Menu

Посадові обов'язки:

надання адміністративних послуг фізичним і юридичним особам у рамках компетенції сервісних центрів МВС;

забезпечення достовірності і своєчасності внесеної інформації до відповідних реєстрів та баз даних; повноти й правильності послуг, порядку прийняття іспитів для отримання права керування транспортними засобами; порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів;

надання якісного державного сервісу суб'єктам звернення з питань державної реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів, порядку видачі, обміну посвідчення водія.

 

Вимоги:

вища освіта;

вільне володіння державною мовою;

досвід роботи з реєстрами, базами даних;

знання законодавства у сферах безпеки дорожнього руху, надання адміністративних послуг, розгляду звернень громадян, доступу до публічної інформації.

 

Перевагою буде:

уміння працювати в команді;

навички роботи з великим обсягом інформації;

уважність до деталей.

 

Ми гарантуємо:

офіційне працевлаштування;

стабільну та своєчасну виплату заробітної плати;

відпустки та соціальні пільги згідно з законодавством;

нормований робочий графік.

 

За більш детальною інформацією звертатися за адресою: вул. Героїв Майдану, 75-В, м. Гадяч, Полтавська область. Тел. (05354) 2-34-99.

вгору