Menu

Миргородське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області застерігає споживачів від купівлі будь-якої прісноводної риби в місцях стихійної торгівлі на території району.

 

  Наш регіон належить до тих регіонів, де збирання грибів є традиційним. Сезон дощів, який наразі відмічається по Полтавській області,  пришвидшує ріст грибів.

Гриби - це дарунок лісу, але водночас вони є небезпечним продуктом харчування, який може призвести до отруєння, а іноді і до смерті.

Основними причинами отруєнь дикорослими грибами є  недостатня обізнаність грибників, які не відрізняють їстівні гриби від їх отруйних двійників, вживання  їстівних грибів старих, перезрілих або після тривалого зберігання та порушення технології їх консервування та приготування грибних страв.

Велику насторогу викликає проблема масової реалізації грибів в районі автошляхів.

На виконання заходів Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів

Згідно статті 34 Закону України "Про ветеренарну медицину" розпорядження Головного державного інспектора ветеринарної медицини України №67 від 11.06.2018 року та на виконання наказу №48 ОД "Щоло ведення реєстру операторів потужностей (обєктів), що використовується для промислового використання тварин (пасік), забезпечити реєстрацію субєктів бджільництва, фізичних та юридичних осіб на відповідній адміністративні території.

Для проведення загальної державної реєстрації в реєстрі операторів потужностей субєктами господарювання необхідно звернутися до територіальних органів Держпромслужби в Гадяцькому районі. При собі мати паспорт власника бджолосімей, паспорт на пасіку, індефікаційний код платника податків. За детальною інформацією можете звернутися за адресою: вул. Гагаріна,79 а, м. Гадяч. тел. 2-26-05, 2-27-85.

Пам’ятка споживача: Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?
Досить часто трапляються такі неприємні ситуації, коли в магазині покупець ненароком впускає або ж зачіпає товар, який лежить неналежним чином, і він розбивається чи пошкоджується. І, як правило, працівники магазину/адміністрація/охорона починають відразу вимагати сплатити кошти за такий зіпсований товар.
У таких ситуаціях, перш за все, потрібно з’ясувати, хто насправді винен в тому, що товар пошкоджено – покупець, адміністрація магазину, яка неправильно зберігала/розмістила цей товар в торговому залі, чи можливо зовсім інший покупець? Важливо зазначити, що Закон України «Про захист прав споживачів» у таких ситуаціях однозначно захищає покупця (споживача). Однак в таких ситуаціях часто буває багато нюансів.

Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?
Частиною 1 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) передбачено право споживача на отримання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).
Інформація про продукцію, в тому числі, повинна містити дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції.

Пам’ятка для споживачів, які мають намір користуватися послугами інтернет-магазину
Права споживача при купівлі товару через інтернет-магазин регулюються статтею 13 Закону України «Про захист прав споживачів».
Закон визначає обсяг інформації, який обов’язково має бути доведений споживачу до моменту замовлення товару.

 

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ СПОЖИВАЧА (якщо Ваші права порушені)

Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків придбаного взуття споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

Законодавча база

-       Закон України «Про захист прав споживачів»;

-       Закон України «Про житлово-комунальні послуги»;

-       Закон України «Про ринок природного газу»;

Сторінка 2 із 3

вгору