Реєстр застрахованих осіб: необхідно слідкувати за інформацією та оновлювати ПЕРСОНАЛЬНІ дані
У Пенсійному фонді України накопичена і підтримується в актуальному стані унікальна база даних про всіх застрахованих осіб – Реєстр застрахованих осіб (далі – Реєстр) Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Нині він є одним із головних державних реєстрів України.
Кожен, хто досяг повноліття і почав працювати, стає застрахованою особою, отже, – потенційним “клієнтом” Фонду, і сплачує до пенсійного бюджету частку заробленого. Відтак на кожну застраховану особу у Реєстрі створюється персональна електронна облікова картка з унікальним номером, в якій накопичується чимало важливої інформації, що характеризує стан людини в системі державного пенсійного страхування, та в системі соціального захисту загалом.
Інформація з Реєстру використовується у всіх процесах пенсійного страхування та переважній більшості процесів соціального забезпечення в Україні. Наприклад, коли настає час забезпечення соціальних прав громадян через втрату працездатності або втрату годувальника; через безробіття, пов’язане з незалежними від людини обставинами, а також при досягненні пенсійного віку, при призначенні житлових субсидій чи пільг тощо. Отже, рано чи пізно кожен свідомий громадянин відчує на собі застосування актуальних даних про себе. Зокрема, до Реєстру внесена така інформація:
Також слід зазначити, що Реєстр застрахованих осіб інтегрований з іншими базами даних, з іншими державними реєстрами. Тож громадяни, які дбають про сьогоднішній день і соціально захищене майбутнє, зацікавлені у тому, щоб до персональної електронної облікової картки були своєчасно внесені дані про зміну персональних даних або про виявлення будь-яких розбіжностей.
Якщо в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) людина виявила неактуальні або помилкові відомості про себе (наприклад, помилку в даті народження, неактуальну адресу проживання тощо), слід подати до установи Пенсійного фонду анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в реєстрі застрахованих осіб та документи, що підтверджують оновлення даних.
Подати згадану анкету можна особисто у будь-якому сервісному центрі Пенсійного фонду або через представника. Але найсучасніший і найзручніший спосіб – дистанційний, за допомогою порталу електронних послуг Пенсійного фонду України
Як оновити особисті дані в Реєстрі застрахованих осіб?
Результат обробки анкети можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Після того як фахівець Фонду опрацює анкету, звернення набуде статусу «Виконано».
Довідково: за 9 місяців 2024 року фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області внесли майже 7300 змін до персональних облікових карток застрахованих осіб.
Через вебпортал ПФУ застраховані особи Полтавщини надіслали 972 анкети про внесення змін до персональних електронних облікових карт