Menu

 

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

СЕРГІЇВСЬКОЇ  СІЛЬСЬКОЇ  РАДИ

 

 

РІШЕННЯ

 

29.05.2023                                                                                                        №36

 

Про соціальний захист населення на території Сергіївської сільської ради

 

  Керуючись ст. 34 (делеговані повноваження) Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та заслухавши інформацію директора комунального закладу «Центр надання соціальних послуг» Сергіївської сільської ради Москаленко О.І. про соціальний захист населення на території Сергіївської сільської ради виконавчий комітет Сергіївської сільської ради відмічає, що на території сільської ради працює 10 соціальних робітників, які обслуговують  48 одиноких та одиноко проживаючих пристарілих жителів вдома Ці пенсіонери задоволені обслуговуванням. Соціальні працівники та учні старшокласники загальноосвітніх шкіл допомагають ветеранам війни та праці в посадці та прополці городів, приведенню в належний стан житлових будинків та дворів. Безробітнім та малозабезпеченим громадянам, працівниками виконавчого комітету Сергіївської сільської ради проводиться допомога в оформлені документів для взяття на облік в центр зайнятості, в одержані субсидій та державних допомог. Проводиться робота по наданню послуг сім’ям з дітьми. Виходячи з вищесказаного виконавчий комітет Сергіївської сільської ради ВИРІШИВ:

  

Завідувачу Сергіївської амбулаторії загальної практики – сімейної медицини, лікарю загальної практики – сімейному лікарю Ковальовій К.О. та завідувачу Розбишівської амбулаторії загальної практики – сімейної медицини, лікарю загальної практики – сімейному лікарю Сніжку О.М. продовжити роботу по виявленню та взяттю на облік одиноких пенсіонерів, що потребують соціальної допомоги та наданню кваліфікованої медичної допомоги ветеранам війни, людям з обмеженими фізичними можливостями.

Термін виконання постійно.

  

Сільський голова                                                                             Ігор ЛІДОВИЙ

 

 

Карта захисних споруд полтавської області

вгору