СЕРГІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
МИРГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(чотирнадцята сесія восьмого скликання)
РІШЕННЯ
04.02.2022
Про розроблення комплексного плану просторового розвитку території Сергіївської територіальної громади, Миргородського району, Полтавської області
Керуючись п. 42 частини 1 ст. 26 Закону України від 21.05.1997 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. ст. 16, 16¹, 20, 21 Закону України від 17.02.2011 №2011 №3008-VІ «Про регулювання містобудівної діяльності», ст. 17 Закону України від 16.11.1992 №2780-ХІІ «Про основи містобудування», Законом України від 20.03.2018 №2354 ЧІІІ «Про стратегічну екологічну оцінку», Постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 №555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні», п. 5 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.2021 №853 «Порядок та умови надання субвенцій з державного бюджету на розроблення комплексних планів просторового розвитку території територіальних громад», відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 №926 «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації», з метою забезпечення сталого розвитку територіальної громади, дотримання принципу збалансованості державних, громадських та приватних інтересів з урахуванням Стратегії розвитку Сергіївської сільської територіальної громади на період до 2027 року, враховуючи рекомендації постійної комісії містобудування, будівництва, житлово-комунального господарства, комунальної власності, земельних відносин та охорони природи, сільська рада ВИРІШИЛА:
3.1. Підготовчі процедури розроблення Комплексного плану провести у відповідності до календарного плану (Додаток 1);
3.2. Забезпечити дотримання визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 №926 «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації» вимог до персонального складу робочої групи з формування завдання на розроблення Комплексного плану та строків приймання заявок на участь у робочій групі:
- у персональному складі робочої групи частка членів, що представляють сільську раду та виконавчий орган сільської ради, не повинна перевищувати половину складу робочої групи плюс одна особа;
- повинно бути забезпечено участь у робочій групі принаймні одного представника від кожного з населених пунктів, розташованих на території територіальної громади, який не є співробітником виконавчого органу;
- допускається представлення одним членом робочої групи інтересів кількох суміжних сіл та селищ територіальної громади;
- вимоги до персонального складу робочої групи, строки приймання заявок на участь у робочій групі (не менш як 10 робочих днів з дня публікації даного рішення на веб-сайті сільської ради).
3.3. Включити в завдання на розроблення Комплексного плану та забезпечити врахування при розробленні Комплексного плану пропозицій щодо переліку та значень індикаторів (Додаток 2);
3.4. Оприлюднити прогнозовані наслідки розроблення Комплексного плану (Додаток 3);
3.5. Здійснювати контроль за розробленням Комплексного плану;
3.6. Забезпечувати проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення Комплексного плану;
3.7. Забезпечити здійснення стратегічної екологічної оцінки Комплексного плану;
3.8. Забезпечити розгляд проекту Комплексного плану архітектурно-містобудівною радою при Департаменті будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації,
3.9 Обрати експертну організацію у відповідності до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», забезпечити подання проекту Комплексного плану експертній організації для проведення експертизи;
3.10. Розроблений та погоджений у порядку, визначеному чинним законодавством України проект Комплексного плану подати на затвердження в Сергіївську сільську раду.
Сільський голова Ігор ЛІДОВИЙ
Додаток №1
до рішення чотирнадцятої сесії восьмого скликання Сергіївської сільської ради від 04.02.2022 року. «Про розроблення комплексного плану просторового розвитку території Сергіївської територіальної громади, Миргородського району, Полтавської області»
Календарний план підготовчих процедур для розроблення
Комплексного плану
№ з/п |
Назва підготовчої процедури розроблення Комплексного плану |
Дата почат-ку |
Строк проведення (робочі дні) |
Дата закінче-ння |
1 |
Прийняття рішення про розроблення Комплексного плану. Початок збору вихідних даних для проектування. |
02.2022 |
1 |
02. 2022 |
2 |
Інформування громадськості про прийняття рішення на розроблення комплексного плану просторового розвитку території Сергіївської сільської ради та про початок процедури формування робочої групи. Отримання заяв від мешканців громади на включення до персонального складу робочої групи. |
02.2022 |
10 |
02. 2022 |
3 |
Інформування громадськості про початок внесення пропозицій фізичними та юридичними особами щодо розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Сергіївської сільської ради та отримання пропозицій до комплексного плану від фізичних та юридичних осіб. |
02.2022 |
10 |
02. 2022 |
4 |
Формування та затвердження робочої групи. |
03.2022 |
2 |
03. 2022 |
5 |
Напрацювання робочої групи: - визначення переліку основних заінтересованих сторін у розвитку територіальної громади (на першому засідання робочої групи); - визначення робочою групою тематичних напрямків громадського обговорення за напрямами відповідно складу та змісту Комплексного плану; - обговорення загальних пріоритетів розвитку територіальної громади; - опрацювання пропозицій фізичних та юридичних осіб щодо розроблення Комплексного плану; - здійснення відбору учасників стратегічної сесії. |
03.2022 |
10 |
03. 2022 |
6 |
Інформування на веб-сайті Сергіївської сільської ради мешканців територіальної громади та визначених заінтересованих сторін у розвитку територіальної громади про дату проведення стратегічної сесії та порядок відбору ії учасників. |
04.2022 |
10 |
04. 2022 |
7 |
Розміщення на веб-сайті сільської ради інформації щодо отриманих пропозицій до комплексного плану від фізичних та юридичних осіб із дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» та забезпеченням можливості коментування користувачами веб-сайту. Коментування користувачами веб-сайту отриманих пропозицій. Інформування на веб-сайті сільської ради мешканців територіальної громади та визначених заінтересованих сторін у розвитку територіальної громади про час та місце проведення стратегічної сесії. |
04.2022 |
10 |
04. 2022 |
8 |
Проведення стратегічної сесії. |
04.2022 |
1 |
04. 2022 |
9 |
Узагальнення робочою групою напрацювань стратегічної сесії та коментарів до них у вигляді протоколу стратегічної сесії та розміщення його на веб-сайті сільської ради із забезпеченням можливості коментування користувачами веб-сайту. Коментування напрацювань користувачами веб-сайту напрацювань стратегічної сесії. |
05.2022 |
10 |
05. 2022 |
10 |
Підготовка проекту завдання на розроблення комплексного плану на основі протоколу стратегічної сесії. |
05.2022 |
10 |
05. 2022 |
11 |
Схвалення робочою групою проекту завдання на розроблення комплексного плану не менш ніж двома третинами голосів від свого затвердженого складу на затвердження замовником, публікація завдання на веб-сайті сільської ради. |
05.2022 |
2 |
05. 2022 |
12 |
Визначення джерел фінансування комплексного плану.
|
05.2022 |
10 |
05. 2022 |
13 |
Проведення тендерних закупівель щодо розроблення, оновлення, внесення змін до містобудівної документації
|
06.2022 |
30 |
06. 2022 |
14 |
Визначення розробника з урахуванням положень встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» |
06.2022 |
1 |
06. 2022 |
15 |
Публікація на веб-сайті календарного плану виконання робіт з розроблення комплексного плану відповідно до укладеного договору на розроблення комплексного плану |
06.2022 |
1 |
06. 2022 |
Завідувач сектору містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого
комітету Сергіївської сільської ради Тетяна НЕСТЕРЕНКО
Додаток №2
до рішення чотирнадцятої сесії восьмого скликання Сергіївської сільської ради від 04.02.2022 року. «Про розроблення комплексного плану просторового розвитку території Сергіївської територіальної громади, Миргородського району, Полтавської області»
Пропозиції щодо переліку та зазначення індикаторів розвитку Сергіївської сільської ради.
№ з/п |
Назва підготовчої процедури розроблення Комплексного плану |
Одиниці виміру |
Стартовий рік |
Бажане значення |
1. Виробничий сектор (промисловість, сільське господарство) |
||||
1.1 |
Збудовані та реконструйовані виробничі та складські будівлі |
м2 |
2022 |
4 |
1.2 |
Промислові території, що не використовуються. |
га |
2022 |
2 |
1.3 |
Кількість робочих місць |
од. |
2022 |
30 |
1.4 |
Підтримка підприємництва |
га/од. |
2022 |
3 |
1.5 |
Забезпеченість інженерно-транспортною інфраструктурою майданчиків «чисте поле» та «занедбані промислові об’єкти» для залучення зовнішніх та внутрішніх інвестицій |
% |
2022 |
1 |
2. Охорона історичного середовища та туризм |
||||
2.1 |
Кількість пам'яток з визначеними охоронними зонами
|
об’єктів |
|
7 |
2.2 |
Наявні природно-заповідні території |
га |
|
3 |
2.3 |
Кількість туристів |
осіб на добу |
|
9 |
2.4 |
Створення туристичних маршрутів для пішохідного та велосипедного туризму |
Кількісні маршрутів |
|
1 |
3. Громадські простори |
||||
3.1
|
Наявні громадські простори для короткочасного відпочинку населення |
га |
|
3 |
4. Мобільність та транспорт |
||||
4.1
|
Наявність транспортного сполучення усіх населених пунктів з адміністративним центром |
% |
|
100 |
4.2 |
Наявність транспортного сполучення усіх населених пунктів громади з м. Гадяч, Миргород, Полтава. |
% |
|
100 |
4.3
|
Кількість аварійно небезпечних ділянок
|
одиниці |
|
0 |
4.4
|
Протяжність велосипедних доріжок |
км. |
|
Створення |
5. Екологія |
||||
5.1 |
Показники якості повітря |
% |
|
5 |
5.2 |
Площа зелених зон загального користування (парки, сквери, ліси) |
га |
|
|
5.3 |
Площа водойм, доступних для мешканців |
га |
|
|
5.4 |
Кількість проб води у відкритих водоймах, яка не відповідає вимогам стандартам |
% |
|
1 |
6. Інженерна інфраструктура |
||||
6.1 |
Кількість аварій на мережах водопостачання |
од. |
|
0 |
6.2 |
Кількість проб води, яка не відповідає вимогам стандартам |
% |
|
0 |
6.3 |
Забезпеченість населених пунктів централізованим каналізуванням |
% |
|
100 |
7. Соціальна інфраструктура |
||||
7.1 |
Кількість дітей в черзі до ЗДО |
Діти |
|
0 |
7.2
|
Середня наповнюваність у комунальних школах |
учні |
|
100 |
7.3 |
Частка дітей, охоплених гуртками позашкільної освіти, що функціонують при освітніх закладах |
% |
|
збільшення |
7.4 |
Охоплення населення закладами сімейної медицини |
% |
|
100 |
Завідувач сектору містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого
комітету Сергіївської сільської ради Тетяна НЕСТЕРЕНКО
Додаток №3
до рішення чотирнадцятої сесії восьмого скликання Сергіївської сільської ради від 04.02.2022 року. «Про розроблення комплексного плану просторового розвитку території Сергіївської територіальної громади, Миргородського району, Полтавської області»
Прогнозовані наслідки розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Сергіївської територіальної громади, Миргородського району, Полтавської області . |
||
Правові |
Економічні |
Для природного навколишнього середовища (в тому числі для здоров’я населення |
Взаємоузгодження державних, громадських та приватних інтересів під час планування та забудови територій |
Підвищення інвестиційної привабливості території громади |
Збереження, створення та відновлення рекреаційних, природоохоронних, оздоровчих територій та об’єктів, ландшафтів, лісів, парків, скверів, окремих зелених насаджень |
Обгрунтування розподілу земельних ділянок за цільовим призначеннням |
Визначення найбільш ефективного використання територій громади |
Визначення територій для короткочасного відпочинку населення |
Формування земельних ділянок для розміщення об’єктів соціальної сфери, а також тих, які відображають державні та регіональні інтереси |
Підвищення соціальних стандартів |
Забезпечення санітарного благополуччя населення та навколишнього середовища шляхом визначення санітарно-захисних зон навколо режимоутворюючих об’єктів |
Спрощення дозвільних процедур |
Збільшення надходжень в місцевий бюджет за рахунок виявлення: - незареєстрованих земельних ділянок; - земельних ділянок, які використовуються не за цільовим призначенням. |
Встановлення обмежень навколо режимоутворюючих об’єктів з метою забезпечення відповідного цільового використання територій |
Встановлення правового режиму забудови територій, на яких передбачено провадження містобудівної діяльності |
Збільшення вартості землі та іншої нерухомості завдяки реалізації проектних рішень щодо зміни функціонального призначення територій, розвитку інженерно-транспортної інфраструктури |
Встановлення меж територій та об’єктів природно-заповідного фонду з метою додержання вимог щодо охорони даних територій та об’єктів під час здійснення господарської, управлінської та іншої діяльності |
Визначення й раціональне використання функціональних зон |
Збільшення нормативної грошової оцінки земель, в тому числі за рахунок проектних пропозицій щодо поліпшень у землю та зміни функціонального призначення територій |
Встановлення прибережних захисних смуг з метою охорони поверхневих водних об’єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності |
Узгодження функціонального призначення територій та цільового призначення земельних ділянок |
Збільшення надходжень в місцевий бюджет від земельного податку та податку на нерухомість |
100 % забезпечення централізованим каналізуванням |
Обмеження прав на земельні ділянки приватної власності необхідних для розміщення об’єктів, щодо яких відповідно до закону може здійснюватися примусове відчуження земельних ділянок з мотивів суспільної діяльності |
Створення додаткових робочих місць |
Впровадження роздільного збору ТПВ |
Здійснення контролю у сфері містобудування та землеустрою
|
Стимулювання економічної активності та створення умов для розвитку бізнесу |
|
Прозорість і відкритість системи управління земельними та іншими природними ресурсами |
Визначення переліку земель (територій) для продажу земельних ділянок державної та комунальної власності або прав на них на земельних торгах |
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про : - межі функціональних зон; Обмеження у використанні земель, які будуть встановлені комплексним планом (відповідно Постанови Кабінету Міністрів № 654 від 2.06.2021 р.); - земельні ділянки, сформовані до 2004 року, але відомості не внесені до Державного земельного кадастру; - земельні ділянки для розміщення об’єктів соціальної сфери, а також тих, які відображають державні та регіональні інтереси; - відомості про межі територій, до складу яких входять земельні ділянки, необхідні для розміщення об’єктів, щодо яких відповідно до закону може здійснюватися примусове відчудження земельних ділянок з мотивів суспільної необхідності. |
Визначення переліку земель (територій) для продажу або передачі у користування земельних ділянок державної, комунальної власності без проведення земельних торгів |
|
Завідувач сектору містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого
комітету Сергіївської сільської ради Тетяна НЕСТЕРЕНКО