Menu

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ управління соціального

захисту населення

Миргородської районної

державної адміністрації

07 грудня  2021 року № 84

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

„ПРИЗНАЧЕННЯ державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування”

Управління соціального захисту населення

Миргородської районної державної адміністрації

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги  та / або центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1

Місцезнаходження

37600, Полтавська область, місто Миргород, вулиця, Гоголя, 80

відділ № 1 38300, смт В.Багачка вул. Шевченка, 73

відділ № 2 37300, м.Гадяч, вул.Полтавська, 44

відділ № 3 37200, м.Лохвиця, вул.Перемоги, 8

відділ № 4 38000, смт Шишаки, вул.Партизанська, 6

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи: понеділок - четвер з 8.00 до 17.15, п’ятниця з 8.00 до 16.00

обідня перерва з 12.00 до 13.00,

вихідний – субота, неділя

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

тел./факс: (05355), тел. 5-25-41

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”     від 21.11.1992 № 2811-ХІІ

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001  № 1751 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України                   від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою  батьківського  піклування

8

Перелік необхідних документів

Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу);

копія рішення органу опіки та піклування або суду про встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою батьківського піклування;

копія свідоцтва про народження дитини;

довідка про реєстрацію місця проживання опікуна (піклувальника) та дитини (для дітей, над якими встановлено опіку чи піклування і які є вихованцями дитячих навчальних закладів, що фінансуються не за рахунок бюджетних коштів, – видана органом реєстрації довідка, в якій зазначено статус дитячого навчального закладу та за які кошти він фінансується, а також підтверджено факт перебування в ньому дітей);

довідки про місячні розміри пенсії, аліментів, стипендії, державної допомоги, що одержує на дитину опікун чи піклувальник (у разі одержання пенсії на дитину органи соціального захисту населення використовують відомості про розмір пенсії, що надійшли від органів Пенсійного фонду України на електронних носіях інформації);

письмова заява опікуна чи піклувальника про одержання (неодержання) аліментів – у разі неможливості одержання довідки про розмір аліментів від органів державної виконавчої служби, розташованих на тимчасово окупованій території України та в районі проведення антитерористичної операції

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування (далі – допомога), подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Перебування дитини на повному державному утриманні;середньомісячний розмір призначених пенсії, аліментів, стипендії, державної допомоги, одержаних на дитину за попередні дванадцять календарних місяців, перевищує                 2,5 прожиткових мінімуми для дитини відповідного віку або 3,5 прожиткових мінімуми для дитини з інвалідністю;подання документів до заяви не в повному обсязі;виявлення в поданих документах недостовірної інформації;заява подана особою, яка не має права на призначення  допомоги

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги

14

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через виплатні об’єкти                          АТ „Укрпоштаˮ або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу

 

вгору