СЕРГІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ГАДЯЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(друга сесія сьомого скликання)
РІШЕННЯ
10.02.2017
Про створення загального відділу виконавчого комітету Сергіївської сільської ради
Керуючись п. 4 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10.12.2015 №888-19, до постанови Кабінету Міністрів України від 26.01.2011 року № 59 «Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи» та з метою оптимізації та вдосконалення роботи виконавчого органу сільської ради, структурування функціональних напрямків діяльності, забезпечення ефективності роботи сільська рада ВИРІШИЛА:
Сільський голова І. Г. Лідовий
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням 2 сесії 7 скликання
Сергіївської сільської ради
від 10.02.2017 року
ПОЛОЖЕННЯ
про загальний відділ виконавчого комітету Сергіївської сільської ради
1.Загальні засади
1.1.Загальний відділ виконавчого комітету Сергіївської сільської ради (далі – загальний відділ) відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» є структурним підрозділом Сергіївської сільської ради та її виконавчого комітету, який утворюється сільською радою, є підзвітним і підконтрольним сільській раді, підпорядкований виконавчому комітету сільської ради, сільському голові.
1.2.Загальний відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями сільської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови, а також цим положенням.
1.3.Посадові інструкції працівників загального відділу затверджуються сільським головою.
1.4.Порядок взаємодії загального відділу із іншими відділами виконавчого комітету Сергіївської сільської ради відділами та іншими структурними підрозділами виконавчого комітету Сергіївської сільської ради визначається регламентом виконавчого комітету Сергіївської сільської ради.
2.Завдання і повноваження загального відділу
2.1.Основними завданнями загального відділу є:
2.1.1. документаційно-технічне забезпечення діяльності керівництва, виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, ведення у виконавчому комітеті Сергіївської сільської ради діловодства, здійснення контролю за строками проходження і виконання документів, надання методичної і практичної допомоги з цих питань управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам виконавчого комітету міської ради;
2.1.2. організація кадрової роботи, в основу якої покладено принципи служіння Сергіївській територіальній громаді, дотримання прав місцевого самоврядування, самостійності кадрової політики та реалізації Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», документальне оформлення проходження служби в органах місцевого самоврядування та трудових відносин.
2.2.Загальний відділ відповідно до покладених на нього завдань з питань документаційно-технічного забезпечення:
2.2.1.здійснює ведення діловодства у виконавчому комітеті Сергіївської сільської ради з питань документаційно-технічного забезпечення;
2.2.2.здійснює експертизу нормативно-правових актів, розпорядчих документів (рішень виконавчого комітету міської ради та розпоряджень міського голови) щодо їх відповідності Інструкції з діловодства у виконавчому комітеті Сергіївської сільської ради та іншим нормативно-правовим актам з питань діловодства;
2.2.3.приймає, реєструє, здійснює попередній розгляд, передає згідно з розподілом обов’язків на розгляд керівництву виконавчого комітету Сергіївської сільської ради та на виконання, розмножує, розсилає вхідну і вихідну кореспонденцію, рішення виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, розпорядження сільського голови, інші документи виконавчого комітету Сергіївської сільської ради;
2.2.4.забезпечує здійснення діловодства за запитами на інформацію, надісланими поштою та засобами факсимільного зв’язку, а також за документами, складеними на виконання запитів на інформацію;
2.2.5.надає для оприлюднення на офіційному сайті сільської ради рішення виконавчого комітету сільської ради, розпорядження сільського голови, порядок денний засідань виконавчого комітету сільської ради;
2.2.6.забезпечує здійснення контролю за строками проходження і виконання документів, а також за відповідністю форм виконання вимогам документів та резолюціям керівництва виконавчого комітету Сергіївської сільської ради;
2.2.7.спільно з іншими відділами виконавчого комітету Сергіївської сільської ради забезпечує підготовку і проведення засідань виконавчого комітету сільської ради. Здійснює ведення протокольного господарства виконавчого комітету сільської ради (протоколи засідань виконавчого комітету міської ради);
2.2.8.за дорученням сільського голови перевіряє в управліннях, відділах та інших структурних підрозділах виконавчого комітету Сергіївської сільської ради стан організації діловодства та контролю за проходженням і виконанням документів, вивчає роботу діловодних служб цих органів, надає їм необхідну допомогу в удосконаленні форм і методів роботи з документами;
2.2.9.здійснює контроль за правильністю користування документами у виконавчому комітеті Сергіївської сільської ради, готує довідки, доповідні записки, зведення, звіти, інформації з питань роботи з документами, періодично інформує керівництво виконавчого комітету сільської ради з цих питань;
2.2.10.забезпечує культуру діловодства, впровадження наукової організації праці, сучасних технічних засобів роботи з документами, комп’ютеризації діловодних процесів та інших напрямів діяльності виконкому, надання методичної і практичної допомоги з цих питань працівникам виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, управлінням та іншим підрозділам виконавчого комітету сільської ради;
2.2.11.сприяє набуттю знань і навиків з питань роботи з документами працівниками виконавчого комітету Сергіївської сільської ради;
2.2.12.забезпечує облік, зберігання бланків інформаційних, організаційно-розпорядчих і реєстраційно-контрольних документів виконавчого комітету сільської ради і законність користування ними;
2.2.13.складає номенклатуру справ виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, забезпечує здійснення контролю за правильністю формування, оформлення і зберігання у відділах виконкому справ, приймання документів відділів на зберігання до поточного архіву виконавчого комітету Сергіївської сільської ради;
2.2.14.організовує роботу поточного архіву апарату виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, забезпечує проведення експертизи наукової і практичної цінності документів при їх відборі для передачі на державне зберігання, готує і передає справи на зберігання до архівного відділу виконавчого комітету сільської ради;
2.2.15.загальний відділ при вирішенні питань, які належать до його відання, взаємодіє з відділами виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, підприємствами, установами, організаціями і громадянами.
2.3.Загальний відділ до покладених на нього завдань з питань організації кадрової роботи:
2.3.1.забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування у виконавчому комітеті Сергіївської сільської ради;
2.3.2.визначає щорічну та перспективну потребу в кадрах, формує замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації посадових осіб та керівників підпорядкованих установ;
2.3.3.веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад посадових осіб місцевого самоврядування, виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, його відділів, управлінь та інших структурних підрозділів;
2.3.4.вивчає разом з іншими відділами, управліннями виконавчого комітету Сергіївської сільської ради особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад у виконавчому комітеті Сергіївської сільської ради, його відділах та управліннях, попереджує їх про встановлені законодавством обмеження, пов'язані з прийняттям та проходженням служби в органах місцевого самоврядування, ознайомлює із Загальними правилами поведінки посадової особи, контролює добір і розстановку кадрів в апараті органу і структурних підрозділах сільської ради;
2.3.5.приймає від претендентів на посади посадових осіб місцевого самоврядування відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії, проводить спеціальну перевірку та здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору;
2.3.6. розглядає та вносить на розгляд сільському голові пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посади, готує разом з відповідними підрозділами документи для організації стажування, здійснює контроль за його проведенням;
2.3.7. готує проекти розпоряджень сільського голови про призначення на посади та звільнення з посад працівників сільської ради та керівників підприємств, установ, організацій, що перебувають у комунальній власності;
2.3.8. оформляє документи про прийняття Присяги посадової особи місцевого самоврядування та присвоєння рангів посадовим особам, вносить про це записи до трудових книжок;
2.3.9. обчислює стаж роботи та служби в органах місцевого самоврядування, здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості, складає графіки щорічних відпусток працівників виконавчого комітету Сергіївської сільської ради;
2.3.10. у межах своєї компетенції здійснює заходи щодо забезпечення трудової дисципліни, оформляє документи, пов'язані з проведенням службового розслідування та застосуванням заходів дисциплінарного впливу;
2.3.11. своєчасного готує документи щодо призначення пенсій працівникам;
2.3.12. здійснює роботу, пов'язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників;
2.3.13. оформляє і видає службові посвідчення та довідки з місця роботи працівникам, проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності;
2.3.14. готує документи для відрядження працівників у межах України та за кордон;
2.3.15. у межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури та штатного розпису виконавчого комітету сільської ради;
2.3.16. здійснює організаційне забезпечення і бере участь у роботі атестаційної комісії та проведенні щорічної оцінки виконання посадовими особами покладених на них завдань і обов’язків;
2.3.17. забезпечує підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів;
2.3.18. разом з іншими структурними підрозділами здійснює контроль за дотриманням Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших законодавчих актів з питань кадрової роботи;
2.3.19. проводить разом з іншими підрозділами роботу щодо укладення, продовження терміну дії, розірвання контрактів з керівниками комунальних підприємств, установ і організацій територіальної громади міста;
2.3.20. здійснює заходи щодо ведення комп'ютерного обліку електронних особових справ посадових осіб, використання його даних у межах повноважень відповідного органу виконавчої влади;
2.3.21. здійснює організаційні заходи щодо своєчасного щорічного подання посадовими особами місцевого самоврядування відомостей про доходи, зобов’язання фінансового характеру та належне їм майно, у тому числі і за кордоном, щодо себе і членів своєї сім’ї (декларація про доходи);
2.3.22.розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян, надає роз'яснення, веде прийом громадян з питань, що належать до компетенції кадрової служби;
2.3.23. розробляє проекти нормативно-правових актів, що стосується кадрових питань;
2.3.24. проводить іншу роботу, пов'язану із застосуванням законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування.
2.4. Загальний відділ має право:
2.4.1. вимагати від відділів, управлінь та інших структурних підрозділів виконавчого комітету сільської ради неухильного виконання надісланих їм з цією метою документів, подання ними до виконавчого комітету сільської ради у визначені строки та у встановленому порядку звітів про виконання документів;
2.4.2.повертати документи, підготовлені з порушенням встановленого порядку або виконані неякісно;
2.4.3. вносити пропозиції керівництву виконавчого комітету сільської ради з питань, віднесених до компетенції відділу;
2.4.4. брати участь у сільських заходах за дорученням керівництва виконавчого комітету сільської ради;
2.4.5. працівники загального відділу, які працюють посадовими особами місцевого самоврядування, користуються правом доступу до всіх документів нетаємного діловодства виконавчого комітету Сергіївської сільської ради;
2.4.6. перевіряти і контролювати дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування;
2.4.7. одержувати у встановленому порядку від відділів, управлінь виконавчого комітету Сергіївської сільської ради документи, необхідні для виконання покладених на загальний відділ завдань;
2.4.8. брати участь у нарадах та інших заходах з питань кадрової роботи, що проводяться у виконавчому комітеті Сергіївської сільської ради;
2.4.9. вносити сільському голові пропозиції з питань удосконалення кадрової роботи, підвищення ефективності служби в органах місцевого самоврядування.
3.Структура загального відділу
3.1. Структура загального відділу, чисельність та посадові оклади його працівників встановлюються штатним розписом виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, який затверджується сесією Сергіївської сільської ради.
3.2. Начальник, спеціалісти загального відділу призначаються на посаду та звільняються з посади сільським головою відповідно до вимог Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», інших нормативних актів, що стосуються проходження служби в органах місцевого самоврядування.
Інші працівники відділу приймаються на роботу відповідно до Кодексу законів про працю України.
3.3. Начальник відділу здійснює керівництво діяльністю загального відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на загальний відділ завдань, розподіляє обов’язки між працівниками загального відділу, забезпечує підвищення їх ділової кваліфікації.
Секретар сільської ради Н.В. Ілляшенко
Результати
поіменного голосування при розгляді питання порядку денного другої сесії Сергіївської сільської ради сьомого скликання 10 лютого 2017 року
№ окру-гу |
Прізвище, ім’я, по батькові депутата |
Про створення загального відділу виконавчого комітету Сергіївської сільської ради |
|||
Результати голосування |
|||||
ЗА |
ПРОТИ |
УТРИМАЛИСЯ |
НЕ ГОЛОСУВАЛИ |
||
1. |
Дузь Валентина Михайлівна |
так |
|
|
|
2. |
Смаль Микола Анатолійович |
так |
|
|
|
3. |
Литвин Віта Михайлівна |
так |
|
|
|
4. |
Дичок Олег Романович |
так |
|
|
|
5. |
Мартиненко Олег Олексійович |
так |
|
|
|
6. |
Шапошник Сергій Михайлович |
так |
|
|
|
7. |
Кревсун Ніна Григорівна |
так |
|
|
|
8. |
Золотоверх Василь Андрійович |
так |
|
|
|
9. |
Фенько Олександр Григорович |
так |
|
|
|
10. |
Білик Володимир Григорович |
так |
|
|
|
11. |
Ілляшенко Надія Василівна |
так |
|
|
|
12. |
Лобода Олександр Васильович |
так |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього присутніх на сесії депутатів 12
Рішення прийнято.
Голосували: за 12, проти -, утрималися -..
Голова лічильної комісії ___________ Дичок О.Р.
Секретар лічильної комісії ______________ Литвин В.М.
Член лічильної комісії ____________ Дузь В.М.