ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
СЕРГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
РІШЕННЯ
30.11.2020 №87
Про схвалення проєкту рішення сільської ради «Про бюджет Сергіївської сільської територіальної громади на 2021 рік»
Керуючись статтею 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до статті 76 Бюджетного Кодексу України, розглянувши проєкт рішення сільської ради «Про бюджет Сергіївської сільської територіальної громади на 2021 рік», виконавчий комітет Сергіївської сільської ради ВИРІШИВ:
Сільський голова І.Г. Лідовий
СЕРГІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ГАДЯЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(друга сесія восьмого скликання)
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
________________
Про бюджет Сергіївської сільської територіальної громади на 2021 рік
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», ч. 2 ст. 77 Бюджетного кодексу України, сільська рада ВИРІШИЛА:
- доходи бюджету сільської територіальної громади у сумі 37239100 гривень, у тому числі доходи загального фонду бюджету сільської територіальної громади - 37239100 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення;
- видатки бюджету сільської територіальної громади у сумі 37239100 гривень, у тому числі видатки загального фонду бюджету об’єднаної сільської територіальної громади – 36973850 гривень та видатки спеціального фонду бюджету об’єднаної сільської територіальної громади -265250 гривень;
- профіцит за загальним фондом бюджету сільської територіальної громади у сумі 1932000 гривень згідно з додатком 2 до цього рішення ;
- дефіцит за спеціальним фондом бюджету сільської територіальної громади у сумі 1932000 гривень згідно з додатком 2 до цього рішення;
- оборотний залишок бюджетних коштів бюджету сільської територіальної громади у розмірі 42730 гривень, що становить 0,16 відсотків видатків загального фонду бюджету сільської територіальної громади, визначених цим пунктом;
- резервний фонд бюджету сільської територіальної громади у розмірі 10000 гривень, що становить 0,03 відсотків видатків загального фонду бюджету сільської територіальної громади визначених цим пунктом.
1) до доходів загального фонду бюджету сільської територіальної громади належать доходи, визначені статтею 69 та 101 Бюджетного кодексу України, та трансферти, визначені статтею 97 Бюджетного кодексу України ;
2) джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені статтею 15 та частиною першої статті 72 Бюджетного кодексу України.
3) джерелом формування у частині кредитування є надходження, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України .
1) у частині доходів є надходження, визначені статтею 69 Бюджетного кодексу України.
2) у частині фінансування є надходження, визначені статтями 71 та частиною другою статті 72 Бюджетного кодексу України.
оплата праці працівників бюджетних установ;
нарахування на заробітну плату;
придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
забезпечення продуктами харчування;
оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
поточні трансферти місцевим бюджетам;
поточні трансферти населенню.
- позики на покриття тимчасових касових розривів бюджету сільської територіальної громади, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.
12.Головним розпорядникам коштів бюджету сільської територіальної громади забезпечити виконання норм Бюджетного кодексу України стосовно:
1) затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів з набрання чинності цим рішенням;
2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлення їм бюджетних повноважень та оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;
3) здійснення контролю за своєчасним поверненням у повному обсязі до бюджету, наданих за операціями з кредитування бюджету, а також кредитів (позик), отриманих територіальною громадою, та коштів, наданих під місцеві гарантії;
4) забезпечення доступності інформації про бюджет відповідно до законодавства, а саме:
- здійснення публічного представлення та публікації інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2021 року;
- оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів ;
5) забезпечити у повному обсязі проведення розрахунків
за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами та укладання договорів за кожним видом енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання тощо.
після прийняття Кабінетом Міністрів України відповідних нормативно-правових актів, розподіляти між розпорядниками коштів обсяги бюджетних асигнувань та визначити головного розпорядника за субвенціями та дотаціями з державного бюджету;
перерозприділяти їх річні обсяги між головними розпорядниками коштів сільського бюджету;
збільшувати (зменшувати) дохідну та видаткову частини сільського бюджету на суми уточнення обсягів трансфертів з державного та інших бюджетів і затверджувати розподіл уточнених обсягів коштів між головними розпорядниками цих коштів.
У винятковому випадку за обґрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів перерозподіл видатків в межах їх загального обсягу за бюджетними програмами, а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків (окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету) здійснюється за рішенням виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, погодженим з постійною комісією сільської ради з питань бюджету, фінансів та цін, соціально-економічного розвитку підприємництва.
Сільський голова І. Г. Лідовий