Пам’ятка споживача: Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?
Досить часто трапляються такі неприємні ситуації, коли в магазині покупець ненароком впускає або ж зачіпає товар, який лежить неналежним чином, і він розбивається чи пошкоджується. І, як правило, працівники магазину/адміністрація/охорона починають відразу вимагати сплатити кошти за такий зіпсований товар.
У таких ситуаціях, перш за все, потрібно з’ясувати, хто насправді винен в тому, що товар пошкоджено – покупець, адміністрація магазину, яка неправильно зберігала/розмістила цей товар в торговому залі, чи можливо зовсім інший покупець? Важливо зазначити, що Закон України «Про захист прав споживачів» у таких ситуаціях однозначно захищає покупця (споживача). Однак в таких ситуаціях часто буває багато нюансів.

Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?
Частиною 1 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) передбачено право споживача на отримання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).
Інформація про продукцію, в тому числі, повинна містити дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції.

Пам’ятка для споживачів, які мають намір користуватися послугами інтернет-магазину
Права споживача при купівлі товару через інтернет-магазин регулюються статтею 13 Закону України «Про захист прав споживачів».
Закон визначає обсяг інформації, який обов’язково має бути доведений споживачу до моменту замовлення товару.

 

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ СПОЖИВАЧА (якщо Ваші права порушені)

Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків придбаного взуття споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

Законодавча база

-       Закон України «Про захист прав споживачів»;

-       Закон України «Про житлово-комунальні послуги»;

-       Закон України «Про ринок природного газу»;

Законодавча база:

Закон України «Про рекламу» від  03.07.1996 № 270/96-ВР;

 Закон України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII;

 Закон України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-XII;

Законодавча база

Закон України «Про захист прав споживачів»

Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»

Постанова КМУ від 17.08.2002р., № 1177 «Про затвердження Положення про порядок накладення та стягнення штрафів за порушення законодавства про захист прав споживачів»

Корисна інформація

Щодо обов’язковості подання в органи ДФС повідомлення про прийняття працівників на роботу

     Частиною третьою статті 24 Кодексу законів про працю України визначено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідальність за порушення трудового законодавства у 2018 році

Роз’яснення надає головний державний інспектор  відділу з питань додержання законодавства про працю, зайнятість та інших нормативно - правових актів Управління Держпраці у Полтавській області   Тіхонова Лідія Дмитрівна

До відома депутатів Сергіївської сільської ради!

До відома депутатів Сергіївської сільської ради!
2 лютого 2018 року о 14-й годині у залі засідань сільської ради (с. Сергіївка, вул. Центральна, 9) скликається засідання дванадцятої сесії Сергіївської сільської ради сьомого скликання.

вгору