Menu

СЕРГІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ГАДЯЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

(дев’ята сесія восьмого скликання)

 

РІШЕННЯ

10.09.2021

Про внесення змін до рішення сорокової сесії сьомого скликання Сергіївської сільської ради від 21.08.2020 року «Про затвердження Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти»

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», у зв’язку зі змінами до законодавства в сфері освіти, а саме ст. 10 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», які вступили в дію 16 липня 2021 року, розглянувши подання відділу освіти, молоді, спорту, культури та соціального захисту виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, сільська рада ВИРІШИЛА:

  

  1. Внести зміни до Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності Сергіївської сільської ради затвердженого рішенням сорокової сесії сьомого скликання Сергіївської сільської ради від 21.08.2020 року «Про затвердження Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти» (нова редакція додається).
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на відділ освіти, молоді, спорту, культури та соціального захисту виконавчого комітету Сергіївської сільської ради.

 

Сільський голова                                                                                   І.Г. Лідовий

 

 

 

                ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням сорокової сесії сьомого скликання Сергіївської сільської ради

від 21.08.2020 «Про затвердження Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти» (Зі змінами за рішенням дев’ятої сесії восьмого скликання Сергіївської сільської ради від 10.09.2021 року)

 

ПОЛОЖЕННЯ

про конкурс на посаду керівника

закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності

(В новій редакції)

  1. Це Положення визначає процедуру проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності (далі – заклад освіти), підпорядкованому відділу освіти, молоді, спорту, культури та соціального захисту виконавчого комітету Сергіївської сільської ради (далі – відділ освіти).
  2. Посаду керівника закладу освіти може обіймати особа, яка є

громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан  фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності відповідно до цього Положення.

  1. Призначення керівника закладу освіти здійснюється Сергіївською

сільською радою (або уповноваженою особою) за результатами конкурсу на посаду керівника закладу освіти загальної середньої освіти комунальної форми власності (далі – конкурс), що проводиться відповідно до цього Положення шляхом укладення строкового трудового договору (контракту).

  1. Рішення про проведення конкурсу приймає Сергіївська  сільська рада

(або уповноважена особа):

1) одночасно з прийняттям рішення про утворення нового закладу загальної середньої освіти;

2) не менше ніж за два місяці до завершення строкового трудового договору (контракту), укладеного з керівником закладу освіти;

3) не пізніше десяти робочих днів з дня дострокового припинення договору, укладеного з керівником відповідного закладу загальної середньої освіти, чи визнання попереднього конкурсу таким, що не відбувся.

  1. Конкурс складається з таких етапів:

1) прийняття рішення про проведення конкурсу;

2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;

3) прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;

4)перевірка поданих документів на відповідність встановленим законодавством вимогам;

5) допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;

6) ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу освіти;

7) проведення конкурсного відбору;

8) визначення переможця конкурсу;

9) оприлюднення результатів конкурсу.

  1. Загальна тривалість конкурсу не може перевищувати двох місяців з дня його оголошення.
  2. Оголошення про проведення конкурсу оприлюднюється на веб-сайті засновника та веб-сайті закладу освіти наступного робочого дня з дня прийняття рішення про проведення конкурсу та має містити:

1) найменування і місцезнаходження закладу;

2) найменування посади та умови оплати праці;

3)кваліфікаційні вимоги до керівника закладу відповідно до Закону   України «Про загальну середню освіту»;

4) вичерпний перелік, кінцевий термін і місце подання документів для     участі у конкурсі;

5) дату та місце початку конкурсного відбору, його складові та тривалість;

6) прізвище та ім’я, номер телефону та адресу електронної пошти особи, яка уповноважена надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі у конкурсі.

  1. Для організації проведення конкурсів на посади керівників закладів загальної середньої освіти  утворюється комісія з проведення конкурсів на посади керівників закладів загальної середньої освіти Сергіївської сільської ТГ (далі – конкурсна комісія), персональний склад якої затверджує виконавчий комітет Сергіївської сільської ради за поданням відділу освіти.
  2. Керівництво роботою конкурсної комісії здійснює її голова (посадова особа Сергіївської сільської ради відповідно до розподілу), а в разі його відсутності – заступник голови комісії. Веде протокол засідання відповідальний секретар комісії.
  3. Для проведення конкурсу засновник формує та затверджує конкурсну комісію чисельністю від 6 до 15 осіб, до складу якої на паритетних засадах входять представники:
  • засновника (депутати відповідного представницького органу місцевого самоврядування (не більше однієї особи від однієї фракції чи групи);
  • відповідної місцевої державної адміністрації чи територіального органу центрального органу виконавчої влади із забезпечення якості освіти (державні службовці);
  • інститутів громадянського суспільства (громадських об’єднань керівників закладів освіти, професійних об’єднань педагогічних працівників, районної (міської) профспілкової організації та інших громадських формувань, а також експертів, фахівців у сфері загальної середньої освіти тощо).
  1. У роботі конкурсної комісії з правом дорадчого голосу можуть брати участь представники органів громадського самоврядування закладу освіти, на посаду керівника якого оголошено конкурс.
  2. До складу конкурсної комісії не може бути включена особа, яка:

1) визнана в установленому законом порядку недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена;

2) має судимість або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення;

3) відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» є близькою особою учасника конкурсу або особою, яка може мати конфлікт інтересів.

  1. Члени конкурсної комісії зобов’язані:

1) брати участь у роботі конкурсної комісії та голосувати з питань порядку денного;

2) заявляти самовідвід у разі наявності чи настання підстав, передбачених пунктом 12 Положення, що унеможливлюють їх участь у складі конкурсної комісії.

  1. Конкурсна комісія є повноважною за умови присутності на її засіданні не менше двох третин від її затвердженого складу. Рішення конкурсної комісії вважається прийнятим, якщо за нього проголосували більшість членів затвердженого складу комісії. Члени конкурсної комісії можуть висловити свою окрему думку з відповідного питання, яка додається до протоколу засідання.
  2. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
  3. Конкурсна комісія та її члени діють на засадах неупередженості, об’єктивності, незалежності, недискримінації, відкритості, прозорості, доброчесності. Не допускається будь-яке втручання в діяльність конкурсної комісії, тиск на членів комісії та учасників конкурсу.
  4. Організаційною формою роботи конкурсної комісії є засідання. Рішення конкурсної комісії оформлюється протоколом, який підписується всіма присутніми членами конкурсної комісії та оприлюднюється на офіційному веб-сайті Сергіївської сільської ради протягом наступного робочого дня з дня проведення засідання конкурсної комісії.
  5. Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

1) заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

2) автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

3) копію документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);

4) копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;

5) довідку про відсутність судимості;

6) довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;

7) мотиваційний лист, складений у довільній формі;

8) заяву про присутність близьких родичів у складі конкурсної комісії;

9) довідка про вільне володіння українською мовою.

Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Визначені у цьому пункті документи подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до відділу освіти ВК Сергіївської  с/р у визначений в оголошенні строк.

  1. Упродовж п’яти робочих днів з дня завершення строку подання заяви та документів для участі в конкурсі конкурсна комісія:
  • перевіряє подані документи на відповідність встановленим законодавством вимогам;
  • приймає рішення про допущення та/або недопущення до участі у конкурсному відборі;
  • оприлюднює на офіційному веб-сайті Сергіївської сільської ради перелік осіб, яких допущено до участі у конкурсному відборі (далі – кандидати);
  • відділ освіти здійснює ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування не пізніше п’яти робочих днів до початку проведення конкурсного відбору.
  1. До участі у конкурсному відборі не можуть бути допущені особи, які:

1) не можуть обіймати посаду керівника закладу загальної середньої освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»;

2) подали не всі документи, визначені цим Положенням відповідно до вимог чинного законодавства, для участі в конкурсі;

3) подали документи після завершення строку їх подання.

  1. Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:

1) перевірки знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, зокрема Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту» та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти;

2) перевірки професійних компетентностей шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання;

3)публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації.

  1. Кандидати, які допущені до конкурсного відбору, проходять перевірку на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти у формі письмового тестування та вирішення письмового ситуаційного завдання з метою об’єктивної оцінки та перевірки знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти та професійних компетентностей кандидата на посаду керівника закладу освіти.
  2. Тестування, вирішення ситуаційного завдання, презентація перспективного плану розвитку закладу освіти  проводяться в один день.
  3. Перелік тестових питань та форма перевірки знання законодавства у сфері освіти, зразки ситуаційних завдань та критерії оцінювання тестів і завдань визначаються у додатку до цього Положення та оприлюднюються на офіційному веб-сайті Сергіївської  сільської ради.
  4. Відділ освіти забезпечує відеофіксацію та, за можливості, відеотрансляцію конкурсного відбору з подальшим оприлюдненням на офіційному веб-сайті Сергіївської сільської ради відеозапису впродовж одного робочого дня з дня його проведення.
  5. Упродовж двох робочих днів з дня завершення конкурсного відбору, визначення переможця конкурсу конкурсна комісія оприлюднює результати конкурсу на офіційному веб-сайті Сергіївської сільської ради на офіційному веб-сайті закладу освіти.
  6. Конкурсна комісія визнає конкурс таким, що не відбувся, якщо:

1) відсутні заяви про участь у конкурсі;

2) до участі у конкурсі не допущено жодного кандидата;

3) жодного з кандидатів не визначено переможцем конкурсу.

У разі визнання конкурсу таким, що не відбувся, проводиться повторний конкурс.

  1. Протягом трьох робочих днів з дня визначення переможця конкурсу

засновник призначає переможця конкурсу на посаду та укладає з ним строковий трудовий договір. 

 

Заступник сільського голови з питань

діяльності виконавчих органів ради                                                     О.Р. Дичок

 

 

                                                                                             Додаток 1

до Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності

 

Перелік питань  з перевірки знання законодавства

для конкурсного відбору

на посади керівників закладів освіти комунальної форми власності

 

Питання для перевірки знання Закону України «Про освіту»

  1. Що таке автономія закладу освіти?
  2. Якими документами визначається обсяг автономії закладів освіти?
  3. Які ви знаєте види автономії закладів освіти?
  4. До яких документів заклад освіти зобов’язаний забезпечити відкритий доступ на своєму веб-сайті?
  5. Які плакати, стенди, листівки, або інші об’єкти забороняється зберігати, розміщувати, розповсюджувати у закладах освіти?
  6. Хто може бути засновником закладу?
  7. Хто є учасниками освітнього процесу?
  8. Хто укладає строковий трудовий договір (контракт) з обраним (призначеним) керівником закладу освіти?
  9. Хто здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю закладу освіти?
  10. Якими документами визначаються повноваження (права і обов’язки) та відповідальність керівника закладу освіти?
  11. Хто здійснює управління закладом освіти?
  12. Хто здійснює контроль за виконанням освітніх програм у закладі?
  13. Хто забезпечує організацію освітнього процесу в закладі освіти?
  14. Які органи самоврядування можуть діяти в закладі освіти?
  15. Яким орган є вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу освіти?
  16. Ким, згідно з Концепцією НУШ, має бути випускник школи?
  17. Що є підставою для утворення інклюзивного класу в закладі освіти?
  18. Які особи визнаються особами з особливими освітніми потребами?
  19. Якими є типові ознаки булінгу (цькування)?
  20. Що визначає стандарт освіти?
  21. На основі якого документа розробляється освітня програма?
  22. Яка мова є мовою освітнього процесу в закладах освіти?
  23. Яка освіта вважається спеціалізованою?
  24. Які категорії дітей забезпечуються безоплатним гарячим харчуванням у державних і комунальних закладах освіти?
  25. Що належить до обов’язків батьків здобувачів освіти?
  26. Хто вибирає вид, форму та суб’єкта підвищення кваліфікації?
  27. Хто в закладі освіти розподіляє кошти на підвищення кваліфікації педагогічних працівників?
  28. За рахунок яких коштів здійснюється фінансування здобуття повної загальної середньої освіти?
  29. Яким є розмір щомісячної доплати педагогічному працівнику, який пройшов сертифікацію?
  30. В якому розмірі держава забезпечує виплату педагогічним працівникам допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки?
  31. Хто проводить внутрішній моніторинг якості освіти?
  32. Яка періодичність проходження атестації педагогічним працівником?
  33. Хто здійснює державний нагляд (контроль) у сфері освіти?
  34. Що належить до прав суб’єктів громадського нагляду (контролю)?
  35. Скільки рівнів має повна загальна середня освіта? Назвіть їх.

 

Питання для перевірки знання Закону України

«Про повну загальну середню освіту»

  1. На яких рівнях здобувається повна загальна середня освіта?
  2. Які роки навчання охоплює адаптаційний період базової середньої освіти?
  3. Як заклади освіти можуть забезпечувати здобуття повної загальної середньої освіти?
  4. За якими закладами загальної середньої освіти не закріплюється територія обслуговування?
  5. Який тип закладу забезпечує здобуття базової середньої освіти?
  6. Що належить до установчих документів закладу загальної середньої освіти?
  7. За якої умови допускаються реорганізація та ліквідація закладів загальної середньої освіти у сільській місцевості?
  8. Які внутрішні структурні підрозділи можуть функціонувати у складі закладів загальної середньої освіти?
  9. З якою періодичністю проводиться інституційний аудит закладу загальної середньої освіти?
  10. Хто приймає рішення про утворення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти?
  11. Хто схвалює стратегію розвитку закладу загальної середньої освіти і річний план?
  12. На який строк укладається трудовий договір із особою, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше?
  13. Хто затверджує посадові інструкції працівників закладу загальної середньої освіти?
  14. Хто здійснює управління закладом загальної середньої освіти?
  15. На кого покладається відповідальність за організацію харчування учнів у закладі загальної середньої освіти?
  16. Якими є наслідки для педагогічних працівників, стосовно яких встановлено факт порушення академічної доброчесності?
  17. Якою є норма педагогічного навантаження вчителя на одну тарифну ставку?
  18. Яким є розмір педагогічного навантаження асистента вчителя в закладі загальної середньої освіти?
  19. Хто затверджує розподіл педагогічного навантаження в закладі загальної середньої освіти?
  20. Хто визначає структуру і тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними?
  21. За якими формами може здобуватися повна загальна середня освіта?
  22. Який документ видається учневі щороку при переведенні його на наступний рік навчання?
  23. З яких предметів обов’язково складається державна підсумкова атестація?
  24. Хто виготовляє свідоцтва про початкову, базову середню та повну загальну середню освіту (їх бланки)?
  25. Які діти обов’язково зараховуються до комунального закладу освіти для здобуття початкової та базової середньої освіти?
  26. Якою може бути максимальна кількість учнів, які здобувають початкову освіту, у класі державного, комунального закладу освіти?
  27. Якою є мінімальна наповнюваність класу державного, комунального закладу загальної середньої освіти?
  28. Що є підставою для утворення групи продовженого дня в закладі загальної середньої освіти?
  29. За рахунок яких коштів здійснюється оплата праці вихователів груп продовженого дня в закладі загальної середньої освіти?
  30. На підставі чого визначається потреба учня з особливими освітніми потребами в індивідуальній програмі розвитку, індивідуальному навчальному плані?
  31. Що визначає індивідуальна програма розвитку?
  32. У якій формі проводиться підсумкова атестація здобувачів освіти згідно з Державним стандартом початкової освіти?
  33. В якому типі закладу здобувається базова середня освіта?
  34. В якому статусі заклад освіти не може діяти як суб’єкт господарювання?
  35. Хто дозволяє проводити громадський нагляд (контроль)?

 

Питання на знання Концепції реалізації державної політики у сфері

реформування загальної середньої освіти

«Нова українська школа» на період до 2029 року.

  1. Яка проблема відповідно до Концепції реалізації державної політики у

сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на

період до 2029 року потребує розв’язання?

  1. Що є метою Концепції реалізації державної політики у сфері

реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року?

  1. Згідно з реформою загальної середньої освіти випускник нової

української школи — це…

  1. Шляхом чого відповідно до Концепції реалізації державної політики у

сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на

період до 2029 року передбачається здійснити розв’язання проблеми?

  1. Розроблення яких державних стандартів загальної середньої освіти

передбачає реформування змісту загальної середньої освіти загальної середньої освіти?

  1. На чому повинні ґрунтуватися державні стандарти загальної середньої

освіти?

  1. Які ключові компетентності визначені в Концепції реалізації державної

політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська

школа» на період до 2029 року?

  1. Що необхідно забезпечити для досягнення мети Концепції?
  2. Перехід до чого передбачає реформування структури загальної

середньої освіти?

  1. Чому сприятиме профільна школа академічного спрямування?

 

                                                                                             Додаток 2

до Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності

 

Перелік ситуаційних завдань для кандидатів на  заміщення вакантної посади директора закладу загальної середньої освіти Сергіївської сільської ради

  1. У педагогічному колективі неодноразово порушували питання необхідності обговорення проекту річного плану закладу освіти. Педагоги скаржилися, що адміністрація сама планує, не цікавиться думкою колективу, який має цей план виконувати. Цього навчального року Ви вирішили запровадити колегіальний підхід до визначення пріоритетів роботи школи та складання річного плану на наступний  навчальний рік.
  2. Запропонуйте модель колективного обговорення змісту річного плану на наступний навчальний рік. Доведіть її ефективність.
  3. У чому, на Вашу думку, полягає роль керівника як управлінця персоналом відповідно до нової моделі управління людськими ресурсами в системі освіти?
  4. Учитель школи систематично порушує дисципліну і не виконує своїх професійних обов'язків при потуранні його безпосереднього керівника завуча школи.  Директор закладу  знає не тільки про погану роботу вчителя, але й про те, що завуч не явно, внаслідок своєї слабохарактерності чи приятельських стосунків з учителем,  фактично заохочує його недобросовісність чи замовчує її. Безпосередніх, явних причин і зачіпок для покарання  завуча, начебто немає: покараним повинен бути вчитель. Але водночас директор школи усвідомлює, що в поганій роботі вчителя є значна частка вини завуча.

Які дії директора школи? Кого ж варто більшою мірою покарати?

  1. У закладі виникла надзвичайна ситуація (пожежа, закладення вибухового пристрою, виявлення невідомого предмета тощо).

Які дії директора закладу  після отримання повідомлення про надзвичайну ситуацію?

  1. Учень 10-го класу на уроках історії займався з великим небажанням. Учитель не змогла знайти контакт із учнем, часто робила йому грубі зауваження з приводу його ставлення до занять. Учень у відповідь на це навмисно порушував дисципліну. Одного разу він так поводився на уроці, що вчителька попросила його вийти з класу. Учень відмовився виконати прохання вчителя. Тоді вона підійшла до його столу, взяла портфель і викинула в коридор. Учень підійшов до столу вчительки, узяв її сумку і кинув уздовж класу. Вчителька звернулася до директора школи за порадою.

Які дії директора школи?

  1. Делегація від батьків другокласників звернулась до директора школи з проханням перевести у інший клас учня, який порушує дисципліну, обзиває дітей. Мотивуючи  свою вимогу тим, що переживають за життя і здоров’я своїх дітей. Поводяться категорично, обіцяють звернутися до органів управління освітою, органів місцевого самоврядування. Які дії директора школи?

  

                                                                                             Додаток 3

до Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності

 

Критерії оцінювання учасників конкурсу

на заміщення вакантної посади директора закладу загальної середньої освіти Сергіївської  сільської ради

Перевірка знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти проводиться шляхом тестування. Воно містить 30 тестових завдань, які формуються спеціалістами Відділу із загального переліку питань, затвердженого центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

Тестування проходить письмово не довше 60 хвилин у присутності членів комісії не менше двох третин від її затвердженого складу.

Після складання тестування на знання законодавства кандидат підписує та проставляє дату вирішення тестових завдань.

Після закінчення часу, відведеного на складання тестування, проводиться оцінювання за такими критеріями:

- один бал за правильну відповідь;

- нуль балів за неправильну відповідь.

Максимальна кількість балів, які може отримати кандидат за підсумками тестування, становить 30. Результати фіксуються у протоколі.

Кандидати, які за результатами тестування набрали 15 і менше балів, не допускаються до вирішення ситуаційного завдання та презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, про що й зазначається у протоколі.

Кандидати, які набрали 16 і більше балів, допускаються до вирішення письмового ситуаційного завдання складання іспиту.

 Перед проходженням іспиту кожен кандидат пред’являє паспорт або документ, який посвідчує особу.

 Під час проведення тесту кандидатам забороняється користуватися додатковими електронними приладами, підручниками, навчальними посібниками, іншими матеріалами, а також спілкуватись один з одним. У разі порушення зазначених вимог кандидат відсторонюється від подальшого проходження конкурсу, про що складається відповідний акт, який підписується присутніми членами конкурсної комісії.

 Під час тесту перевіряються знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти, а також Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р.

Загальний час для проведення тесту становить не менше 60 хвилин.

Аркуші з відповідями кандидатів зберігаються разом з іншими матеріалами та документами конкурсної комісії у відділі освіти, культури, молоді, спорту та соціального захисту виконавчого комітету Сергіївської сільської ради.

Перевірка професійних компетентностей проводиться шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання.

Ситуаційні завдання проводяться з метою об’єктивного з’ясування спроможності кандидатів використовувати свої знання, досвід під час виконання посадових обов’язків, а також, з метою комплексної перевірки кандидатів на відповідність професійній компетентності, оцінки комунікаційних якостей та вміння приймати рішення.

Усі кандидати, які претендують на одну посаду, розв’язують одне ситуаційне завдання із запропонованих.

 Розв’язання ситуаційного завдання кандидатом є успішним, якщо проведено детальний аналіз описаної ситуації, виявлена(і) проблема(и), обрана і обґрунтована проблема для вирішення, визначені критерії та обмеження для вирішення проблеми; виявлено декілька альтернатив при вирішенні проблеми; на основі критеріїв і обмежень обрана одна з альтернатив, обґрунтований вибір альтернативи; розроблено управлінське рішення, виявлені ризики і припущення; рішення оформлено у вигляді управлінського документа (переліку документів для складних ситуаційних завдань з виділенням і оформленням базового рішення).

 На розв’язання ситуаційного завдання кандидатові надається 30 хвилин.

 Після розв’язання ситуаційного завдання або після закінчення часу, відведеного на його розв’язання, кандидати надають секретарю свої відповіді.

 Конкурсна комісія для оцінювання результатів розв’язання ситуаційного завдання використовує таку систему:

3 бали – ситуація розв’язана у межах вимог чинних нормативно-правових актів без можливого розвитку конфліктної ситуації;

2 бали – ситуація розв’язана, проте учасник демонструє незнання окремих нормативно-правових актів, що стосуються ситуації. Розвиток конфліктної ситуації не передбачається;

1 бал – хід розв’язання ситуації спонукає до розвитку конфлікту, є ознаки порушення нормативно-правових актів;

0 балів – учасник не орієнтується у можливих шляхах розвитку конфліктної ситуації.         

Визначення результатів розв’язання ситуаційних завдань здійснюється кожним членом конкурсної комісії індивідуально та вноситься до відомості про результати ситуаційних завдань. Остаточною оцінкою у балах за розв’язання ситуаційного завдання є середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок членів конкурсної комісії.

Після оцінювання члени конкурсної комісії надають відомості про результати розв’язання ситуаційних завдань кандидатів секретарю комісії. Кандидати, які отримали середній бал 0,5 або нижче не можуть бути допущені до наступного етапу конкурсу.

При вирішенні ситуаційного завдання кандидат здійснює записи на аркуші з печаткою Сергіївської сільської ради. Перед відповіддю обов'язково вказуються прізвище, ім'я та по батькові кандидата.

Після підготовки відповіді на аркуші проставляються підпис кандидата та дата складання іспиту.     

Конкурсна комісія на своєму засіданні заслуховує публічні презентації проєктів програм розвитку закладу загальної середньої освіти загальним обсягом не більше десяти сторінок (у форматі Word, шрифт Times New Roman, 14 пт, 1,5 інт); проводить співбесіду з кандидатами щодо представленої презентації.

Публічна та відкрита презентація перспективного плану кандидата проходить за наступним регламентом:

- виступ кандидата – до 20 хв.;

- запитання та обговорення –  до 20 хв.

Оцінювання відкритої публічної презентації здійснюється за такими критеріями від 1 до 5 балів за ступенем вираженості:

  • наявність чітко сформульованої мети та завдань розвитку закладу;
  • наявність чітко вираженого терміну реалізації завдань та їх досягнення;
  • наявність аналізу сучасного стану закладу за зовнішніми ознаками (інформація, що стосується інформаційної відкритості закладу та розміщена на сайті закладу), визначення наявних проблем;
  • реалістичність мети та поставлених завдань, використовуваних ресурсів;
  • відповідність мети та завдань державній політиці у галузі освіти, чинним програмам розвитку галузі освіти, освітнім запитам громади;
  • новизна, використання інноваційних методів та прийомів в управлінській діяльності;
  • залучення колективу до інноваційної діяльності, участі у проєктах тощо;
  • переваги обраного шляху розвитку закладу.

Презентації, виконані будь-якою мовою, крім української, оцінюються як такі, що не відповідають вимогам – 0 балів.

 Під час презентації не ставляться запитання щодо політичних поглядів, релігії, етнічного походження, матеріального становища, соціального походження або питання, які можуть бути розцінені як дискримінаційні.

Визначення результатів презентації та співбесіди здійснюється кожним членом комісії індивідуально; остаточною оцінкою у балах є середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок членів конкурсної комісії, що вноситься до відомостей про результати оцінювання презентації та співбесіди.

  Визначення остаточних результатів конкурсу здійснюється у балах, які визначаються, як середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок за результатами іспиту, вирішення ситуаційного завдання, співбесіди та публічної презентації.

  Підсумковий рейтинг кандидатів визначається шляхом додавання балів за кожен етап конкурсу, проставлених членами конкурсної комісії у  зведеній відомості за іспит на знання законодавства, вирішення ситуаційного завдання та презентацію перспективного плану.

  Сума таких оцінок є підсумковим рейтингом кандидата, за допомогою якого визначається переможець конкурсу.

 Конкурсна комісія за підсумковим рейтингом на своєму засіданні приймає рішення про визначення переможця конкурсу.

 

Карта захисних споруд полтавської області

вгору