЯ ІНВАЛІДНОСТІ, ДО РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ УСТАНОВИ

Управління соціального захисту населення

Миргородської районної державної адміністрації

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг )

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг/ виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1

Місцезнаходження

37600, Полтавська область, місто Миргород, вулиця, Гоголя, 80

відділ № 1 38300, смт В.Багачка вул. Шевченка, 73

відділ № 2 37300, м.Гадяч, вул.Полтавська, 44

відділ № 3 37200, м.Лохвиця, вул.Перемоги, 8

відділ № 4 38000, смт Шишаки, вул.Партизанська, 6

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи: понеділок - четвер з 8.00 до 17.15, п’ятниця з 8.00 до 16.00

обідня перерва з 12.00 до 13.00,

вихідний – субота, неділя

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

тел./факс: (05355), тел. 5-25-41

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України ,,Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні” від 06.10.2005 № 2961-IV

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року № 80 „Про затвердження Порядку надання окремим категоріям осіб послуг із комплексної реабілітації (абілітації)”, Постанова Кабінету Міністрів України від  08.12.2006 № 1686 «Про затвердження Державної типової програми реабілітації осіб з інвалідністю», Постанова Кабінету Міністрів України від 23.05.2007 № 757 «Про затвердження Положення про індивідуальну програму реабілітації осіб з інвалідністю», зі змінами.

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України від 27.09.2018 № 1423 „Про затвердження форм документів щодо направлення окремих категорій осіб на комплексну реабілітацію (абілітацію)”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16.10.2018 за № 1160/32612

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Заява, наявність відповідного пакета документів, індивідуальна програма реабілітації особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, форма яких затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.10.2007 № 623, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19 жовтня 2007 за № 1197/14464;

висновок лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності) з рекомендаціями щодо проходження комплексної реабілітації (абілітації)

8

Перелік необхідних документів

Отримувач або його законний представник подає такі документи (далі – заявник):

       1.заяву;

2.індивідуальна  програма реабілітації, видана медико-соціальною експертною комісією, лікарсько-консультативною комісією державного або комунального закладу охорони здоров’я (для дітей з інвалідністю);

3.висновок лікарсько-консультативної комісії державного або комунального закладу охорони здоров’я з рекомендаціями стосовно надання послуг (для дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності);

4.паспорт громадянина України, для іноземців та осіб без громадянства - довідки про звернення за захистом в Україні/посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту/посвідчення біженця/паспортного документа іноземця та посвідки на тимчасове проживання або посвідки на постійне проживання, свідоцтва про народження (для дітей віком до 14 років);

5.документ із зазначенням даних щодо реєстраційного номера облікової картки платника податків або паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті) отримувача;

6.документа про освіту (для отримувачів, які потребують професійної реабілітації);

7.виписки з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого за формою, затвердженою МОЗ.

 

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для прийняття рішення про направлення на комплексну реабілітацію (абілітацію), подаються заявником суб’єкту надання адміністративної послуги:

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

5 робочих днів  

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання документів не в повному обсязі

13

Результат надання адміністративної послуги

Прийняття рішення про направлення отримувача на комплексну реабілітацію (абілітацію)  /  прийняття рішення про відмову направлення отримувача на комплексну реабілітацію (абілітацію)   

14

Способи отримання відповіді (результату)

Рішення про направлення на комплексну реабілітацію (абілітацію) надсилається заявнику структурним підрозділом з питань соціального захисту населення за місцем його реєстрації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

вгору