Menu

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ управління соціального

захисту населення

Миргородської районної

державної адміністрації

07 грудня  2021 року № 84

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

„ВИДАЧА БЛАНКА-ВКЛАДКИ ДО ПОСВДЧЕННЯ УЧАСНИКА БОЙОВИХ ДІЙ, ОСОБИ З ІНВАЛІДНІСТЮ ВНАСЛІДОК ВІЙНИ”

  Управління соціального захисту населення

Миргородської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг)

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг/ виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1

Місцезнаходження

37600, Полтавська область, місто Миргород, вулиця, Гоголя, 80

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи: понеділок - четвер з 8.00 до 17.15, п’ятниця з 8.00 до 16.00

обідня перерва з 12.00 до 13.00,

вихідний – субота, неділя

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

тел./факс: (05355), тел. 5-25-41

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” від 22.10.1993 № 3551-XII

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.05.1994 № 302 „Про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни”; постанова Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 № 685 „Про затвердження Порядку надання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни особам, які отримали інвалідність внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення”

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Заява, наявність відповідного пакета документів. Бланк-вкладка видається учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни II і III групи з числа учасників бойових дій у період Другої світової війни, яким виповнилося 85 років і більше

8

Перелік необхідних документів

1. Заява (з пред'явленням паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця).

2. Копії документів (за умови пред'явлення оригіналів):

 - пенсійного посвідчення; - посвідчення учасника бойових дій або особи з інвалідністю внаслідок війни ІІ чи ІІІ групи;

- довідки МСЕК про групу та причину інвалідності (якщо надається посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни).

 3. Довідка з військового комісаріату про службу у Збройних Силах, про участь у бойових діях у період Другої світової війни.

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для видачі бланка-вкладки до посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника бойових дій подаються особою  суб’єкту надання адміністративної послуги:

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

Надається на протязі 10 днів, за умови наявності всіх необхідних документів  

12

Перелік підстав для відмови у наданні

1. Надання неповного пакету документів

2. Невідповідність вмісту наданого пакета документів вимогам чинного законодавства.

3. Виявлення недостовірних відомостей у поданих документах.

13

Результат надання адміністративної послуги

Вкладка до посвідчення / повідомлення про відмову у видачі вкладки

14

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто, у випадках, передбачених законодавством: через представника (законного представника), засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку

 

 

 

 

 

вгору