ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
СЕРГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
РІШЕННЯ
28.07.2025 №81
Про підсумки роботи із зверненням громадян за перше півріччя 2025 року
Відповідно ст. 38 б. п. 1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (делеговані повноваження), Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування», виконавчий комітет Сергіївської сільської ради ВИРІШИВ:
Сільський голова Ігор ЛІДОВИЙ
Інформація
«Про підсумки роботи із зверненнями
громадян за І півріччя 2025 року» відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008
«Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України «Про звернення громадян» та інших нормативних актів. Прийом громадян проводиться згідно затверджених графіків проведення особистих та виїзних прийомів громадян на 2025 рік. Постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушуються у зверненнях громадян, що запобігає виникнення повторних звернень.
Постійно проводиться інформування населення про підсумки та стан роботи із зверненнями громадян, надається правова допомога із цих питань.
За І півріччя 2025 року до сільської ради надійшло 157 звернень, з них 101 усне, 56 письмових. Всі звернення розглянуті в установлені законом терміни, заявникам надані обґрунтовані відповіді та роз’яснення.
Сільським головою проведено прийом громадян, з них: виїзних – 21, особистих – 29, на яких надійшло відповідно 28 та 36 звернень.
Сільським головою проведено прийоми громадян засобами телефонного (47 звернень), електронного зв’язку (36 звернень) та поштою (8 звернень).
У тому числі за видами: скарг – 4, заяв – 25, клопотань – 27.
За звітний період надійшло 2 колективних, 155 індивідуальних звернень. Аналіз звернень громадян за категоріями авторів показує, що від переселених або внутрішньо переміщених осіб – 92, багатодітних сімей та одиноких матерів надійшло 22 звернення, від осіб з інвалідністю – 2, . Від учасників бойових дій та членів їх родин надійшло 25 звернень.
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання соціального захисту (87 звернень) Здебільшого, це надання матеріальної та гуманітарної допомоги, отримання довідки ВПО, надання продуктових наборів та засобів гігієни для ВПО, ремонт будинків та заміна газових приладів, призначення або продовження субсидії, встановлення водопостачання, призначення усіх видів державної соціальної допомоги та інші.
З питань житлово-комунального господарства (32 звернення), в основному, порушувалися проблеми обслуговування та утримання будинків і прибудинкових територій, ремонт та асфальтування доріг, знесення та підрізка зелених насаджень, забезпечення тепло-, газо-, водо-, електропостачанням.
Питання земельних відносин, будівництва та архітектури (27 звернень). В основному, це питання щодо надання та приватизації земельних ділянок для індивідуального будівництва, садівництва, городництва та ведення ОСГ.
Питання поліпшення житлових умов громадян займають одну із лідируючих позицій. Передусім, це надання тимчасового житла для ВПО, покращення житлових умов для пільгової категорії населення та інші.
З метою зменшення кількості звернень громадян до органів вищого рівня та виявлення найбільш гострих проблем, що породжують звернення і потребують вирішення на місцевому рівні, на оперативних нарадах у сільського голови заслуховуються звіти керівників установ розташованих на території сільської ради.
Посадовими особами місцевого самоврядування забезпечується створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян, особлива увага при цьому приділяється на вирішення питань поставлених пільговими категоріями. Сільським головою проводяться виїзні прийоми громадян за місцем проживання згідно затверджених графіків. Ведеться систематичне роз’яснення конституційних прав і обов’язків громадян та законодавства щодо розгляду пропозицій і скарг. Всі зусилля спрямовуються на обґрунтоване вирішення порушених питань, для цього вишукуються наявні матеріали та фінансові можливості.
Спеціаліст І категорії
виконавчого комітету
Сергіївської сільської ради Верба А.В.