Menu

 

СЕРГІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ГАДЯЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

(двадцята сесія восьмого скликання)

РІШЕННЯ

 

11.11.2022

Про внесення змін до Положення про Службу у справах дітей виконавчого комітету Сергіївської сільської ради шляхом викладення його в новій редакції

Керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Законів України: «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю» від 21.06.2001р. №2558-ІІІ, «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 р. №2402-ІІІ, від 13.01.2005 р. № 2342-ІV, «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування» від 13.01.2005р. №2342-ІV, «Про соціальні послуги» від 17.01.2019 р. № 2671-VIII, «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей» від 19.02.2017 №20/95-ВР, враховуючи положення резолюції Генеральної Асамблеї ООН від 20.11.1989 р. №44/25, якою проголошено Конвенцію про права дитини, розглянувши клопотання начальника служби у справах дітей виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, на підставі наказу Міністерства соціальної політики України від 16.09.2021 №518 «Про затвердження примірних положень про службу у справах дітей», з метою належної організації роботи Сергіївської сільської ради з дітьми, сільська рада ВИРІШИЛА:

 

1. Внести зміни до Положення про Службу у справах дітей виконавчого комітету Сергіївської сільської ради затвердженого п. 3 рішення четвертої сесії восьмого скликання Сергіївської сільської ради від 24.02.2021 року  «Про створення Служби у справах дітей виконавчого комітету Сергіївської сільської ради» шляхом викладення його в новій редакції (Положення про Службу у справах дітей виконавчого комітету Сергіївської сільської ради в новій редакції додається) .

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Дичка О.Р.

 

 

Сільський голова                                                                             Ігор ЛІДОВИЙ


ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням  20 сесії 8 скликання

Сергіївської  сільської ради  

від 11.11.2022 року

ПОЛОЖЕННЯ

про Службу у справах дітей

виконавчого комітету

Сергіївської сільської ради

(нова редакція)

2022 рік 

  1. Загальні положення

 

  • Служба у справах дітей виконавчого комітету Сергіївської сільської ради є виконавчим органом Сергіївської сільської ради (далі-Служба).
  • Служба має право юридичної особи та в межах, визначених законодавством України, приймає самостійні рішення, які оформляються актами та наказами за підписом керівника служби.
  • Служба має печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, власний бланк.
  • Служба у справах дітей виконавчого комітету Сергіївської сільської ради (далі - Служба) утворюється Сергіївською сільською радою та є підзвітною, підконтрольною та підпорядкованою сільській раді та сільському  голові.
  • Повна назва: Служба у справах дітей виконавчого комітету Сергіївської сільської ради.
  • Скорочена назва – ССД виконавчого комітету Сергіївської сільської ради.
  • Служба у своїй діяльності керуєтьсяКонституцією і законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, наказами начальника служби у справах дітей обласної державної адміністрації, рішеннями сільської ради, та її виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови, іншими нормативними актами органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

 

  1. Завдання та функції Служби
    • Основними завданнями та повноваженнями Служби є:
      • реалізація на території Сергіївської сільської територіальної громади державної політики з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень;
      • визначення пріоритетних напрямків поліпшення становища дітей у Сергіївській сільській територіальній громаді, їх соціального захисту, сприяння фізичному, духовному та інтелектуальному розвитку;
      • розробка і проведення самостійно або разом з виконавчими органами Сергіївської сільської ради, відповідними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, громадськими об’єднаннями заходів щодо захисту прав, свобод і законних інтересів дітей;
      • організація і проведення разом з виконавчими органами Сергіївської сільської ради, уповноваженими підрозділами органів Національної поліції, заходи, щодо соціального захисту дітей, виявлення причин, що зумовлюють дитячу бездоглядність і безпритульність, запобігання вчиненню дітьми правопорушень.
      • координація діяльності виконавчих органів Сергіївської сільської  ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території Сергіївської територіальної громади, у розв’язанні питань соціального захисту дітей та організації роботи із запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, надає їм у межах компетенції практичну, методичну та консультаційну допомогу в цій сфері;
      • розробка та подача пропозицій до проєктів місцевих, обласних програм, плани і прогнози щодо соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів дітей, у тому числі в частині бюджетних асигнувань на виконання відповідних програм і проведення заходів щодо реалізації державної політики з питань дітей, спрямованої на подолання дитячої бездоглядності та безпритульності, а також на утримання підпорядкованих службі закладів соціального захисту для дітей;
      • ведення державної статистики щодо дітей; організація та проведення разом з виконавчими органами Сергіївської сільської ради, науковими установами дослідження у сфері соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень;
      • підготовка та подача в установленому порядку Службі у справах дітей обласної державної адміністрації статистичної звітності;
      • проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань, що належать до компетенції служби, зокрема, через засоби масової інформації;
      • надання організаційної і методичної допомоги притулкам для дітей, центрам соціально-психологічної реабілітації дітей, центрам соціальної підтримки дітей та сімей, соціально-реабілітаційним центрам (дитячим містечкам), що розташовані на території відповідної Сергіївської сільської територіальної громади та в якій отримують соціальні послуги діти, які проживають у Сергіївській територіальній громаді або походять з неї, здійснення в межах компетенції безпосереднього контролю за діяльністю таких закладів;
      • вжиття заходів із виявлення дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей, які залишилися без батьківського піклування; у разі необхідності забезпечення їх тимчасового влаштування, надання необхідної допомоги з урахуванням їхніх потреб;
      • забезпечення безпеки дітей, стосовно яких надійшла інформація про жорстоке поводження з ними або загрозу їхньому життю чи здоров’ю, шляхом:

 - невідкладного проведення оцінки рівня безпеки дитини спільно з уповноваженим підрозділом територіального органу Національної поліції, який діє у межах своїх повноважень, фахівцем із соціальної роботи або іншим надавачем соціальних послуг, представником закладу охорони здоров’я, у разі необхідності із залученням інших фахівців;

-  вжиття в разі необхідності заходів щодо організації надання дитині необхідної медичної допомоги, її тимчасового влаштування;

-  підготовки клопотання до органу опіки та піклування про невідкладне відібрання дитини у батьків або осіб, які їх замінюють, у разі підтвердження факту загрози її життю та здоров’ю;

  • підготовка  за участь виконавчого комітету Сергіївської сільської ради документів для звернення органу опіки та піклування до суду про позбавлення, батьківських прав/, відібрання дитини у батьків без позбавлення їх батьківських прав;
  • підготовка документів та проектів рішень органу опіки та піклування для реєстрації народження підкинутих, знайдених дітей, дітей, покинутих у пологових будинках, інших закладах охорони здоров’я, дітей, мати яких померла чи місце проживання матері яких встановити неможливо, подання таких документів та рішень органам реєстрації актів цивільного стану;
  • підготовка висновків про доцільність (недоцільність) повернення дитини, щодо якої було прийняте рішення про тимчасове влаштування, до батьків або інших законних представників;
  • проведення збору документів, необхідних для надання дитині статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, підготовку проектів відповідних рішень органу опіки та піклування;
  • вжиття заходів щодо повернення в Україну дітей, позбавлених батьківського піклування, які є громадянами України та походять із Сергіївській сільській територіальної громади;
  • виявлення та ведення обліку:

 - дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, включаючи дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів;

  - дітей, які залишились без батьківського піклування, включаючи дітей, розлучених із сім’єю;  

 - дітей, які є іноземцями або особами без громадянства та виявили бажання особисто чи через інших осіб набути статусу біженця або особи, яка потребує додаткового захисту (далі - діти, розлучені із сім’єю);

 - дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

 - дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які прибули з інших територій; -

-  усиновлених дітей, за умовами проживання та виховання яких здійснюється нагляд;

- потенційних опікунів, піклувальників;

-  нерухомого майна дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;

 

  • взяття участі у межах компетенції у судовому розгляді за участю неповнолітнього, обвинуваченого з метою забезпечення прав та найкращих інтересів дитини;
  • . забезпечення в межах компетенції ведення єдиного електронного банку даних про дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, і сім’ї потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів (за винятком ведення цього банку в частині інформації про потенційних прийомних батьків, батьків-вихователів, дітей, які можуть бути усиновлені, та кандидатів в усиновлювачі);
  • вжиття вичерпних заходів для влаштування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, в сім’ї громадян України з дотриманням пріоритету сімейного виховання, забезпечення дотримання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над дітьми, у тому числі:

- надання потенційним опікунам, піклувальникам інформацію про дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають в службі на обліку, дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

     - обстеження та проведення перевірки житлово-побутових умов потенційних опікунів, піклувальників, не рідше один раз на рік, крім першої перевірки, яка проводиться через три місяці після встановлення опіки та піклування;

    -  взяття участі у заходах, пов’язаних із вибуттям дітей із закладів різних типів, форм власності та підпорядкування, в яких вони перебували цілодобово, та влаштуванням у сім’ї усиновлювачів, опікунів, піклувальників, у дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім’ї;

  - проведення зборів та подання до служби у справах дітей Миргородської районної державної адміністрації документів, які підтверджують наявність правових підстав для усиновлення дітей, а також документів, необхідних для влаштування дітей до прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу;

- надання консультації громадянам, які виявили бажання усиновити дитину, проводить обстеження умов їхнього проживання, організовує знайомство дитини з кандидатами в усиновлювачі, прийомні батьки, батьки-вихователі, встановлює з ними контакт;

  • здійснення у межах своєї компетенції контроль за дотриманням законодавства з питань соціального захисту дітей і запобігання вчиненню ними правопорушень, у тому числі щодо умов утримання і виховання:

- дітей, влаштованих на цілодобове перебування до закладів різних типів, форм власності та підпорядкування, у тому числі до спеціальних виховних установ;

- дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у сім’ях опікунів, піклувальників, дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім’ях;

- дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у сім’ях патронатних вихователів;

  • підготовка висновків та звітів про стан виховання, утримання і розвитку дітей у сім’ях опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу, усиновлених дітей;
  • :. розгляд звернень власників підприємств, установ або організацій усіх форм власності щодо звільнення працівників віком до 18 років та надання відповідних письмових дозволів;
  • взяття участі упроведенні передбачених законодавством заходів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству стосовно дітей та за участю дітей, у тому числі;
  • розроблення та проведення заходів щодо захисту прав і законних інтересів дітей, які постраждали від домашнього насильства, та дітей, які вчинили домашнє насильство у будь-якій формі;
  • проведення прийому громадян, та розглядає заяв і повідомлень про домашнє насильство стосовно дітей та за участю дітей, у  тому числі повідомлення, що надійшли до кол-центру з питань запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей;
  • інформування дітей, які постраждали від домашнього насильства, їхніх батьків, інших законних представників, якщо вони не є кривдниками дитини, а також дітей, які вчинили домашнє насильство у будь-якій формі, їхніх батьків, інших законних представників про права дітей, заходи, у яких вони можуть взяти участь, та послуги, якими вони можуть скористатися;
  • проведення з батьками, іншими законними представниками дітей профілактичну роботу із запобігання домашньому насильству стосовно дітей і за участю дітей, у тому числі із залученням у разі необхідності інших суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю в межах їхньої компетенції;
  • порушення перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про притягнення до відповідальності згідно із законом посадових осіб за невиконання або неналежне виконання ними обов’язків у разі виявлення фактів домашнього насильства, у роботі з дітьми, які постраждали від домашнього насильства, та дітьми, які вчинили домашнє насильство у будь-якій формі;
  • взаємодія з іншими суб’єктами, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, відповідно достатті 15 Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству»;
  • забезпечення соціального захисту дітей, які постраждали від торгівлі людьми, а також  інформування про таких дітей територіальному органу Національної поліції, структурному підрозділу місцевої державної адміністрації, відповідального за проведення процедури встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми, для проведення відповідних заходів згідно із законодавством;
  • забезпечення захисту житлових та майнових прав дітей, в тому числі дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, зокрема:

- ведення обліку нерухомого майна дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування;

- складання опису майна дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, за місцем знаходження такого майна;

- підготовка проєктів рішень органу опіки та піклування за місцем знаходження майна дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, про встановлення опіки над майном; призначення особи, яка буде представляти інтереси дітей вказаної категорії на час здійснення права на спадкування; укладення договору оренди житла, яке належить дитині-сироті та дитині, позбавленій батьківського піклування, на праві власності; погодження зняття з реєстрації дітей вказаної категорії;

- вжиття заходів щодо передання житла, яке належить на праві користування дитині-сироті та дитині, позбавленій батьківського піклування, у власність дитини;

- подання до органу опіки та піклування необхідні документи для взяття дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, після досягнення нею 16-річного віку на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і на соціальний квартирний облік у разі наявності правових підстав для цього;

- забезпечення  контролю за виконанням рішень Сергіївської сільської ради та її виконавчого органу щодо захисту житлових та майнових прав дітей;

  • забезпечення захисту прав дітей при вчиненні правочинів стосовно нерухомого майна, право власності на яке, або право користування яким вони мають, шляхом:

- надання консультацій фізичним особам з питань підготовки необхідних документів щодо вчинення відповідних правочинів;

-  перевірка документів, поданих на вчинення правочинів щодо нерухомого майна дитини, з’ясування наявності/відсутності обставин, що можуть бути підставою для відмови у наданні дозволу на вчинення таких правочинів;

- підготовка проєктів рішень виконавчого комітету Сергіївської сільської ради та  про надання (відмову в наданні) дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має дитина;

- подання сільському голові Сергіївської сільської ради клопотання про необхідність звернення до суду з метою захисту майнових та житлових прав дитини, якщо батьки, опікуни/піклувальники, прийомні батьки, батьки-вихователі не виконують рішення виконавчого органу сільської, селищної ради;

-підготовка для подання до суду письмових висновків виконавчого комітету Сергіївської сільської ради щодо виселення дитини, зняття дитини з реєстрації місця проживання, визнання такою, що втратила право користування житловим приміщенням, управління батьками майном дитини;

  • збір матеріалів, підготовка письмових висновків органу опіки та піклування для подання до суду або проекти  рішень органу опіки та піклування щодо розв’язання спорів між батьками стосовно прізвища, імені, місця проживання дитини, участі у вихованні дитини того з батьків, хто проживає окремо від неї;
  • підготовка висновків та проектів рішень виконавчого комітету Сергіївської сільської ради про підтвердження місця проживання дітей для їх тимчасового виїзду за межі України;
  • підготовка для подання до суду висновків органу опіки та піклування щодо позбавлення та поновлення батьківських прав; побачення з дитиною матері, батька, які позбавлені батьківських прав; відібрання дитини від особи, яка тримає її у себе не на підставі закону або рішення суду; з інших питань, що стосуються прав дитини, які вирішуються із залученням або за ініціативою виконавчого комітету Сергіївської сільської ради як органу опіки та піклування;
  • складання протоколів про адміністративні правопорушення відповідно до частин п’ятої, шостої статті 184 (невиконання рішення органу опіки та піклування щодо визначення способів участі у вихованні дитини та спілкуванні з нею того з батьків, хто проживає окремо від дитини) та статті 188-50 (невиконання законних вимог посадових (службових) осіб органу опіки та піклування) Кодексу України про адміністративні правопорушення;
  • розгляд питань, пов’язані із доцільністю відрахування неповнолітніх здобувачів освіти які проживають або походять із Сергіївської сільської територіальної громади із закладів професійної (професійно-технічної) освіти першого року навчання, здобувачів фахової передвищої та вищої освіти першого року навчання (далі - здобувач освіти), що передбачає:

- отримання від закладу професійної (професійно-технічної), фахової передвищої або вищої освіти повідомлення, у тому числі в електронній формі та за допомогою телефонного зв’язку, про заплановане відрахування неповнолітнього здобувача освіти із зазначенням підстав для такого відрахування за один місяць до прийняття відповідного рішення;

-  вивчення у взаємодії із законними представниками неповнолітнього здобувача освіти (протягом 10 робочих днів з дня отримання такого повідомлення) підстав запланованого відрахування на предмет їх відповідності законодавству у сфері захисту прав дітей; встановлення причин відрахування, визначення доцільності та можливості їх усунення;

- у разі встановлення факту невідповідності підстав запланованого відрахування неповнолітнього здобувача освіти законодавству у сфері захисту прав дітей подання закладу професійної (професійно-технічної), фахової передвищої або вищої освіти аргументованого заперечення щодо такого відрахування;

  • сприяти в межах компетенції поверненню дітей-іноземців, виявлених на території села, селища, до місць їхнього постійного проживання та забезпечення їх соціального захисту до моменту повернення;
  • представляти від імені виконавчого комітету Сергіївської сільської ради інтереси дітей, розлучених із сім’єю, виявлених на території села;
  • здійснювати контроль за цільовим використанням аліментів;
  • забезпечувати організацію діяльності Комісії з питань захисту прав дитини;
  • розглядати в установленому порядку звернення громадян, зокрема звернення дітей щодо неналежного виконання батьками, іншими законними представниками обов’язків з виховання або щодо зловживання ними своїми правами;
  • виконувати інші функції, покладені на Службу відповідно до законодавства.
  1. Права служби
  • Служба має право:
  • приймати питання, що належать до її компетенції, рішення, які є обов’язковими для виконання місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, посадовими особами, фізичними особами;
  • отримувати повідомлення від місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, посадових осіб про заходи, вжиті на виконання прийнятих Службою рішень;
  • отримувати в установленому порядку від сільського голови, структурних підрозділів виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, старост, депутатів сільської ради, навчальних закладів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності інформацію, документи та інші матеріали з питань, що належать до компетенції Служби; від місцевих органів державної статистики – безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання визначених для неї завдань;
  • звертатися до сільського голови, депутатів Сергіївської сільської ради, старост, підприємств, установ, організацій усіх форм власності щодо фактів порушення прав та інтересів дітей,  в разі виявлення таких фактів;
  • перевіряти стан роботи із соціально-правового захисту дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей незалежно від форми власності, стан виховної роботи з дітьми у закладах освіти за місцем проживання, а також у разі необхідності - умови роботи працівників віком до 18 років на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності;
  • представляти в разі необхідності інтереси дітей у судах, у їх взаємодії з підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, брати участь у розгляді судами справ щодо дітей і захисту їхніх прав та інтересів;
  • запрошувати для бесіди батьків, інших законних представників дітей, посадових осіб з метою з’ясування причин та умов, які призвели до порушення прав дітей, бездоглядності та безпритульності, вчинення правопорушень, і вживати заходів щодо усунення причин;
  • порушувати перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про накладення дисциплінарних стягнень на посадових осіб у разі невиконання ними рішень, прийнятих Службою, Нацсоцслужбою;
  • порушувати перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про притягнення до відповідальності згідно із законом фізичних та юридичних осіб, які допустили порушення прав, свобод і законних інтересів дітей;
  • укладати в установленому порядку угоди про співпрацю з науковими установами, громадськими об’єднаннями і благодійними організаціями з питань, які належать до компетенції Служби;
  • скликати в установленому порядку наради, конференції, семінари з питань, що належать до компетенції Служби;
  • проводити особистий прийом дітей, а також їхніх батьків, інших законних представників, розглядати їхні звернення з питань, що належать до компетенції Служби;
  • визначати потребу в утворенні спеціальних установ і закладів соціального захисту дітей;
  • відвідувати дітей, які перебувають в службі на обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, за місцем їх проживання, навчання і роботи; вживати заходів щодо соціального захисту дітей;
  • За заявою платника аліментів або за власною ініціативою проводити інспекційні відвідування одержувачів аліментів із метою контролю за цільовим витрачанням аліментів.
  1. Структура і організація роботи Служби
    • Статус, структура та чисельність Служби визначається рішенням сесії Сергіївської сільської ради. Положення про службу затверджується Сергіївською сільською радою.
    • Служба утримується за рахунок місцевого бюджету. Матеріально-технічне забезпечення служби здійснюється за рахунок коштів сільського  бюджету.
    • Штатний розпис служби затверджується головою Сергіївської сільської ради у межах структури та граничної чисельності служби.
    • Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників служби затверджуються рішенням Сергіївської сільської ради.
    • Діяльність Служби у справах дітей здійснюється на основі щоквартальних та щорічних планів роботи, затверджених сільським головою.
    • Служба під час виконання визначених для неї завдань взаємодіє з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, старостами, депутатами Сергіївської сільської ради підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, громадськими об’єднаннями, благодійними організаціями та фізичними особами.
    • Службу очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади згідно з розпорядженням  голови Сергіївської сільської ради з дотриманням вимог Законів України«Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про місцеве самоврядування в Україні».
    • Начальник служби:
      • здійснює керівництво службою, персонально відповідає за виконання визначених для неї завдань, за роботу підпорядкованих службі закладів;
      • планує роботу служби і забезпечує виконання перспективних і поточних планів роботи;
      • видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;
      • затверджує положення про структурні підрозділи і функціональні обов’язки працівників служби, визначає завдання працівникам служби і розподіляє між ними обов’язки;
      • аналізує показники роботи служби, вживає заходів щодо підвищення ефективності роботи служби, забезпечує підвищення кваліфікації працівників;
    • Для прийняття узгоджених рішень з питань, що належать до компетенції Служби, в ній може утворюватися (за необхідності) колегія у складі начальника Служби (голова колегії), спеціалістів Служби, керівників виконавчих органів сільської ради, представників органів Національної поліції, представників підприємств, установ, громадських об’єднань.
    • Склад колегії затверджується  головою Сергіївської сільської ради за поданням начальника служби.Рішення колегії оформляються наказами начальника служби.
    • Для розгляду  рекомендацій і пропозицій щодо поліпшення діяльності та розв’язання інших питань у службі можуть утворюватися координаційні ради та комісії.Склад цих рад і комісій та положення про них затверджує начальник служби.
  2. Відповідальність.
    • Всю повноту відповідальності за неналежне виконання покладених цим Положенням на службу завдань і функцій несе начальник Служби.
    • Відповідальність працівників Служби встановлюється посадовими інструкціями.
    • Відповідальність працівників Служби настає у разі невиконання або неналежного виконання обов`язків, закріплених за ними посадовими інструкціями.
    • Притягнення до відповідальності здійснюється в порядку, встановленому чинними законодавством України.

 

Начальник служби у справах

дітей виконавчого комітету

Сергіївської сільської ради     Валентина ХРАПАЛЬ

Карта захисних споруд полтавської області

вгору