СЕРГІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ГАДЯЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(дванадцята сесія восьмого скликання)
РІШЕННЯ
03.12.2021
Про виконання бюджету Сергіївської сільської територіальної громади за 9 місяців 2021 року
На виконання пункту 4 статті 80 Бюджетного кодексу України, заслухавши інформацію начальника фінансового відділу виконавчого комітету Сергіївської сільської ради Лободи В.Г. про виконання бюджету сільської територіальної громади за 9 місяців 2021 року, сільська рада ВИРІШИЛА:
Сільський голова І.Г. Лідовий
Звіт про виконання бюджету
За 9 місяців 2021 року доходна частина загального фонду бюджету Сергіївської сільської територіальної громади без урахування офіційних трансфертів виконана в сумі 38 562 982 грн., при уточненому плані 35 007 297,00грн., що становить 110,16% до затверджених планів на 9 місяців 2021 року, у порівняні з аналогічним періодом за 9 місяців 2020 року спостерігається збільшення надходжень на 219,9% або на суму 21 031 031грн.
План по доходах загального фонду бюджету за 9 місяців 2021 року з врахуванням трансфертів виконано на 108,06% .
В загальній сумі доходів загального фонду бюджету за 9 місяців найбільшу питому вагу складають:
Надходження податку та збір на доходи фізичних осіб – запланований в сумі 11 313 481,00грн. надійшло 11 583 546,00грн., що становить 102,39% у порівнянні з аналогічним періодом 9 місяців 2020 року спостерігається збільшення на 81,88% або на суму 5 211 542грн.
- податок на доходи фізичних осіб що сплачуються податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати запланований в сумі 6 429 047грн. надійшло 6 192 991грн. що становить 96,33% в порівнянні з минулим роком збільшилися на 28,48% на суму 1 363 695грн.
- податок на доходи фізичних осіб що сплачуються податковими агентами із доходів платника податку інших ніж заробітної плати запланований в сумі 4855934грн. надійшло 5 348 389грн. що становить 110,14% в порівнянні з минулим роком збільшилися на суму 3 839 548грн.
Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів запланований в сумі 5 687 227грн надійшло 6 786 662грн., у порівнянні з аналогічним періодом спостерігається збільшення на 112,72% або 3 596 209грн.
- рентна плата за користування надрами для видобування нафти заплановано 970 000,00грн. надійшло 1 056 555грн. що становить 108,92 .
- рентна плата за користування надрами для видобування природного газу заплановано 3 984 627грн. надійшло 4 888 119грн. що становить 122,67%.
- рентна плата за користування надрами для видобування газового конденсату заплановано 730 000грн. надійшло 836 573грн. що становить 114,6%.
Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів запланований в сумі 15 400грн. надійшло 21 648 грн., у порівнянні з аналогічним періодом спостерігається збільшення на 19,4% або 3 518грн
- акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів запланований в сумі 15 400грн. надійшло 21648грн. що становить 140,57%;
Податок на майно запланований в сумі 16 618 214,00грн. надійшло 18 442 603грн., у порівнянні з аналогічним періодом спостерігається збільшення на 134,04 або 10 562 655грн
- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості заплановано 87 750грн. надійшло 59 095грн.,
- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками житлової нерухомості надійшло 11 152,44грн.,
- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості заплановано 12 400 надійшло 31 195грн., що становить 251,57%
- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості заплановано 560 000 надійшло 591 266грн., що становить 105,58% .
- земельний податок з юридичних осіб заплановано 6 455 579грн. ,надійшло
8 135 119грн., що становить 126,08% в порівнянні з минулим роком збільшився податок на суму 8 010 514грн.
- орендна плата з юридичних осіб заплановано 8 625 000грн. надійшло 8 679 513грн. що становить 100,63% до уточненого плану.
- земельний податок з фізичних осіб заплановано 520 000 грн. надійшло 523 819,75грн.що становить 100,73% .
- орендна плата з фізичних осіб заплановано 359 485грн. надійшло 409 359грн. що становить 113,87%;
Єдиний податок запланований в сумі 1 321 000грн надійшло 1 376 463грн., у порівнянні з аналогічним періодом спостерігається зменшення на 6,61% або 97 389грн
- єдиного податку з юридичних осіб заплановано 72 000грн. надійшло 106 060грн., що становить 147,31% .
- єдиного податку з фізичних осіб 499 000 грн., надійшло 472 077грн. що становить 94,81 .
- єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий рік дорівнює або перевищує 75% заплановано 750 000 грн.
Інші надходження заплановано 17 000грн надійшло 272 349грн.
- адміністративні штрафи та інші санкції надійшло 1 275грн.
Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності запланований в сумі 34 975грн. надійшло 68 139грн., у порівнянні з аналогічним періодом спостерігається збільшення 12 227грн.
- плата за надання інших адміністративних послуг – 12 400грн. надійшло 63956 грн. що становить 515,77% ;
- адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень заплановано 11 500грн., надійшло 60 100грн., що становить 522,61%
Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном запланований в сумі 22 500,00грн надійшло 4138 грн., у порівнянні з аналогічним періодом зменшення на 19 316грн.
- надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебувають у комунальній власності заплановано 22 500 грн. надійшло 4 138 грн., що становить 18,39%;
- державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення на спадщину та дарування заплановано 75 грн. надійшло 45 грн., що становить 60,15%;
- інші надходження надійшло 4 647 грн.,
- кошти за шкоду ,що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність внаслідок їх самовільного зайняття, використання не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу відшкодування збитків за погіршення якості ґрунтового покриву тощо та за неодержання доходів у зв’язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок заплановано 15 000 грн. надійшло 252703 грн., що становить 1 784,68%;
Надійшло офіційних трансфертів на суму 8 010 362 грн.
- освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам - 7 750 000 грн
- субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету 69 714грн.,
- субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету 184 659,00грн
- інші субвенції з місцевого бюджету 5 989 грн.
Доходи спеціального фонду сільської територіальної громади за 9 місяців 2021 року складають :
екологічний податок, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю) – 33 364
надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини надійшло 11 231грн.
Власні надходження бюджетних установ
плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю (батьківська плата ) 168 274грн;
благодійні внески, гранти та дарунки 940 262грн
- цільові фонди, утворені Верховною Радою Автономної республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади – 122 777грн
ВИДАТКИ
Видатки загального та спеціального фонду бюджету об'єднаної сільської територіальної громади за 9 місяців 2021 року виконано в сумі 37 308 835 грн., що становить 75,5% до уточненого плану за 9 місяців 2021 року.
В порівнянні з аналогічним періодом 9 місяців 2020 року видатки загального та спеціального фонду бюджету сільської територіальної громади збільшилися на 157,5 %., або на суму 13 629 975 грн.
Із загального обсягу видатків на виплату заробітної плати та нарахувань на неї спрямовано 19 424 894 грн., що становить 89,3% уточненого плану за 9 місяці 2021 року, на предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 1 368 801 грн. (87,9%), медикаменти та перев’язувальні матеріали 2134 грн.(38,8%), придбання продуктів харчування – 346 882 грн. (58,9 %), оплату послуг (крім комунальних) - 2 190 084 грн. (40,4 %), оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 1 116 141 грн. (54,3%), дослідження і розробки, окремі заходи по реалізації державних (регіональних програм) – 243 951 грн. (63,7%), субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) – 3 731 834 грн. (66,6 %), поточні трансферти органам державного управління інших рівнів – 6 010 570 грн. ( 98,9%), інші виплати населенню - 514 625 грн. (65,4%), інші поточні видатки – 17 674грн. ( 99,1%).
Касові видатки загального та спеціального фонду за 9 місяців 2021 р. спрямовані на заклади освіти в сумі 15 010 233 грн.
Дошкільні заклади освіти - 2 639 318 грн., (на заробітну плату, нарахування на заробітну плату 2 109 672грн., оплату послуг 111 423 грн. (використання мережі інтернету, заправка картриджів, послуги з лабораторних досліджень),придбання матеріалів, господарських товарів 173 643 грн., продукти харчування 156 670 грн., медикаменти 1353 грн.).
Надання загальної середньої освіти - 12 370 915 (на заробітну плату, нарахування на заробітну плату 8 229 560 грн, придбання матеріалів, господарських товарів, дизпалива, бензину меблів 675 846 грн., оплату послуг 779 049 грн.(технічне обслуговування та ремонт автобусів, поточний ремонт приміщень, встановлення системи протипожежного захисту, використання мережі інтернету, заправка картриджів, послуги з лабораторних досліджень) продукти харчування 190 213 грн., видатки на відрядження 1210 грн., оплата теплопостачання, електроенергії 561 088 грн.);
Видатки на соціальний захист і соціальне забезпечення –1 585 055 грн.
Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям населення -304 678 грн.
Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 5 989 грн.
Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю – 971 864 грн.
Оздоровлення та відпочинок дітей - 78 246 грн.
Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги – 41 098 грн.
Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення 183 180 грн.( одноразова матеріальна допомога учасникам ВВВ 2000 грн., учасникам ЧАЕС -11 000 грн., учасникам бойових дій в Афганістані - 2000 грн., допомога постраждалим внаслідок пожежі -2000 грн., матеріальна допомога потребуючим верствам населення онкохворим –24 000 грн.); допомога на поховання -2000 грн. компенсація за житлово-комунальні послуги батькам загиблого учасника АТО - 10 000 грн., матеріальна допомога дітям з інвалідністю - 13 000 грн., одноразова допомога при народженні дитини – 90 000 грн.
На забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів спрямовано - 1 891743 грн., (на заробітну плату, нарахування на заробітну плату, придбання сценічних костюмів, взуття, бензокоси, оплату послуг(підключення та використання мережі інтернету, поточний ремонт коридору СБК, поточний ремонт кабінету поліцейського громади, технічне обслуговування газосигналізаторів, придбання господарських товарів, канцелярських товарів ,оплата енергоносіїв);
Інші заходи галузі культури і мистецтва – 132 225 грн., (придбання квітів, проведення дня села, грошова винагорода учасникам художньої самодіяльності,).
Організація благоустрою населених пунктів використано 4 307 256 грн. (оплата за електроенергію 207030грн., послуги з доступу до об’єктів електроенергії, за одну опору лінії – 32432 грн. поточний ремонт вуличного освітлення с. Розбишівка вул. Першотравнева-19 604 грн., пров. Сумський -42596, пров. Лохвицький - 44 273 грн., пров. Лагідний 6350 грн. поточний ремонт впорядкування парку с. Сергіївка -30 900 грн.) передано коштів отримувачам КП Сергіївське – 2 961 904 грн., КП Добробут - 795270 грн.;
Здійснення заходів із землеустрою використано коштів на суму 79 000 грн. послуги з складання технічної документації із землеустрою.
Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету - 419 542 грн. (поточний ремонт дороги с. Сергіївка с. Розбишівка, с. Качаново ;
Розроблення схем планування та забудови територій використано 25 301 грн. (послуги з охорони природного середовища с. Новоселівка .
Членські внески до асоціації органів місцевого самоврядування – 17 674 грн.
Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення за медичні огляди військових, допризовників 2611 грн.
Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання 80 951 грн. КП Сергіївське
Організаційне, інформаційно- аналітичне та матеріально - технічне забезпеченням діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення) міської, селищної, сільської рад 5 704 748 грн. на заробітну плату, нарахування на заробітну плату, оплату послуг (забезпечення та супроводження комп’ютерних програм, використання мережі Інтернету, надання юридичних консультаційних послуг, поточний ремонт теплогенераторної адмінбудівлі Качанівського старостату, заправка картриджів, придбання господарських товарів, меблів, банерів, запасних частин (дизпалива, бензину), придбання комп’ютерної техніки, видатки на відрядження, оплата енергоносіїв);
Керівництво і управління у відповідній сфері у містах(місті Києві) селищах, селах, територіальних громадах - 429 560 грн. (на заробітну плату , нарахування на заробітну плату, придбання канцелярських товарів).
Субвенцію з місцевого бюджету на утримання об’єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об’єктів спільного користування на суму – 2 460 070грн., Пожежна охорона 639 970грн., фонд підтримки підприємництва 14 335грн.; цент реабілітації дітей – інвалідів 41 450грн.., будинок дитячо-юнацької творчості – 169 365 грн., Гадяцький ЦПМСД 804 300грн., трудовий архів 16 270грн., Гадяцький ІРЦ – 9 470 грн., Гадяцька музична школа 429 717грн., Гадяцька ЦРЛ 268 189грн., Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників - 67004грн.;
Субвенція з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах – 3 500 000 експлуатаційне утримання доріг Межа обл. Т 17-05 с. Розбишівка.
Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів - 545 490 грн. (придбання ПММ та пластикових вікон 50 500 грн., придбання спеціалізованого автомобіля поліцейському громади 494 440 грн.)
Інша субвенція з місцевого бюджету – 760 000 грн. будівництво ПОЖ ДЕПО Петрівсько-Роменської сільської територіальної громади.
Цільовий фонд касові видатки склали 339313 грн. (поточний ремонт центрального парку, встановлення дитячого майданчика, придбання іграшки Лось, дитячих качель.
Охорона та раціональне використання природних ресурсів придбання саджанців квітів 13 640 грн.
Дебіторська та кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фонду відсутня .
Начальник фінансового відділу Валентина ЛОБОДА