Menu

     Частиною третьою статті 24 Кодексу законів про працю України визначено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

     Враховуючи положення вищезазначеної статті, було прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 17.06.2015» р. № 413 «Про порядок повідомлення Державної фіскальної служби та її територіальних органів про прийняття працівника на роботу» (Постанова N 413), якою передбачено, що дата наказу (розпорядження) про прийняття працівника на роботу та дата початку роботи працівника відрізняються (колонки 8 і 9 додатка до зазначеної постанови). Така ж думка викладена і у Листі Міністерства соціальної політики України від 10.08.2015 р. № 1038/13/84-15, тобто, до початку роботи працівника інформація про його зарахування має бути подана до Державної фіскальної служби або її територіальних органів і дата наказу про прийняття працівника на роботу та дата початку роботи працівника ( дати в колонках 8 і 9) не співпадають.

      Листом Держпраці України від 03.08.2015 р. N 1364/24/21/01/2298-15 щодо подання Повідомлення про прийняття працівника на роботу, визначено, що  повідомлення Державної фіскальної служби про прийняття працівника на роботу є частиною укладання трудового договору, яке складається із виданого наказу та повідомлення Державної фіскальної служби та її територіальних органів.


        Міністерство соціальнї політики у своєму листі від 19.08.2015 р. N 1069/13/84-15 «Щодо практичного застосування постанови КМУ від 17.06.2015 р. N 413» повідомляє, що відповідно до статті 265 Кодексу законів про працю України у випадку фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту) юридичні та фізичні особи — підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення.

   Головний державний інспектор                                               Л.Д.Тіхонова                                                         

Корисна інформація

Філія Державної установи «Центр пробації» в Полтавській області

 

Філія Державної установи «Центр пробації»  в Полтавській області

Керівництво:

Контактні дані:

 

Сторінка в Facebook:

 

Дем’яненко Олександр Васильович, начальник філії

Адреса: пров. Родини Іваненків, 3 В, м. Полтава, 36022

Телефон: 0503460155

E-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

https://www.facebook.com/probation.Poltava

Графік роботи:

понеділок - четвер з 9-00 до18-00

п’ятниця: з 9-00 до16-45

обідня перерва:  13-00 - 13-45

вихідний : субота, неділя

 

Шановні виборці

Звертаємо Вашу увагу, що тим виборцям, які в день виборів не зможуть проголосувати за своєю виборчою адресою, надається можливість тимчасово (на час проведення виборів) змінити своє місце голосування без зміни виборчої адреси. Причинами можуть бути робота, навчання, відрядження, відпочинок, виїзд за кордон та інше.

Основні відмінності трудового договору і цивільно – правового договору

Основні відмінності трудового договору і цивільно – правового договору

 Роз’яснення надає головний державний інспектор Управління Держпраці у Полтавській області Тіхонова Лідія Дмитрівна.

 Щоб зрозуміти відмінності трудового та цивільно – правового договору,

проаналізуємо  та порівняємо ці два види договору.

вгору