Menu

Ця ініціатива, створена першою леді України Оленою Зеленською допомагає забезпечувати рівні можливості в доступі до роботи, сервісів, послуг та товарів для різних груп, які відчули на собі вплив обмежень через вік, стать, інвалідність, батьківство тощо.

«Ми підтримуємо цінності безбар’єрності і вже втілюємо їх щодня у своїй роботі, роблячи доступ до книги зручним та доступним для кожного. Можливість замовити онлайн та швидка доставка додому спрощує життя людей з інвалідністю, людей старшого віку, батьків, які доглядають за дітьми. А люди з порушеннями зору можуть знайти у нас книги шрифтом Брайля або слухати аудіокниги в мобільному додатку», – йдеться у повідомленні компанії.

Компанія Yakaboo впроваджує безбар’єрність у свій сервіс, кадрову політику, а ще — у роботу з партнерами і підтримку гравців ринку.

«В Україні є багато невеликих видавництв, які видають гарні та якісні книжки, але зіштовхнулися з бар’єрами, які стримують їхній розвиток, — розповідає засновник Yakaboo Vitaly Butenko. — Наприклад, це логістика і розповсюдження. Ми пропонуємо видавцям взяти цю частину на себе і цим самим знімаємо бар’єри, які заважають їм розвиватися. Це не комерційна історія, адже ми зацікавлені у розвитку книжкового ринку».

У компанії й надалі працюватимуть, щоб любов до книг не мала жодних перешкод, і українці читали більше!

Спільнота «Бізнес без бар’єрів» була створена в листопаді 2020 року в межах ініціативи першої леді. Тоді сформувалася «перша десятка» бізнесів, які впроваджували безбар'єрні практики у своїх компаніях. Головне завдання проекту – ділитися досвідом і поширювати його, реагуючи на запит колег на такі зміни.

«Наша філософія дуже проста – об’єднання й обмін ідеями та знаннями навколо безбар’єрності, створення тренду та впровадження його в бізнесах. Це зона без конкуренції, де кожна ініціатива доповнює одна одну», – наголосила перша леді.

Нагадаємо, учасниками спільноти «Бізнес без бар’єрів» вже є Укрпошта, Ощадбанк, Укрзалізниця, «Ашан Україна», 1+1 Media, ДТЕК, SOCAR Energy Ukraine, work.ua, корпорація «АТБ» та Danone Україна. «Бізнес без бар’єрів» – проект, що сповідує відкритість, тому приєднатися до спільноти може будь-яка компанія, що готова слідувати принципам безбар’єрного ведення бізнесу вже сьогодні.

#бізнесбезбарєрів #bezbariernist #безбарєрність #barrierfree #ya_читаю

вгору