СЕРГІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
МИРГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(вісімнадцята сесія восьмого скликання)
РІШЕННЯ
20 липня 2022 року
Про хід виконання Програми соціально-економічного розвитку Сергіївської сільської територіальної громади на 2022 рік
Керуючись пунктом 11 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши інформацію начальника відділу економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Сергіївської сільської ради Гринь І.І. про хід виконання Програми соціально-економічного розвитку Сергіївської сільської територіальної громади на 2022 рік, сільська рада ВИРІШИЛА:
Сільський голова Ігор ЛІДОВИЙ
Додаток 1
до рішення вісімнадцятої сесії восьмого скликання Сергіївської сільської ради Миргородського району Полтавської області від 20.07.2021 року
Звіт
Про хід виконання Програми соціально-економічного розвитку Сергіївської сільської територіальної громади на 2022 рік
За 1 півріччя 2022 року доходна частина загального фонду бюджету Сергіївської сільської територіальної громади без урахування офіційних трансфертів виконана в сумі 31 348 921 грн., при уточненому плані 19 545 525 грн. , що становить 160,39% до затверджених планів на 6 місяців 2022 року, у порівняні з аналогічним періодом за 6 місяців 2021 року спостерігається збільшення надходжень на 120,15% або на суму 5 240 159 грн.
План по доходах загального фонду бюджету за 6 місяців 2022 року з врахуванням трансфертів виконано на 145,32% .
В загальній сумі доходів загального фонду бюджету за 6 місяців найбільшу питому вагу складають:
Надходження податку та збір на доходи фізичних осіб – запланований в сумі 5 625 500 грн. надійшло 5 804 733 грн., що становить 103,19% у порівнянні з аналогічним періодом 6 місяців 2021 року спостерігається зменшення на 70,5% або на суму 2 423 214 грн.
- податок на доходи фізичних осіб що сплачуються податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати запланований в сумі 4 500 000,00грн. надійшло 5 232 349грн. що становить 116,27%, а в порівнянні з минулим роком збільшилися на 124,43% або на суму 1 027 154 грн
- податок на доходи фізичних осіб що сплачуються податковими агентами із доходів платника податку інших ніж заробітної плати запланований в сумі 1 094 300грн. надійшло 471 939грн. що становить 43,13% в порівнянні з минулим роком становить 11,81%, що зменшилося на суму 3 522 612 грн
Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів запланований в сумі 4 815 600 грн надійшло 15 437 687грн.,, що становить 320,58% у порівнянні з аналогічним періодом спостерігається збільшення на 397,03% або на суму 11 549 363 грн.
- рентна плата за користування надрами для видобування нафти заплановано 869 500,00грн. надійшло 776 811,00грн. що становить 89,34%. платники
- рентна плата за користування надрами для видобування природного газу заплановано 3 330 000грн. надійшло 14 099 351грн. перевиконання становить 423,4 % на суму 10 769 351 грн.
- рентна плата за користування надрами для видобування газового конденсату заплановано 612 000грн. надійшло 559 960грн. що становить 91,50%.
Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів запланований в сумі 15 000 грн. надійшло 13 291 грн.:
- акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів запланований в сумі 15 000грн.
- акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих , що оподатковуються згідно з підпунктом 213 .1.14 пункту 213 .1 статті 213 Податкового кодексу України надійшло 12 613 грн.
Місцеві податки та збори, що сплачуються (перераховуються ) згідно з Податковим кодексом України надійшло 10 054 621грн. при плані 9 039 700грн. перевиконання становить 1 014 921 грн. 111,23%
Податок на майно запланований в сумі 7 801 000,00грн. надійшло 8 862 478 грн., що становить 113,6 % у порівнянні з аналогічним періодом спостерігається зменшення на 69,35% або на суму 3 916 597грн
- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості заплановано 40 000грн. надійшло 42 657грн.,
- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості заплановано 0,00грн надійшло 1 162 грн..
- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості заплановано 5 000 грн надійшло 13 994 грн., що становить 279,87%, в порівнянні з аналогічним періодом збільшилося на 266,35%, що в сумі становить 8 740 грн.
- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості заплановано 410 000 грн надійшло 487 995 грн., що становить 119,02% в порівнянні з аналогічним періодом спостерігається збільшення на 130,42% або на суму 113 823 грн
- земельний податок з юридичних осіб заплановано 2 411 000 грн. , надійшло 4 748 960 грн., що становить 196,97%, що в порівнянні з аналогічним періодом спостерігається зменшення на 90,81% або на суму 480 365 грн
- орендна плата з юридичних осіб заплановано 4 650 000 грн. надійшло 3 220 228 грн. що становить 68,25% до уточненого плану.
- земельний податок з фізичних осіб заплановано 105 000 грн. надійшло 88 437 грн. що становить 84,23% .
- орендна плата з фізичних осіб заплановано 180 000,00грн. надійшло 259 045 грн. що становить 143,91%;
Єдиний податок запланований в сумі 1 238 700 грн надійшло 1 192 143 грн., у порівнянні з аналогічним періодом 2021 року спостерігається збільшення на 114,4 % або 150 426 грн
- єдиного податку з юридичних осіб заплановано 60 000 грн. надійшло 36 608грн., що становить 61,01%;
- єдиного податку з фізичних осіб заплановано 331 600 грн., надійшло 490 918 грн. що становить 148,05%;
- єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників у яких частка сільськогосподарського товаро виробництва за попередній податковий рік дорівнює або перевищує 75% заплановано 847 100 грн. надійшло 664 617 грн. що становить 78,46% , Інші надходження заплановано 1 300 грн надійшло 1 700,00грн
- адміністративні штрафи та інші санкції надійшло 1 700,00грн.
Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності запланований в сумі 35 025 грн. надійшло 33 505 грн., у порівнянні з аналогічним періодом спостерігається зменшення на суму 4 642 грн.
- плата за надання інших адміністративних послуг – заплановано 32 000 грн. надійшло 13 041 грн. зменшилося в порівнянні з аналогічним періодом на суму 21 573 грн;
- адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень заплановано 30 00 грн., надійшло 12 570 грн., що становить 41,9%
Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном запланований в сумі 3 000 грн надійшло 20 039 грн., у порівнянні з аналогічним періодом збільшився на 16 538 грн.
- державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення на спадщину та дарування заплановано 25 грн. надійшло 14,00грн., що становить 56,80%;
-орендна плата за водні об’єкти (їх частини), що надаються в користування на умовах оренди Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, районними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, місцевими радами заплановано 0,00грн надійшло 411,00грн.
Інші неподаткові надходження заплановано 13 000 грн. надійшло 2 885 грн, що становить 22,19%.
- інші надходження надійшло заплановано 3 000 грн. надійшло 2 885 грн, що становить 96,17%.
- кошти за шкоду ,що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність внаслідок їх самовільного зайняття, використання не за цільовим призначенням, зняття грунтового покриву (родючого шару грунту) без спеціального дозволу відшкодування збитків за погіршення якості грунтового покриву тощо та за неодержання доходів у зв’язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок заплановано 10 000 грн.
Надійшло офіційних трансфертів на суму 6 210 221грн.
- освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам 6 195 300 грн.,
- субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету 14 921 грн.,
Доходи спеціального фонду сільської територіальної громади за 6 місяців 2022 року складають :
- надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах , крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини надійшло 336 грн.
Власні надходження бюджетних установ надійшло 298 189 грн.
- плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю (батьківська плата ) 9 467 грн; ????
- благодійні внески, гранти та подарунки 288 722 грн;
- кошти від викупу земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної та комунальної власності передбачених пунктом 6(1 ) розділу Х» Перехідні положення» Земельного кодексу України 88 880 грн. продажу землі і нематеріальних активів – 88 880 грн;
ВИДАТКИ
№ з/п |
Найменування видатків згідно бюджетної класифікації |
Обсяг фінансування запланований у бюджеті сільської територіальної громади тис. грн. уточнений план |
Фактичні видатки за І півріччя |
Таблиця 1. Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської ради (0210150)
|
|||
1 |
Заробітна плата |
7 834,370 |
3 694,706 |
2 |
Нарахування на оплату праці |
1 880,250 |
793,318 |
3 |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
411,366 |
187,756 |
4 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
432,369 |
268,693
|
5 |
Видатки на відрядження |
15,000 |
0 |
6 |
Оплата електроенергії |
120,120 |
57,867 |
7 |
Оплата теплопостачання |
99,100 |
0 |
8 |
Оплата природного газу |
150,000 |
77,096 |
9 |
Інші поточні видатки |
2,400 |
0 |
10 |
Придбання обладнання довгострокового користування |
50,000 |
49,900
|
Таблиця 2. Інша діяльність у сфері державного управління (0210180) |
|||
1 |
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку |
5,000 |
0 |
Таблиця 3. Дошкільні заклади освіти (0211010) |
|||
1 |
Заробітна плата |
2 619,510 |
1 223,327 |
2 |
Нарахування на заробітну плату |
628,700 |
263,267 |
3 |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
40,013 |
25,591 |
4 |
Медикаменти та перев’язувальні матеріали |
3,840 |
0 |
5 |
Продукти харчування |
519,279 |
59,485 |
6 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
453,367 |
25,034 |
7 |
Видатки на відрядження |
0 |
0 |
8 |
Оплата електроенергії |
106,150 |
44,465 |
9 |
Оплата природного газу |
157,520 |
56,587 |
10 |
Окремі заходи по реалізації програм |
0 |
0
|
11 |
Придбання обладнання предметів довгострокового користування |
23,850 |
0 |
Таблиця 4. Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти (0211020) |
|||
1 |
Заробітна плата |
2 849,210 |
1 419,253 |
2 |
Нарахування на заробітну плату |
683,840 |
321,886 |
3 |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
786,665 |
374,383 |
4 |
Медикаменти та перев’язувальні матеріали |
5,100 |
0 |
5 |
Продукти харчування |
1 143,465 |
115,501 |
6 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
1 664,213 |
362,978 |
7 |
Видатки на відрядження |
14,800 |
300 |
8 |
Оплата теплопостачання |
495,390 |
289,308 |
9 |
Оплата електроенергії |
677,100 |
174,266 |
10 |
Оплата природного газу |
3,840 |
760
|
11 |
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування |
5,300 |
0 |
Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти (0211031) |
|||
1 |
Заробітна плата |
8 115,260 |
4 827,679 |
2 |
Нарахування на заробітну плату |
1 785,440 |
1 002,452 |
Таблиця 5. Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категорія громадян (0213033) |
|||
1 |
Інші виплати населенню |
710,000 |
269,160
|
Таблиця 6. Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (0213050) |
|||
1 |
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку |
18,200 |
0 |
Таблиця 7. Видатки на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни (0213090) |
|||
1 |
Інші виплати населенню |
2,512 |
0
|
Таблиця 8. Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю (0213104) |
|||
1 |
Заробітна плата |
1 406,348 |
574,272 |
2 |
Нарахування на заробітну плату |
365,000 |
144,269 |
3 |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
10,000 |
6,116 |
4 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
25,000 |
0 |
Таблиця 9. Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) (0213140) |
|||
1 |
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку |
31,000 |
0 |
Таблиця 10. Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги (0213160) |
|||
1 |
Інші виплати населенню |
396,000 |
85,006 |
Таблиця 11. Встановлення телефонів особам з інвалідністю І і ІІ груп (0213172)
|
|||
1 |
Інші виплати населенню |
0,100 |
0 |
Таблиця 12. Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення (0213242) |
|||
1 |
Інші виплати населенню |
350,050 |
155,850 |
2 |
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку |
150,960 |
0 |
Таблиця 13. Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів (0214060) |
|||
1 |
Заробітна плата |
1 800,270 |
756,394 |
2 |
Нарахування на оплату праці |
432,110 |
171,595 |
3 |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
220,770 |
55,763 |
4 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
279,271 |
222,926 |
5 |
Оплата електроенергії |
426,700 |
50,540 |
6 |
Оплата природного газу |
100,570 |
41,905 |
7 |
Придбання обладнання, предметів довгострокового обладнання |
92,500 |
92,500
|
8 |
Капітальний ремонт інших об'єктів |
0 |
0 |
9 |
Видатки на відрядження |
1,000 |
0,381 |
Таблиця 14. Інші заходи в галузі культури та мистецтв (0214082) |
|||
1 |
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку |
45,500 |
0 |
Таблиця 15. Організація благоустрою населених пунктів (0216030) |
|||
1 |
Предмети, матеріали, обладнання і інвентар |
0,939 |
0 |
2 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
311,570 |
0 |
3 |
Оплата електроенергії |
1 070,150 |
329,775 |
4 |
Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) |
5 491,023 |
3 188,696 |
5 |
Реконструкція та реставрація інших об’єктів |
50,000 |
0 |
6 |
Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям) |
1 836,000 |
0 |
Таблиця 16. Здійснення заходів із землеустрою (0217130) |
|||
1 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
44,100 |
43,500 |
Таблиця 17. Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету (0219800) |
|||
1 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
100,000 |
0 |
Таблиця 18. Членські внески до асоціації органів місцевого самоврядування (0217680) |
|||
1 |
Інші поточні видатки |
17,827 |
0 |
Таблиця 19. Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення (0218220) |
|||
1 |
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних програм, не віднесені до заходів розвитку |
20,000 |
2,115 |
2 |
Інші виплати населенню |
206,000 |
0 |
Таблиця 20. Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах (3710160) |
|||
1 |
Заробітна плата |
726,475 |
271,557 |
2 |
Нарахування на оплату праці |
175,000 |
59,593 |
3 |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
4,000 |
0 |
4 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
15,000 |
8,904 |
Таблиця 21. Резервний фонд місцевого бюджету (3718710) |
|||
1 |
Нерозподілені видатки |
10,000 |
0 |
Таблиця 22. Субвенція з місцевого бюджету на утримання об’єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об’єктів спільного користування (3719710) |
|||
1 |
Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів |
3 110,566 |
2 137,232 |
Таблиця 23. Субвенція з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (3719730) |
|||
1 |
Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів |
8 647,581 |
4 570,215 |
Таблиця 24. Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства (0216013) |
|||
1 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
49,990 |
49,978 |
2 |
Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) |
1 478,182 |
841,751 |
Таблиця 25. Розроблення схем планування та забудови території (0217350) |
|||
1 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
44,100 |
43,500 |
Таблиця 26. Заходи та роботи з територіальної оборони (0218240) |
|||
1 |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
187,372 |
44,886 |
2 |
Продукти харчування |
100,000 |
72,719 |
3 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
567,782 |
56,988 |
4 |
Придбання обладнання довгострокового користування |
614,700 |
614,700 |
Таблиця 27. Видатки, пов’язані з наданням підтримки внутрішньо переміщеним та/або евакуйованим особам у зв’язку із введенням воєнного стану в Україні (0213230) |
|||
1 |
Інші виплати населенню |
301,500 |
238,000 |
Таблиця 28. Утримання об’єктів соціальної сфери підприємств, що передаються до комунальної власності (0216060) |
|||
1 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
9,271 |
9,271 |
Таблиця 29. Надання освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами (0211200) |
|||
1 |
Заробітна плата |
54,975 |
11,645 |
2 |
Нарахування на оплаті праці |
12,095 |
1,984 |
3 |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
16,527 |
0 |
Таблиця 30. Інші субвенції з місцевого бюджету (3719770) |
|||
1 |
Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) |
200,000 |
200,000 |
Таблиця 31. Субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів (3719800) |
|||
1 |
Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) |
10,000 |
10,000 |
Таблиця 32. Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха (0218110) |
|||
1 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
121,000 |
0 |
Таблиця 33. Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення (0218220) |
|||
1 |
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку |
20,000 |
2,115 |
Начальник відділу економічного розвитку та інвестицій виконавчого
комітету Сергіївської сільської ради Ірина ГРИНЬ