ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ управління соціального
захисту населення
Миргородської районної
державної адміністрації
07 грудня 2021 року № 84
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
„ВИДАЧА ДОВІДКИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПІЛЬГ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ,
ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРАВА НА ПЕНСІЮ ЧИ СОЦІАЛЬНУ ДОПОМОГУ”
Управління соціального захисту населення
Миргородської районної державної адміністрації
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг )
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади |
||
1 |
Місцезнаходження |
37600, Полтавська область, місто Миргород, вулиця, Гоголя, 80 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Графік роботи: понеділок - четвер з 8.00 до 17.15, п’ятниця з 8.00 до 16.00 обідня перерва з 12.00 до 13.00, вихідний – субота, неділя |
3 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт |
тел./факс: (05355), тел. 5-25-41 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю вУкраїні” від 21.03.1991 № 875-XII |
5 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Мінсоцполітики від 21.09.2015 № 946 „Про затвердження форми та Порядку видачі довідки для отримання пільг інвалідами, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 за № 1198/27643 |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6 |
Підстава для отримання |
Відсутність у особи з інвалідністю права на пенсію чи соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”, „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” |
7 |
Перелік необхідних документів |
Заява особи з інвалідністю або її законного представника для видачі довідки для отримання пільг (далі – заява); копія паспорта особи з інвалідністю (у разі якщо звертається його законний представник – копії паспорта законного представника та документа, що підтверджує його повноваження); копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, наведеною у первинній обліковій документації № 157-1/о „Виписка з акта огляду медико-соціальною експертною комісією”, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.07.2012 № 577, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.09.2012 за № 1504/21816; одна кольорова фотокартка особи з інвалідністю розміром 3,5 х 4,5 см |
8 |
Спосіб подання документів |
Заява та документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою суб’єкту надання адміністративної послуги через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг |
9 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно |
10 |
Строк надання |
П’ять робочих днів з дня отримання заяви суб’єктом надання адміністративної послуги |
11 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Подання недостовірних даних; виникнення у особи права на пенсію чи соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” або „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”, та призначення таких пенсії або соціальної допомоги |
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
Видача довідки для отримання пільг / відмова в наданні довідки для отримання пільг |
13 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Заявником особисто або уповноваженою ним особою |