СЕРГІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
МИРГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(дев’ятнадцята сесія восьмого скликання)
РІШЕННЯ
10 жовтня 2022 року
Про затвердження Порядку розроблення місцевих цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законів України «Про державні цільові програми», «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року № 106 «Про затвердження Порядку розроблення та виконання державних цільових програм» (зі змінами та доповненнями), з метою удосконалення формування, затвердження та виконання програм Сергіївської сільської ради як засобу програмного управління, забезпечення виконання заходів та завдань програм в установлені терміни, досягнення передбачених показників програм, використання фінансових, матеріально-технічних та інших залучених ресурсів за призначенням покращення контролю за належним їх виконанням, сільська рада ВИРІШИЛА:
Сільський голова Ігор ЛІДОВИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення дев’ятнадцятої сесії восьмого скликання Сергіївської сільської ради від 10.10.2022 року
ПОРЯДОК
розроблення місцевих цільових програм, фінансування, моніторингу
та звітності про їх виконання
І. Загальні положення
Програма вважається комплексною, якщо вона об'єднує декілька програм споріднених напрямів відповідної галузі та передбачає їх функціонування за кількома кодами функціональної класифікації видатків сільського бюджету.
Програма має бути направлена на досягнення мети та цілей, що задекларовані у її змісті. При цьому цілі повинні бути вимірними та співставними ключовими показниками ефективності.
Заходи Програми, що розробляється, не повинні дублювати заходи інших цільових програм.
ІІ. Стадії розроблення та виконання цільових програм
Основними стадіями розроблення та виконання Програми є:
2.1. Підготовка проекту Програми здійснюється її головним розробником – виконавчим органом (відділом) Сергіївської сільської ради – самостійно або спільно із заінтересованими науковими, громадськими організаціями, підприємствами, установами, які зацікавлені у прийнятті та реалізації Програми. Для забезпечення підготовки проекту Програми можуть утворюватися (відповідним розпорядженням сільського голови) робочі групи з представників виконавчих органів (відділів) Сергіївської сільської ради, бізнесових кіл, наукових та громадських організацій тощо.
2.2. Проект Програми повинен містити такі розділи:
2.2.1. Паспорт Програми
Зазначений розділ готується за формою згідно додатку 1 до Порядку і містить у стислому вигляді загальну характеристику Програми (назва, рішення про розроблення, відомості про розробника та перелік співрозробників Програми, відповідальний виконавець Програми та інші співвиконавці, строк виконання, обсяги та джерела фінансування).
2.2.2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
Розділ повинен містити:
Визначення проблеми є основою для формулювання мети та всіх інших розділів Програми.
2.2.3. Визначення мети Програми
Визначення мети є одним із головних аспектів підготовки Програми.
Мета Програми поєднує комплекс взаємопов’язаних завдань і заходів, які спрямовані на розв’язання проблем розвитку територіальних громад.
Сформульоване визначення мети Програми повинно мати логічний зв’язок із її назвою та бути тісно пов’язане з проблемою, на розв’язання якої спрямована Програма та відповідати потребам громади.
Мета Програми повинна описувати бажані результати від виконання Програми, кінцевий довгостроковий результат, на виконання якого націлена Програма.
Мета Програми повинна мати наступні характеристики:
Мету Програми потрібно чітко сформулювати, щоб уникнути непорозуміння і дублювання цілей інших Програм.
2.2.4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, показники результативності
У цьому розділі зазначаються шляхи і засоби розв’язання проблеми територіальної громади, окремих сфер соціально-економічного, культурного життя тощо.
Шляхи розв’язання проблем – це конкретні завдання, які планується вирішити для досягнення мети Програми. У якості застосування засобів розв’язання проблеми можливо використовувати конкретні дії, спрямовані на виконання завдань Програми.
У розділі визначається система програмних завдань, заходів і показників, виконання яких дасть змогу досягти реалізації мети Програми та усунути причини виникнення проблеми.
Завдання Програми – це специфічна планова діяльність, що може бути виміряна й виконана у певному проміжку часу. Завдання – короткострокова ціль, що досягає короткострокового результату в загальному напрямі досягнення мети. Завдання дають уявлення про те, що треба зробити, щоб досягти мети.
Завдання Програми – це конкретні напрями та заходи, які планується здійснити протягом певного періоду і які повинні забезпечити досягнення цілей Програми.
Завдання найкраще формулювати у вигляді твердження того, що необхідно зробити, щоб мета була досягнута.
Заходи Програми – це конкретні дії, спрямовані на виконання завдань Програми.
Завдання та заходи повинні мати такі характеристики:
У цьому розділі наводяться дані щодо завдань Програми, заходів, строки їх виконання, виконавці, обсяги та джерела фінансування з розбивкою за роками, очікуваний результат від виконання конкретного заходу згідно додатку 2 до Порядку.
В даному розділі розробник Програми визначає показники результативності – кількісні та якісні показники, що характеризують хід реалізації, досягнення поставленої мети Програми, результати виконання завдань Програми (у цілому і за етапами) та підтверджуються статистичними спостереженнями, бухгалтерською та іншою звітністю, і на підставі яких здійснюється оцінка ефективності використання коштів місцевого бюджету на виконання програмних заходів, аналіз досягнутих результатів та витрат.
Розробник Програми визначає показники, за якими комплексно і всебічно можна здійснювати оцінку її виконання. Система вибраних показників використовується для відстеження динаміки процесів та оцінки кількісних змін.
Показники результативності наводяться диференційовано з розбивкою за роками.
Показники співвідносяться з метою та завданнями Програми. Вони не повинні вимірювати одноразові дії або висвітлювати результати короткострокової діяльності.
Крім того, показники виконання повинні:
Показники результативності поділяються на такі групи:
Показники витрат (ресурсне забезпечення витрат) визначають обсяги та структуру ресурсів, які забезпечують виконання Програми, характеризують структуру витрат Програми та можуть включати штатну чисельність працівників бюджетної установи, у тому числі залучених до надання публічних послуг, кількість осіб, які мають право на отримання публічних послуг, розміри виплат, встановлені нормативно-правовими актами, кількість обладнання, площу будівель тощо, які потребують обслуговування (ремонту, реконструкції), загальний обсяг робіт, які необхідно виконати у поточному та наступному роках (загальна потреба), кошторисну вартість реалізації інвестиційних проектів (проектів будівництва). У зазначеному розділі вказуються орієнтовні обсяги фінансових витрат, необхідних для виконання Програми в цілому та диференційовано за роками з визначенням джерел фінансування.
Показники продукту – це, зокрема, кількість користувачів товарами (роботами, послугами), виробленими в процесі виконання Програми, які використовуються для оцінки досягнення цілей Програми; характеризують результати діяльності головного розпорядника за відповідний бюджетний період у межах реалізації Програми, можуть відображати обсяг наданих публічних послуг чи виконання робіт, кількість осіб, яким надано публічні послуги.
Показники продукту є одними з основних показників виконання Програм. В комплексі з іншими показниками виконання Програми, показник продукту дає можливість здійснити оцінку використання коштів на виконання Програми. Його основне значення полягає в тому, що саме за допомогою цього показника здійснюється оперативний моніторинг та оцінка ступеню виконання кожного із завдань Програми.
Показники ефективності характеризують економність при витрачанні бюджетних коштів, ефективність надання публічних послуг, співвідношення між одержаним продуктом і витраченим ресурсом та визначаються як витрати ресурсів на одиницю показника продукту, відношення кількості виконаних робіт (наданих послуг) до витраченого обсягу ресурсу.
Показник ефективності – це найбільш характерний розрахунковий показник виконання Програми.
Показники якості (ключові показники ефективності) характеризують динаміку досягнення мети та виконання завдань Програми, рівень реалізації інвестиційних проектів, виконання робіт, ступінь готовності об’єктів будівництва, якість створеного продукту; рівень задоволення користувачів публічних послуг відповідно до їх призначення, рівень забезпечення публічними послугами осіб, які мають на них право; висвітлюють послаблення негативних чи посилення позитивних тенденцій в економіці, користь для громади від реалізації Програми.
Показник якості є статистичною величиною, яка відображає успіх процесу виконання Програми. Він відображає вимірювані, значущі результати наданих послуг, виконаних робіт, дозволяє оцінити кінцевий ефект від виконання Програми. Даний індикатор забезпечує можливість відстежувати щорічний прогрес у досягненні мети Програми та виконання її завдань. Показник якості є динамічним показником. Темпи та динаміка зростання показника якості є критерієм успішності реалізації Програм. Як правило, критерії показника якості передбачаються самим завданням Програми.
Показники, що характеризують рівень освоєння бюджетних коштів недоцільно включати до складу показників якості.
Застосування показників виконання Програм дає змогу чітко продемонструвати ефективність використання бюджетних коштів, співвідношення досягнутих результатів та витрачених коштів, тривалість виконання Програми, її необхідність та відповідність визначеній меті.
Показники результативності формуються згідно додатку 3 до Порядку.
2.2.5. Очікувані результати виконання Програми
Очікувані результати виконання Програми визначають зміни рівня масштабів проблем, які головний розробник планує досягти за підсумками реалізації заходів Програми.
Розділ має містити:
2.2.6. Обсяги та джерела фінансування Програми
Розділ має містити обґрунтування необхідності фінансування Програми за рахунок коштів місцевого бюджету, а також орієнтовні обсяги фінансових витрат, необхідних для виконання Програми в цілому та диференційовано за роками з визначенням джерел фінансування, у тому числі за рахунок коштів сільського бюджету.
Якщо Програма виконується упродовж більш ніж одного року, заплановані обсяги фінансування заходів мають наводитися із розбивкою по роках згідно додатку 4 до Порядку.
2.2.7. Строки та етапи виконання Програми
Строки та етапи виконання цільової програми визначають початок і закінчення виконання Програми, етапи її реалізації.
Програма вважається довгостроковою, якщо строк її виконання розрахований на 5 і більше років. Якщо термін Програми є більшим за один рік, програма має поділятися на етапи (роки).
2.2.8. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Розділ має визначати:
- координатора, який здійснює погодження дій між виконавцями Програми та контролює її виконання, визначає порядок взаємного інформування (із зазначенням конкретних строків);
- головного виконавця та інших виконавців Програми;
- порядок виконання заходів Програми головним виконавцем;
- порядок здійснення контролю головним виконавцем Програми за реалізацією заходів іншими виконавцями, якщо вони передбачені Програмою;
- порядок підготовки звітів про виконання Програми;
- порядок оприлюднення звітів відповідальних виконавців Програми на офіційному сайті сільської ради про хід виконання заходів, а також звітів про досягнення результатів за рік та після закінчення дії Програми, що забезпечуватиме інформування громади .
Підготовлений проект Програми подається до відділу економічного розвитку та залучення інвестицій виконавчого комітету Сергіївської сільської ради для проведення експертизи відповідності розробленого проекту Програми вимогам даного Порядку, правильності визначення показників результативності, реальності та доцільності заходів, включених до підготовленого проекту Програми.
Головний розробник Програми узгоджує обсяги її фінансування з фінансовим відділом виконавчого комітету Сергіївської сільської ради. До проведення експертизи можуть залучатися фахівці інших виконавчих органів сільської ради, науковці, незалежні експерти тощо.
Кожен з органів, що приймав участь у проведенні експертизи надає головному розробнику Програми висновок довільної форми, в якому, за наявності, викладаються зауваження до проекту Програми. У разі наявності зауважень розробник Програми доопрацьовує її та усуває усі недоліки, викладені у висновках.
Після отримання позитивного висновку проект Програми надається Сергіївській сільській раді для розгляду на постійній комісії та затвердженні сесією сільській ради.
Проекти рішень про затвердження Програми готує розробник Програми. У проектах рішень обов'язково вказуються обсяг фінансування Програми, строк її виконання, головний розпорядник коштів та відповідальний виконавець Програми, строки та періодичність звітування про хід виконання Програми на сесіях Сергіївської сільської ради ради тощо.
У разі фінансування комплексних Програм за декількома кодами функціональної класифікації видатків бюджету за кожним кодом визначається головний розпорядник коштів.
Після затвердження Програми рішенням сесії Сергіївської сільської ради головний розпорядник коштів до 15 жовтня року, що передує плановому, надає:
Фінансовий відділ аналізує подані бюджетні запити відповідно до реальних можливостей сільського бюджету і після узгодження із виконавчим комітетом Сергіївської сільської ради включає пропозиції до проекту сільського бюджету на наступний (плановий) рік.
Основні критерії, що впливатимуть на фінансування Програми:
Перелік Програм, які фінансуються із залученням коштів сільського бюджету, включається окремим додатком до щорічної програми соціально-економічного розвитку громади.
Фінансування Програми здійснюється виключно за умови бюджетних призначень на її виконання рішенням Сергіївської сільської ради про сільський бюджет на відповідний рік (рішенням про внесення змін до бюджету на відповідний рік) згідно з розписом сільського бюджету.
Виконання Програми здійснюється шляхом реалізації її заходів і завдань виконавцями, зазначеними у Програмі.
Виконавцями цільової програми можуть бути підприємства, установи та організації незалежно від форм власності.
Для кожного заходу може бути визначено кілька виконавців.
Безпосередній контроль за виконанням заходів і завдань Програми здійснює відповідальний виконавець, а за цільовим та ефективним використанням коштів – головний розпорядник коштів.
Контроль за виконанням цільової програми здійснюється з метою:
Зміни до Програми вносяться в разі потреби та можуть передбачати:
Зміни до додатків Програми мають вноситися виключно шляхом їх викладення в новій редакції.
Рішення про внесення змін до цільової програми готується головним розробником Програми з обов’язковим візуванням відділом економічного розвитку та інвестиційної діяльності, фінансовим відділом та вноситься на розгляд сесії сільської ради.
7.1. Інформація про виконання Програми готується за формами, визначеними у додатку 5 та 6 до Порядку. Також відповідальний виконавець подає аналіз ефективності виконання Програми та висновки щодо доцільності її подальшого фінансування та реалізації.
Відділ економічного розвитку та інвестиційної діяльності здійснює узагальнення звітів відповідальних виконавців про поточне та остаточне виконання цільових програм, проводить аналіз вказаних звітів та включає його результати до щорічного звіту про виконання програми економічного і соціального розвитку територіальної громади.
7.2. Відповідальний виконавець Програми щороку здійснює обґрунтовану оцінку результатів виконання Програми та, у разі потреби, розробляє пропозиції щодо доцільності продовження тих чи інших заходів, включення додаткових заходів і завдань (виключення окремих заходів і завдань, щодо яких визнано недоцільним подальше продовження робіт), уточнення окремих завдань і заходів, показників, обсягів і джерел фінансування, переліку виконавців, строків виконання Програми тощо.
Відповідальний виконавець довгострокової Програми після завершення відповідного етапу її дії готує пропозиції щодо уточнення показників, обсягів і джерел фінансування, строків виконання Програми та окремих заходів і завдань тощо на наступний етап Програми.
7.3. Щороку в строки, визначені рішенням Сергіївської сільської ради, інформація відповідального виконавця про хід виконання Програми та ефективність реалізації її заходів заслуховується на сесіях сільської ради.
За ініціативою сільської ради або відповідального виконавця (головного розпорядника коштів) Програми розгляд проміжного звіту про хід виконання Програми, ефективність реалізації її завдань і заходів, досягнення проміжних цілей та ефективність використання коштів може розглядатися на сесіях сільської ради протягом року в разі виникнення потреби.
7.4. Відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Сергіївської сільської ради:
- узагальнює та аналізує звіти головних виконавців Програм та включає їх результати до щорічного звіту про виконання програми економічного та соціального розвитку Сергіївської територіальної громади;
7.5. Виконання Програми припиняється після закінчення встановленого строку.
7.6. Рішення про дострокове припинення Програми приймає Сергіївська сільська рада.
Відділу економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Сергіївської сільської ради:
здійснює загальне методичне керівництво та загальну координацію розроблення та виконання Програм в межах своєї компетенції;
розглядає та погоджує проекти концепцій і Програм, здійснює разом із замовником Програми аналіз проектів з метою збалансування необхідних для їх виконання фінансових ресурсів;
включає за поданням замовників Програм завдання, заходи та показники затверджених Програм до відповідних розділів проекту програми соціально-економічного та культурного розвитку територіальної громади на відповідний рік та формує у складі цього проекту перелік Програм;
розглядає та погоджує пропозиції замовників Програм щодо внесення змін та доповнень до них;
здійснює разом із замовниками Програм аналіз стану їх виконання і ефективність використання бюджетних коштів та вносить пропозиції щодо подальшого виконання Програм або їх припинення відповідно до цього Положення;
на підставі отриманого заключного звіту готує та передає замовникові Програм висновок про кінцеві результати виконання Програми;
веде облік Програм та в установленому порядку інформує керівництво селищної ради про їх реалізацію.
9 Повноваження фінансового відділу виконавчого комітету Сергіївської сільської ради у сфері розроблення та виконання Програм
Фінансовий відділ виконавчого комітету Сергіївської сільської ради:
бере участь у проведенні аналізу проектів Програм з метою збалансування необхідних для їх виконання фінансових ресурсів, розглядає та погоджує проекти концепцій і Програм;
розглядає пропозиції замовників Програм та/або головних розпорядників щодо виділення бюджетних коштів на розроблення та виконання Програм, приймає рішення про включення відповідних бюджетних запитів до пропозицій до проекту сільського бюджету на відповідний рік, формує та надає до сільської ради перелік програм соціально-економічного та культурного розвитку територіальної громади в якості додатку до проекту селищного бюджету на відповідний рік;
розглядає та погоджує пропозиції замовників Програм щодо внесення змін та доповнень до них;
бере участь у проведенні аналізу стану виконання Програм у частині використання бюджетних коштів та у підготовці пропозицій сільської ради щодо подальшого виконання Програм або їх припинення відповідно до цього Положення;
бере участь у підготовці висновку про кінцеві результати виконання Програм у частині оцінки використання бюджетних коштів.
Секретар сільської ради Надія ІЛЛЯШЕНКО
Додаток 1
до Порядку розроблення місцевих цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання
ПАСПОРТ
___________________________________________
(найменування цільової програми)
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
|
2. |
Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення Програми |
|
3. |
Головний розробник Програми |
|
4. |
Співрозробники Програми |
|
5. |
Відповідальний виконавець Програми |
|
6. |
Співвиконавці (учасники) Програми |
|
7. |
Термін реалізації Програми |
|
7.1 |
Етапи виконання Програми (для довгострокової програми) |
|
8. |
Мета Програми |
|
9. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього: |
|
9.1 |
в тому числі: - коштів сільського бюджету; - коштів обласного бюджету; - коштів державного бюджету; - кошти інших джерел. |
|
10. |
Очікувані результати виконання |
|
11. |
Ключові показники ефективності |
|
Керівник виконавчого органу –
замовник місцевої програми _______________ _________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Додаток 2
до Порядку розроблення місцевих цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання
ЗАХОДИ З РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
№ з/п |
Завдання |
Зміст заходів |
Строк виконання заходу |
Виконавці |
Джерела фінансування |
Обсяги фінансування по роках, тис. грн. |
Очікуваний результат |
|||||||
І рік |
ІІ рік |
ІІІ рік |
Всього |
|||||||||||
План |
Факт |
План |
Факт |
План |
Факт |
План |
Факт |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Завдання (зазначаються для комплексних цільових програм) |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Керівник виконавчого органу –
замовник місцевої програми _______________ _________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Примітка:
Додаток 3
до Порядку розроблення місцевих цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання
ПОКАЗНИКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ПРОГРАМИ
№ з/п |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Вихідні дані на початок дії програми |
І етап виконання програми |
ІІ етап (20_-20_ роки) |
ІІІ етап (20_-20_ роки) |
||
20_ рік |
20_ рік |
20_ рік |
|
|
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
І. Показники витрат |
||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ Показники продукту |
||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Показники ефективності |
||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
ІV Показники якості |
||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Керівник виконавчого органу –
замовник місцевої програми _______________ _________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Примітка:
Додаток 4
до Порядку розроблення місцевих цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання
РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
тис.грн.
Обсяг коштів, що пропонується залучити на виконання програми |
Етапи виконання програми |
Всього витрат на виконання програми |
||||
І |
ІІ |
ІІІ |
||||
20__ рік |
20__ рік |
20__ рік |
20__-20__ роки |
20__-20__ роки |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Обсяг ресурсів, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
обласний бюджет |
|
|
|
|
|
|
селищний бюджет |
|
|
|
|
|
|
кошти інших джерел |
|
|
|
|
|
|
Керівник виконавчого органу –
замовник місцевої програми _______________ _________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Примітка:
Додаток 5
до Порядку розроблення місцевих цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання
ЗВІТ
про результати виконання
__________________________________________
(найменування цільової програми)
за ________ рік
Дата і номер рішення, яким затверджено
Програму та зміни до неї ____________________________________________
Відповідальний виконавець Програми _________________________________
Термін реалізації Програми __________________________________________
№ з/п |
Пріоритетні завдання |
Зміст заходів |
Строк виконання заходу |
Виконавці |
Річний обсяг фінансування, тис. грн. |
Фактично профінансовано у звітному періоді, тис. грн. |
Відсоток виконання заходу, % |
Інформація про виконання або причини невиконання заходу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
Найменування показника |
Планове значення показника |
Фактичне значення показника |
Причини невиконання |
Що зроблено для виправлення ситуації |
|
|
|
|
|
|
Керівник виконавчого органу –
замовник місцевої програми _______________ _________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Додаток 6
до Порядку розроблення місцевих цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання
ЗАКЛЮЧНИЙ ЗВІТ
про результати виконання
___________________________________________
(найменування цільової програми)
Зазначаються дата прийняття та номер рішення про затвердження Програми та внесення змін до неї, строк та етапи виконання, відомості про відповідального виконавця Програми.
Визначається проблема, на розв’язання якої спрямовано Програму, мета, яку планується досягти та наводяться узагальнені соціально-економічні результати виконання.
Наводяться дані про плановий і фактичний обсяги фінансування Програми в цілому та за роками виконання із зазначенням джерел фінансування, зазначається їх відповідність орієнтовному обсягу фінансових витрат, передбачених Програмою.
Наводяться дані про виконання заходів і завдань із зазначенням виконавця, строку виконання, очікуваних та досягнутих результатів. У разі невиконання (часткового виконання) зазначаються причини.
На основі кількісних та якісних показників, що досягнуті в результаті виконання Програми, дається оцінка ефективності її виконання.
Керівник виконавчого органу –
замовник місцевої програми _______________ _________________
(підпис) (ініціали та прізвище)