Menu

Нова модель звернення громадян з призначення пенсії спрямована на спрощення взаємодії громадян з органами Пенсійного фонду, дозволяє скоротити витрату часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, зменшити паперовий документообіг, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.

Для того, щоб призначити пенсію через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua), потрібно:

  • одержати електронний цифровий підпис в акредитованих центрах сертифікації;
  • авторизуватись в особистому кабінеті не вебпорталі;
  • у розділі особистого кабінету «Заява на призначення пенсії» завантажити весь пакет необхідних для призначення пенсії документів у сканованому вигляді;
  • підписати звернення електронним цифровим підписом та надіслати його до підсистеми «Звернення»;
  • у разі потреби додавати документи протягом трьох місяців.

Новітні технологічні системи Фонду відпрацьовуватимуть усе це в автоматичному режимі, а користувачі вебпорталу будуть отримувати повідомлення про прийняття документів, хід їх опрацювання і про призначену пенсію.

 

Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області

вгору