Menu

СЕРГІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ГАДЯЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

(друга сесія сьомого скликання)

РІШЕННЯ

 

10.02.2017                                                                                      

Про створення фінансового відділу виконавчого комітету Сергіївської сільської ради

Керуючись п. 4 ст. 54 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10.12.2015 №888-19, до постанови Кабінету Міністрів України  від   26.01.2011 року № 59 «Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи» та з метою оптимізації та вдосконалення роботи виконавчого органу сільської ради,  структурування функціональних напрямків діяльності, забезпечення ефективності роботи  сільська рада ВИРІШИЛА:

 

  1. Створити фінансовий відділ виконавчого комітету Сергіївської сільської ради.
  2. Затвердити Положення про фінансовий відділ виконавчого комітету Сергіївської сільської ради.
  3. Затвердити загальну чисельність працівників загального відділу виконавчого комітету Сергіївської сільської ради у кількості 3 (три) штатних одиниці: 1 (одна) - начальник відділу, 2 (дві) – спеціалісти І категорії.
  4. Начальнику  відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету Сергіївської сільської ради (Антоненко О.І.) вжити відповідні заходи щодо фінансування створених одиниць.
  5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету та соціально – економічного розвитку.

 

Сільський голова                                                                                                                                            І. Г. Лідовий

                                                                                       

                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                  Рішенням 2 сесії 7 скликання

                                                                  Сергіївської сільської ради

                                                                  від 10.02.2017 року

ПОЛОЖЕННЯ

про  фінансовий відділ 

Виконавчого комітету Сергіївської  сільської ради

 

  1. Фінансовий відділ Виконавчого комітету Сергіївської сільської ради утворено Виконавчим комітетом сільської ради.
  2. Фінансовий відділ Виконавчого комітету Сергіївської сільської ради (далi –  відділ) підпорядкований голові сільської ради, виконавчому комітету сільської ради,  є пiдзвiтним  Департаменту фінансів Полтавської обласної державної адміністрації.
  3. Відділ у своїй дiяльностi керується Конституцiєю України, законами України, актами Президента України i Кабiнету Мiнiстрiв України, наказами Мiнiстерства фiнансiв України, розпорядженнями голів обласної держадміністрації, сільської ради,  наказами начальника Департаменту фінансів Полтавської обласної державної адміністрації, нормативними  актами сільської  ради, прийнятими у межах її  компетенцiї, а також цим Положенням.
  4. Основними завданнями відділу є:
  • забезпечення реалізації державної бюджетної політики в межах Сергіївської сільської ради ;
  • розроблення в установленому порядку проекту сільського бюджету;
  • підготовка розрахунків до проекту сільського бюджету та прогнозу на наступні за планованим два бюджетні періоди і подання таких документів на розгляд Виконавчого комітету Сергіївської сільської ради;
  • забезпечення ефективного і цільового використання бюджетних коштів;
  • розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та здійснення витрат;
  • проведення разом з іншими структурними підрозділами аналізу фінансово-економічного стану Сергіївської сільської ради , перспектив її подальшого розвитку;
  • здійснення загальної організації та управління виконанням сільського бюджету, координація в межах своїх повноважень діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.
  1. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

1) організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінфіну та здійснює контроль за їх реалізацією;

2) забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

3) готує пропозиції щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку в межах  Сергіївської сільської ради;

4) аналізує в межах повноважень стан і тенденції соціально-економічного і культурного розвитку громади та вживає заходи до усунення недоліків;

5) готує пропозиції стосовно доцільності запровадження місцевих податків, зборів, пільг, аналізує соціально-економічні показники розвитку громади  та враховує їх під час складання проекту сільського бюджету;

6) вносить пропозиції щодо проекту сільського бюджету;

7) бере участь у:

  • підготовці заходів щодо регіонального розвитку;
  • погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими структурними підрозділами органу виконавчої влади;
  • розробленні проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;
  • підготовці звітів голови сільської ради для їх розгляду на сесії ради;
  • розробленні проектів розпоряджень голови сільської ради;

8) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

9) розробляє і доводить до відома головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів;

10) визначає порядок та строки розроблення бюджетних запитів  розпорядниками бюджетних коштів;

11) проводить під час складання і розгляду проекту селищного бюджету аналіз бюджетного запиту, поданого розпорядником бюджетних коштів, щодо відповідності такого проекту меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;

12) приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозицій щодо проекту сільського бюджету перед його поданням на розгляд виконавчому комітету сільської ради;

13) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові сільської ради;

14) організовує роботу з підготовки проекту сільського бюджету, визначає за дорученням виконавчого комітету порядок і строки подання структурними підрозділами матеріалів для підготовки проекту сільського бюджету; складає проект сільського бюджету та прогноз на наступні за планованим два бюджетні періоди; готує пропозиції щодо коштів, що передаються для розподілу між відповідними місцевими бюджетами або для реалізації спільних проектів, та подає їх на розгляд виконавчому комітету;

15) складає і подає для затвердження тимчасовий розпис сільського бюджету та розпис сільського бюджету, вносить в установленому порядку зміни до розпису сільського бюджету, забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність такого розпису встановленим бюджетним призначенням;

16) бере участь у затвердженні паспортів бюджетних програм у разі застосування програмно-цільового методу в бюджетному процесі;

17) проводить в установленому порядку розрахунки між державним і обласним бюджетами,  бюджетами місцевого самоврядування;

18) перевіряє правильність складення і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами, організаціями і відділами сільської ради, які фінансуються з сільського бюджету;

19) здійснює за участю органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету, прогнозування та аналіз стану надходження доходів до сільського бюджету;

20) організовує виконання сільського бюджету, забезпечує разом з іншими структурними підрозділами виконавчим органом  сільської ради, територіальними органами Міндоходів, територіальними органами Казначейства надходження доходів до сільського бюджету та вжиття заходів до ефективного витрачання бюджетних коштів;

21) забезпечує захист фінансових інтересів держави;

22) проводить моніторинг змін, що вносяться до відповідного бюджету;

23) інформує виконавчий комітет про стан виконання сільського бюджету за кожний звітний період та подає йому на розгляд річний та квартальний звіти про виконання бюджету;

24) розглядає звернення щодо виділення коштів з резервного фонду бюджету та готує пропозиції щодо прийняття відповідних рішень;

25) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України;

26) бере участь у підготовці  у межах своїх повноважень проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп;

27) бере участь у розробленні пропозицій з удосконалення структури сільської ради, готує пропозиції щодо визначення чисельності працівників, фонду оплати їх праці, витрат на утримання ;

28) здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства щодо сільського бюджету на всіх стадіях бюджетного процесу;

29) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

30) здійснює повноваження, делеговані органом місцевого самоврядування;

31) забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці та пожежної безпеки;

32) організовує роботу з укомплектування, зберігання, ведення обліку та використання архівних документів;

33) забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників відділу;

34) здійснює інші передбачені законом повноваження.

  1. Відділ має право:
  • одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів сільської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали з питань, що виникають під час складання, розгляду, затвердження і виконання бюджетів та звітування про їх виконання;
  • залучати фахівців інших структурних підрозділів селищної ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до компетенції фінансового відділу;
  • вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи сільської ради;
  • користуватися в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;
  • скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до компетенції структурного підрозділу.
  1. Відділ в установленому законодавством порядку та у межах своїх повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету сільської ради, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.
  2. Фінансовий відділ очолює начальник.

Начальник відділу призначається на посаду і звільняється з посади головою сільської ради одноосібно.

9.Начальник фінансового відділу:

1) здійснює керівництво відділом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в відділі;

2) подає на затвердження  положення про фінансовий відділ;

3) подає на затвердження посадові інструкції працівників відділу та розподіляє обов’язки між ними;

4) планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи  Виконавчого комітету Сергіївської сільської ради;

5) вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи  відділу;

6) звітує перед головою сільської ради про виконання покладених на відділ  завдань та затверджених планів роботи;

7) може брати участь у засіданнях виконавчого комітету сільської ради;

8) представляє інтереси відділу у відносинах з іншими структурними підрозділами сільської ради, міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням  голови сільської ради;

9) подає на затвердження розпис доходів і видатків селищного бюджету на рік та тимчасовий розпис на відповідний період, забезпечує відповідність розпису сільського бюджету встановленим бюджетним призначенням;

10) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників  відділу;

11) забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

12) здійснює інші повноваження, визначені законом.

  1. Начальник відділу вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях сесії питань, що належать до компетенції відділу та розробляє проекти відповідних рішень.
  2. Відділ утримується за рахунок коштів сільського бюджету.
  3. Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників відділу визначається в межах відповідних бюджетних призначень у встановленому законодавством порядку.
  4. Відділ не є юридичною особою публічного права, не має самостійного балансу, рахунків в органах Казначейства, печатки із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, не має власних бланків.

 

Секретар сільської ради                                                                 Н.В. Ілляшенко

 

Результати

поіменного голосування при розгляді питання порядку денного другої сесії Сергіївської сільської  ради сьомого скликання  10 лютого 2017 року

окру-гу

Прізвище, імя, по батькові

депутата

Про створення фінансового відділу виконавчого комітету Сергіївської сільської ради

Результати голосування

ЗА

ПРОТИ

УТРИМАЛИСЯ

НЕ ГОЛОСУВАЛИ

1.

Дузь    Валентина   Михайлівна

так

 

 

 

2.

Смаль  Микола       Анатолійович

так

 

 

 

3.

Литвин  Віта  Михайлівна

так

 

 

 

4.

Дичок   Олег   Романович

так

 

 

 

5.

Мартиненко  Олег  Олексійович

так

 

 

 

6.

Шапошник  Сергій  Михайлович

так

 

 

 

7.

Кревсун  Ніна  Григорівна

так

 

 

 

8.

Золотоверх  Василь  Андрійович

так

 

 

 

9.

Фенько  Олександр  Григорович

так

 

 

 

10.

Білик  Володимир  Григорович

так

 

 

 

11.

Ілляшенко  Надія  Василівна

так

 

 

 

12.

Лобода  Олександр  Васильович

так

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього присутніх на сесії депутатів 12

 

 

Рішення    прийнято.

 

Голосували: за 12, проти -, утрималися -..

 

 

Голова лічильної комісії    ___________              Дичок  О.Р.

 

Секретар лічильної комісії ______________              Литвин В.М.

                                                 

Член лічильної комісії        ____________            Дузь В.М.

 

 

Карта захисних споруд полтавської області

вгору