СЕРГІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
МИРГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(двадцять шостої позачергової сесія восьмого скликання)
РІШЕННЯ
23 травня 2023 року
Про внесення змін до Програми підтримки аграрного сектору та розвитку сільських територій Сергіївської територіальної громади за пріоритетними напрямками на період до 2027 року
Відповідно до Закону України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» з урахуванням пріоритетів загальнодержавної політики, інтересів територіальної громади, визначених потребами її мешканців, враховано головні стратегічні цілі, визначені у Державній стратегії регіонального розвитку на період до 2027 року, що затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2020р №695, та Стратегії розвитку Полтавської області на період до 2027 року, що затверджена рішення пленарного засідання другої сесії обласної ради восьмого скликання від 29 грудня 2020 року. №27, сільська рада ВИРІШИЛА:
Сільський голова Ігор ЛІДОВИЙ
Додаток 1
До рішення двадцять шостої позачергової сесії восьмого скликання Сергіївської сільської ради від 23.05.2023 року
ПРОГРАМА (нова редакція)
підтримки аграрного сектору та розвитку сільських територій Сергіївської сільської територіальної громади за пріоритетними напрямками на період до 2027 року
с. Сергіївка - 2023 рік
Паспорт
Програми підтримки аграрного сектору та розвитку сільських територій Сергіївської сільської територіальної громади за пріоритетними напрямками на період до 2027 року
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Сергіївської сільської ради |
2. |
Законодавче забезпечення Програми |
Закони України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» з урахуванням пріоритетів загальнодержавної політики, інтересів територіальної громади, визначених потребами ії мешканців. При розробленні Програми враховано головні стратегічні цілі, визначені у Державній стратегії регіонального розвитку на період до 2027 року, що затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2020р №695, та Стратегії розвитку Полтавської області на період до 2027 року, що затверджена рішення пленарного засідання другої сесії обласної ради восьмого скликання від 29 грудня 2020 року. №27 |
3. |
Розробник Програми |
Відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Сергіївської сільської ради |
4. |
Співрозробники Програми |
- |
5. |
Відповідальні виконавці Програми |
Відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Сергіївської сільської ради та відділ бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету Сергіївської сільської ради |
6. |
Учасники Програми |
Сільськогосподарські підприємства – представники малого та середнього бізнесу, фермерські, особисті селянські господарства, підприємці, релоковані підприємства, громадські організації, населення громади. |
7 |
Термін реалізації Програми |
Протягом 2021 – 2027 років |
8. |
Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми |
Обласний бюджет, власні ресурси територіальної громади, інші джерела фінансування, в т. ч. ресурси публічних коштів, цільових, бюджетних центральних програм органів виконавчої влади, що будуть спрямовані на розвиток різних сфер у регіонах, субвенцій, трансферів з державного бюджету до місцевих бюджетів, ресурсів інвесторів, власних коштів, зареєстрованих в громаді суб'єктів господарювання. |
Вступ
Програма розроблена Виконавчим комітетом Сергіївської сільської ради Миргородського району Полтавської області на основі аналізу поточної ситуації в господарському комплексі об’єднаної територіальної громади та прогнозів і пропозицій старост, аграрних підприємств, фермерських та особистих селянських господарств, виходячи із загальної соціально-економічної ситуації, що склалася на відповідній території, з урахуванням можливостей та місцевих ресурсів, пріоритетних напрямків розвитку населених пунктів об’єднаної територіальної громади з врахуванням основних напрямків підтримки обласної «Програми розвитку та підтримки аграрного комплексу Полтавщини за пріоритетними напрямкам на період до 2027 року».
Сільське господарство є однією з найважливіших складових економіки країни. Його прискорений розвиток є запорукою підвищення рівня і покращення якості життя населення та продовольчої безпеки регіону і держави в цілому.
Метою програми є:
Основні пріоритетні напрями Програми:
Напрям 1. Підвищення конкурентоздатності малого та середнього аграрного бізнесу:
Напрям 2. Підвищення доданої вартості в аграрній сфері:
Напрям 1 Підвищення конкурентоздатності малого та середнього аграрного бізнесу.
Малі сільськогосподарські виробники створюють близько 50 % валового сільськогосподарського продукту, зокрема переважну частину картоплі, фруктів, овочів, молока. Вони охоплюють близько 80 відсотків населення, зайнятого у сільському господарстві. Понад 20 відсотків малих сільськогосподарських виробників здійснюють комерційну діяльність, реалізуючи власно вироблену продукцію переважно на локальних( місцевих) ринках, решта – ведуть натуральне та напівнатуральне виробництво. Але не зважаючи на той факт, що малі виробники істотно впливають на якість життя у сільській місцевості, вони майже не отримують державної підтримки на розвиток виробництва, підвищення їх конкурентоспроможності. Їх доходи не є стабільними і вони практично не долучені до процесів модернізації та диверсифікації діяльності.
Головним завданням реалізації даного напряму Програми є розроблення механізмів підтримки малих виробників сільськогосподарської продукції та релокованих підприємств сільськогосподарського напряму діяльності для сприяння їх конкурентоздатності, доходності, що в кінцевому підсумку призведе до збільшення надходжень до бюджету громади.
Тваринництво.
Завдання:
Заходи:
Результат:
Рослинництво
Завдання:
Заходи:
Результати:
Технічне переоснащення
1.3 Технічне переоснащення новоствореним юридичним, фізичним особам та сімейним фермерським господарствам (без набуття статусу юридичної особи)
Опис проблеми:
Для успішного ведення фермерського господарства була й залишається механізація ручної праці. У сільському господарстві самохідна техніка може використовуватися при веденні робіт з обробки землі, посівних роботах, збиранні врожаю, заготівлі кормів, транспортних роботах. Особливо така техніка необхідна в овочівництві, садівництві та ягідництві. При цьому використання мотоблоків і мотокультиваторів є малоефективним, а трактори з потужністю до 100 кВт є оптимальним варіантом для дрібних товаровиробників. Використання сучасної самохідної сільськогосподарської техніки підвищить ефективність роботи середніх та дрібних товаровиробників та значно покращить умови праці.
Завдання:
Заходи:
Компенсація новоствореним (перші три роки після реєстрації) юридичним особам, фізичним особам-підприємцям, сімейним фермерським господарствам (без набуття статусу юридичної особи), а в разі створення відповідних суб’єктів господарювання учасниками бойових дій без обмеження терміну після реєстрації, які здійснюють сільськогосподарську діяльність, мають за попередній звітний період чистий дохід (виручку) до 10,0 млн грн та не більше 300 га земель сільськогосподарського призначення в обробітку, за придбану в поточному році нову тракторну техніку вітчизняного виробництва (та/або збірки) потужністю до 100 кВт в розмірі 20% вартості (без ПДВ), але не більше як 50,0 тис. грн на суб’єкт господарювання.
Результати:
Напрям 2. Підвищення доданої вартості в аграрній сфері:
Велика частина сільськогосподарської продукції в регіоні виробляється саме в особистих селянських і фермерських господарствах , які не мають постійно діючих каналів реалізації такої продукції. Тому, вирощена сільськогосподарська продукція, як правило, реалізується на стихійних ринках, через посередників, за цінами, що є нижче ринкових. Дуже часто така продукція внаслідок відсутності належного маркетингу взагалі залишається на полях або псується.
Традиційним засобом виживання дрібних виробників сільськогосподарської продукції є кооперація, яка надає вихід на цивілізовані ринки .
Але формування мережі сільськогосподарських кооперативів стримується через слабку матеріальну базу, відсутність кваліфікованих кадрів, недостатню обізнаність селян у перевагах кооперації та алгоритму створення та функціонування обслуговуючих кооперативів.
Вирішення питання щодо збуту продукції виробниками сільськогосподарської продукції малих форм господарювання можливе лише за умови фінансової підтримки створення і розвитку сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, як важливого чинника створення ланцюжків доданої вартості, покращення якості продукції і як наслідок підвищення їх конкурентоспроможності.
Розв’язання проблеми реалізації та переробки сільгосппродукції, що вирощена дрібними товаровиробниками, можливе лише за умови фінансової підтримки створення та розвитку сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів (СОК), що є важливою соціально-економічною інституцією підвищення ефективності сільськогосподарського виробництва, активного розвитку сільської місцевості та підвищення рівня і якості життя сільського населення.
Розвиток аграрного виробництва у представників малих форм господарювання значною мірою гальмується недостатнім рівнем економічної культури як сукупності знань, вмінь, навичок і досвіду ведення аграрного бізнесу. Більшість сільського населення перебуває осторонь перетворень в аграрному секторі, внаслідок чого вони не знаходять свого місця в сучасній системі аграрних відносин. Лише використовуючи сучасні знання, застосовуючи сучасні технології , техніку можна перетворити сільське господарство на високоефективний сектор економіки. Дорогою до знань для селян є сільськогосподарське дорадництво. Беззаперечна також роль дорадництва у забезпеченні адаптації малого аграрного виробництва до санітарних і фітосанітарних вимог європейського законодавства, що зумовлено вступом України до СОТ та підписанням Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.
Напрямок підтримки сільськогосподарської дорадчої діяльності направлений на підписання всього комплексу завдань, пов’язаних з провадженням у виробництво досягнень науки і сучасних технологій, удосконалення методів і способів прибуткового господарювання суб’єктів аграрного виробництв, оновленням економічної культури сільського населення, зміцнення конкурентоспроможного людського капіталу в громаді.
Напрямок підтримки дорадництва ґрунтується на нормах ЗУ «Про сільськогосподарську дорадчу діяльність».
Дуже важливим аспектом розвитку підприємництва є створення сприятливих умов для проведення та участі виробників сільськогосподарської продукції, що провадять діяльність на території ОСГ, у регіональних, всеукраїнських та міжнародних виставкових заходах, що також сприятиме просуванню місцевих продуктів, а в кінцевому підсумку забезпеченню позитивного інвестиційного іміджу ТГ.
Завдання:
Заходи:
Результати:
Секретар сільської ради Надія ІЛЛЯШЕНКО
Заходи, обсяги та джерела фінансування
Програми «підтримки аграрного сектору та розвитку сільських територій Сергіївської територіальної громади за пріоритетними напрямками на період до 2027 року»
№ з/п |
Найменування заходу |
Виконавець |
Термін виконання |
Орієнтовні обсяги фінансування (тис. грн.) |
||||||
Роки |
Всього |
джерела фінансування |
||||||||
державний бюджет |
обласний бюджет |
бюджет ТГ |
інші джерела |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
Скоординована робота громади для підтримки аграрного сектору |
||||||||||
1 |
Розвиток аграрного сектору є запорукою підвищення рівня і покращення якості життя населення та продовольчої безпеки регіону і держави в цілому. |
Відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, відділ бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету Сергіївської сільської ради |
2021-2027 р |
2021- 2027 в т. ч. |
- |
- |
- |
- |
- |
|
2 |
Створено робочу групу з впроваджуння Програми «підтримки аграрного сектору та розвитку сільських територій Сергіївської територіальної громади за пріоритетними напрямками на період до 2027 року» |
липень |
2021- 2027 в т.ч. |
- |
- |
- |
- |
- |
||
2022 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
2023 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
2024 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
2025 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
2026 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
2027 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
3 |
Забезпечено проведення засідань робочої групи з питань планування, координації роботи, обліку, звітування, прийому документів та вирішення інших поточних питань впровадження Програми |
щорічно |
2021- 2027 |
- |
- |
- |
- |
- |
||
2022 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
2023 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
2024 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
2025 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
2026 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
2027 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
4 |
Належна координація впровадження Програми «підтримки аграрного сектору та розвитку сільських територій Сергіївської територіальної громади за пріоритетними напрямками на період до 2027 року» |
постійно |
2021- 2027 в т.ч. |
- |
- |
- |
- |
- |
||
2022 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
2023 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
2024 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
2025 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
2026 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
2027 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
5 |
Громада має достовірну інформацію про наявні та задіяні земельні ресурси |
постійно 2021-2027 роки |
2021-2027 |
|
- |
- |
- |
- |
||
6 |
Популяризація вітчизняної продукції спрямована на розвиток сільськогосподарських товаровиробників громади |
постійно 2021-2027 роки |
2021-2027 |
|
- |
- |
- |
- |
||
7 |
Проведення інформаційно-комунікаційні роботи: інформування, донесення інформації через різні канали комунікації, соціальні мережі, збори громадян (сходи селян), розповсюджено наочних матеріалів |
постійно 2021-2027 роки |
2021-2027 |
|
- |
- |
- |
- |
||
8 |
Фінансова підтримка ОСГ сімейним фермам, ФОП, та фермерським господарствам (тваринництво): |
2021-2027 роки |
|
279,500 |
- |
- |
279,500 |
- |
||
8.1 |
Проведення виплат за кожну голову приросту поголів’я молочного напрямку станом на 1 жовтня поточного року з 1 жовтням минулого року |
|
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027 |
|
- |
- |
- |
- |
||
8.2 |
Відшкодування за кожну ново закуплену голову ВРХ молочного напрямку продуктивності |
|
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027 |
50,000 50,000 50,000 50,000 50,000
|
- |
- |
50,000 50,000 50,000 50,000 50,000
|
- |
||
8.3 |
Відшкодування вартості доїльного обладнання та обладнання для переробки, зберігання молока, обладнання для заготівлі і переробки кормів, обладнання для утримання ВРХ в розмірі 70%, але не більше ніж 30 тис грн.. |
|
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027 |
4,500 5,000 5,000 5,000 5,000 |
- |
- |
4,500 5,000 5,000 5,000 5,000 |
- |
||
8.4 |
Відшкодування витрат понесених на проведення штучного осіменіння телиць корів, які утримують від 3 голів шляхом повернення коштів у розмірі 100% вартості послуг та відшкодування вартості витрат на придбання вакцини для вет. обслуговування |
|
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027 |
|
- |
- |
- |
- |
||
9 |
Фінансова підтримка ОСГ сімейним фермам, ФОП, та фермерським господарствам (рослинництво): |
2021-2027 роки |
|
395,500 |
- |
- |
395,500 |
- |
||
9.1 |
Компенсація в розмірі 70% вартості витрат , що понесені на посадку плодово-ягідних насаджень та встановлення зрошення |
|
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027 |
|
- |
- |
- |
- |
||
9.2 |
За 1 га грушевого яблуневого саду не більше 40 тис. грн. |
|
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027 |
|
- |
- |
- |
- |
||
9.3 |
За 1 га кісточкових не більше 15 тис. грн. |
|
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027 |
|
- |
- |
- |
- |
||
9.4 |
За 1 га ягідника не більше 140 тис. грн |
|
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027 |
- - 151,200 150,000 |
- |
- |
151,200 150,000 |
- |
||
|
За встановлених систем зрошення не більше ніж 50 тис грн.. |
|
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027 |
44,300 50,000 |
- |
- |
44,300 50,000 |
- |
Секретар сільської ради Надія ІЛЛЯШЕНКО
Додаток 2
Рішенням двадцять другої сесії восьмого скликання Сергіївської сільської ради від 21.12.2022 року
ПОРЯДОК
використання коштів Виконавчого комітету Сергіївської сільської ради на виконання заходів Програми
підтримки аграрного сектору та розвитку сільських територій Сергіївської територіальної громади за пріоритетними напрямками на період до 2027 року (нова редакція)
1.1.Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених в бюджеті ТГ на виконання заходів Програми підтримки аграрного сектору та розвитку сільських територій Сергіївської територіальної громади за пріоритетними напрямками на період до 2027 року ( Надалі – Порядок).
1.2. Головним розпорядником коштів та відповідальним виконавцем Програми є Виконавчий комітет Сергіївської сільської рада (надалі – Уповноважений орган).
1.3. Порядок базується на основних положеннях та нормах, що визначені Порядком використання коштів обласного бюджету на виконання заходів «Програми розвитку та підтримки аграрного комплексу Полтавщини за пріоритетними напрямками на період до 2027 року», прийнятий рішенням першого пленарного засідання четвертої сесії обласної ради восьмого скликання від 23 лютого 2021 року Головним розпорядником бюджетним коштів та відповідальним виконавцем обласної Програми є Департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації ( надалі – Департамент АПР).
1.4. Бюджетні кошти ТГ спрямовуються на виконання пріоритетних завдань з підтримки, визначених Програмою, на умовах співфінансування з коштами обласного бюджету за такими напрямками:
1.5. На конкурсних засадах в ТГ розподіляються кошти по фінансуванню технічного переоснащення (часткова компенсація на придбання техніки вітчизняного виробника), відшкодування вартості доїльного обладнання та для переробки, зберігання молока, відшкодування вартості витрат на проведення штучного осіменіння телиць та корів, придбання вакцини для ветеринарного обслуговування хутрових тварин а також підтримка, що надається при закладенні саду та ягідників на ділянках, що знаходяться у використанні загальноосвітніх, професійно-технічних, медичних, соціальних закладів, що знаходяться на балансі ТГ.
1.6. При фінансуванні напрямків програми, що підтримуються на умовах співфінансування з обласним бюджетом, передбачається отримання субвенції до бюджету ТГ.
Відповідальним за виконання заходів, які фінансуються шляхом надання субвенції ТГ є виконавчий комітет Сергіївської сільської ради.
Субвенції до місцевих бюджетів на підтримку заходів регіональних, місцевих програм підтримки АПК розподіляються між місцевими бюджетами на підставі рішення сесії обласної ради.
1.7. Фінансова підтримка не надається заявникам, які:
2.1. Для проведення конкурсу з визначення учасників Програми ТГ створює комісію до складу якої входять спеціалісти виконавчого органу ТГ, представники старостатів, депутати ТГ, представники профільних зацікавлених асоціацій та об’єднань. Очолює комісію Голова ТГ.
2.2.Комісія розпочинає приймання заявок на участь у конкурсі та документів, що додаються до них, з дня оприлюднення оголошення про порядок та умови проведення конкурсу у друкованих засобах масової інформації, а закінчує за 5 днів до останнього засідання Комісії.
2.3. В оголошенні про проведення конкурсу передбачається подання наступної інформації:
- назва юридичної особи, юридична адреса установи, куди подаються документи;
- термін подачі документів;
- завдання та заходи з підтримки та розвитку АПК, які будуть фінансуватись на конкурсній основі;
- критерії та умови відбору суб’єктів господарювання, яким надається фінансова підтримка, в тому числі і на умовах співфінансування з обласного бюджету, а також обсяг такої підтримки;
- номер і дата документу, яким затверджено Порядок використання коштів Виконавчого комітету Сергіївської сільської ради на виконання заходів Програми.
2.4. Претенденти на одержання фінансової підтримки на конкурсній основі подають до Комісії наступні документи:
2.5. Подані Комісії документи реєструються у журналах реєстрації заявок на участь у конкурсі.
2.6. Документи, подані не в повному обсязі, не реєструються і повертаються заявникам. Доопрацьований пакет документів може подаватися повторно.
2.7 Засідання Комісії проводяться у разі потреби. Останнє засідання конкурсної комісії проводиться до 1 грудня звітного року. Комісія розглядає подані документи на участь у конкурсі у порядку черговості їх реєстрації за відповідним напрямом фінансової підтримки.
2.8 Рішенням комісії подані заявки з повним пакетом документів виносяться на засідання сесії Сергіївської сільської ради.
2.9 Рішення про надання фінансової підтримки приймається сесією Сергіївської сільської ради на її засіданні у присутності не менш як двох третин депутатів відкритим голосуванням простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на сесії. На основі відповідного рішення сесії видається розпорядження сільського голови.
На підставі розпорядження голови протягом 15-ти робочих днів складається Реєстр одержувачів фінансової підтримки.
За напрямками, що фінансуються виключно з коштів ТГ, фінансування провадиться на підставі актів виконаних робіт. В подальшому коштів перераховуються одержувачам.
За напрямками, що здійснюються на умовах співфінансування з коштами обласного бюджету, складені Реєстри суб’єктів господарювання, яким зараховано кошти фінансової підтримки, подаються до Департаменту АПР разом з пакетами сформованих документів переможців конкурсу, а також рішенням сесії ТГ або інвесторів про готовність співфінансування.
Департамент формує реєстри фактично нарахованих сум у розрізі місцевих бюджетів та подає до Департаменту фінансів облдержадміністрації.
Після надходження коштів субвенції Департамент здійснює перерахування коштів на рахунки місцевих бюджетів відповідно до розпису субвенції з урахуванням фактично нарахованих сум.
2.10. Після отримання коштів субвенції Уповноважений орган відповідно до реєстрів перераховують одержувачам кошти на рахунки, відкриті в банках.
3.1.1. Фінансова підтримка юридичним особам, фізичним особам- підприємцям, сімейним фермерським господарствам (без набуття статусу юридичної особи, які організовуються на основі діяльності фізичної особи-підприємця), які мають чистий дохід (виручку) від реалізації продукції за останній рік до 10 млн грн за приріст поголів’я корів молочного і м’ясного напряму продуктивності власного відтворення у розмірі 5,0 тис. грн, на яку збільшено основне стадо на 1 жовтня поточного року порівняно з наявним поголів’ям корів станом на 1 жовтня минулого року та за закуплені телиці парувального віку, нетелі або корови молочного і м’ясного напряму продуктивності у розмірі 10,0 тис. грн за кожну наявну закуплену голову, за умови утримання від 3 голів корів та 2,0 тис. грн за кожну наявну закуплену ідентифіковану і зареєстровану голову овець та кіз репродуктивного віку, за умови утримання від 10 голів їх маточного поголів’я.
Уповноважені особи виконкомів сільських, селищних та міських рад та/або Департамент для отримання фінансової підтримки за приріст поголів’я корів молочного і м’ясного напряму продуктивності власного відтворення та за закуплені телиці парувального віку, нетелі або корови молочного і м’ясного напряму продуктивності приймають на участь у Програмі такі документи, крім документів передбачених пунктом 2.4 цього Порядку:
Одержувачі відшкодування зобов’язані до 20 січня після звітного періоду протягом двох наступних років подавати до виконавчих комітетів сільських, селищних та міських рад та/або Департаменту витяг з Єдиного Державного реєстру тварин (ЄДРТ), що підтверджує наявність в господарстві ідентифікованого і зареєстрованого поголів’я станом на 1 січня.
Уповноважена особа виконавчого комітету Сергіївської сільської ради та/або Департамент для отримання фінансової підтримки за кожну наявну закуплену ідентифіковану голову вівці та кіз репродуктивного віку приймають на участь у Програмі такі документи, крім документів передбачених пунктом 2.4 цього Порядку:
Одержувачі відшкодування зобов’язані до 20 січня після звітного періоду наступного року подавати до виконавчого комітету Сергіївської сільської ради та/або Департаменту реєстр наявності ідентифікованих і зареєстрованих тварин в реєстрі, що підтверджує наявність в господарстві ідентифікованого і зареєстрованого в ЄДРТ поголів’я станом на 1 січня.
3.2 Відшкодування вартості витрат на проведення штучного осіменіння телиць та корів (за умови утримання від 3-х корів) придбання вакцини для ветеринарного обслуговування хутрових тварин (за умови утримання від 100 голів)
Відшкодування вартості витрат на проведення штучного осіменіння телиць та корів надається власникам сімейних ферм та ОСГ, фермерським господарствам (селянським фермерським господарствам), які утримують від 3 корів за штучно осіменено голову в поточному році, але не більше, ніж раз на рік.
Послуги зі штучного осіменіння телиць та корів надаються племпідприємствами Полтавської області.
Комісії для відшкодування вартості штучного осіменіння телиць та корів власникам сімейних ферм та ОСГ, фермерським господарствам (селянським фермерським господарствам), що приймають участь у конкурсі додатково до переліку, що наведений в п. 2.4 даного Порядку подаються:
Відшкодування вартості витрат на придбання вакцини для ветеринарного обслуговування хутрових тварин надається власникам сімейних ферм, ОСГ та фермерським господарствам (селянським фермерським господарствам), які утримують від 100 голів хутрових тварин, за проведену вакцинацію поголів’я в поточному році.
Комісія для відшкодування вартості витрат на придбання вакцини для ветеринарного обслуговування хутрових тварин власникам сімейних ферм, ОСГ та фермерським господарствам (селянським фермерським господарствам) приймає на участь у Програмі такі документи, крім документів передбачених пунктом 2.4. цього Порядку:
Відшкодування 70% вартості доїльного обладнання та обладнання для переробки, зберігання молока та м’яса, обладнання для заготівлі та переробки кормів, обладнання для утримання ВРХ надається юридичним особам, фізичним особам-підприємцям, сімейним фермерським господарствам (без набуття статусу юридичної особи, які організовуються на основі діяльності фізичної особи-підприємця), які утримують від 3 корів та (або) від 10 голів кіз, вівці репродуктивного віку, ідентифікованих та зареєстрованих у встановленому порядку.
Часткове відшкодування витрат на доїльне обладнання, обладнання для переробки, зберігання молока та м’яса, обладнання для заготівлі та переробки кормів, здійснюється юридичним особам, фізичним особам-підприємцям, сімейним фермерським господарствам (без набуття статусу юридичної особи, які організовуються на основі діяльності фізичної особи-підприємця) за закуплене для власного користування доїльне обладнання, обладнання для переробки, зберігання молока та м’яса, обладнання для заготівлі та переробки кормів.
Для отримання часткового відшкодування витрат на обладнання суб’єкти господарювання подають уповноваженій особі виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, та/або Департаменту такі документи, крім документів передбачених п. 2.4 цього Порядку:
Перевага надається суб’єктам господарювання, які придбали доїльне обладнання, обладнання для переробки, зберігання молока та м’яса, обладнання для заготівлі та переробки кормів у виробників Полтавської області.
Учасниками програми є: юридичні особи та фізичні особи-підприємці – сільгоспвиробники, сімейні фермерські господарства (без набуття статусу юридичної особи, які організовуються на основі діяльності фізичної особи- підприємця
Для участі в конкурсному відборі учасники подають Комісії такі документи, крім документів передбачених п. 2.4 цього Порядку:
Учасниками програми є: новостворені юридичні особи та фізичні особи- підприємці, сімейні фермерські господарства (без набуття статусу юридичної особи, які організовуються на основі діяльності фізичної особи-підприємця), відповідні суб’єкти господарювання створенні учасниками бойових дій (без обмеження строку після реєстрації), які здійснюють сільськогосподарську діяльність, мають чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітний рік до 10,0 млн. грн.
Перелічені вище учасники програми можуть бути одержувачами бюджетних коштів за умови, що їхньою основною діяльністю є постачання сільськогосподарських товарів (за визначенням, наведеним у пункті 2.15 статті 2 Закону України “Про державну підтримку сільського господарства України”), вироблених ними на власних або орендованих основних засобах, за умови, що питома вага вартості таких сільськогосподарських товарів становить не менше
75 відсотків вартості всіх товарів, поставлених такими юридичними та фізичними особами протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно. Відповідність учасника цьому критерію, декларується у заявці за встановленою Департаментом формою. У разі надання недостовірної інформації сільськогосподарський товаровиробник повертає отримані бюджетні кошти і позбавляється протягом трьох років від дати виявлення такого порушення права на отримання часткової компенсації вартості техніки та обладнання.
Першочергове право на отримання компенсації надається суб’єктам господарювання, які здійснюють діяльність пов’язану із розвитком тваринництва, садівництва і ягідництва, овочівництва, органічного виробництва та виробництва нішевих і лікарських культур.
Для участі в конкурсному відборі учасники подають Комісії такі документи, крім документів передбачених п. 2.4 цього Порядку:
Техніка, придбана з частковою компенсацією вартості, протягом трьох років не підлягає відчуженню та використовується за призначенням. У разі відчуження такої техніки протягом трьох років, учасник програми повертає отримані бюджетні кошти і позбавляється протягом трьох років від дати виявлення такого порушення права на отримання компенсації вартості техніки.
Секретар сільської ради Надія ІЛЛЯШЕНКО