Menu

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

СЕРГІЇВСЬКОЇ  СІЛЬСЬКОЇ  РАДИ

 

 РІШЕННЯ

 

22.02.2021                                                                                                                                                                                            № 13

 

Про затвердження структури та параметрів реєстру «Отримувач послуг відділу ЦНАП» виконавчого комітету Сергіївської сільської ради

 

         Керуючись статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення функціонування сільської інформаційної системи у  населених пунктах Сергіївської сільської ради, виконавчий комітет Сергіївської сільської ради ВИРІШИВ:

 

  1. Затвердити структуру та параметри реєстру «Отримувач послуг відділу ЦНАП» виконавчого комітету Сергіївської сільської ради:

         1.1. Відділ Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Сергіївської сільської ради  володілець реєстру «Отримувач послуг відділу ЦНАП».

         1.2. Поля облікового запису «Картка реєстрації суб’єкта звернення»: реєстраційний номер (порядковий номер, код адміністративної послуги), назва адміністративної послуги, номер книги, дата реєстрації, час реєстрації, прізвище, ім’я, по батькові адміністратора, зміст звернення (примітки), суб’єкт звернення (вид, найменування, ІПН/ЄДРПОУ, дані паспорта/номер свідоцтва, номер телефону, електронна адреса), адреса реєстрації суб’єкта звернення (область, населений пункт, район, об’єкт вулично-шляхової мережі, назва об’єкту вулично-шляхової мережі, номер будинку, літера, номер квартири, опис адреси), довірена особа (прізвище, ім’я, по батькові, ІПН, дані паспорта, номер довіреності, адреса реєстрації (область, населений пункт, об’єкт вулично-шляхової мережі, назва об’єкту вулично-шляхової мережі, номер будинку, літера, номер квартири, опис адреси), номер телефону, електронна адреса), перелік отриманих документів, спосіб повідомлення суб’єкта звернення, спосіб передачі документів суб’єкту звернення, дата нагадування, термін виконання, дата контролю виконання, проходження справи (найменування підрозділу суб’єкта надання адміністративної послуги, прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи, опис проходження справи), результат надання послуги (дата зупинення, причина зупинення, дата  поновлення, причина поновлення, статус виконання, дата виконання), фотокопії. Додаткові поля з даними та їх параметри визначаються та створюються за необхідністю занесення таких даних, відповідно до затверджених форм бланків заяв, типу документів та  вимог законодавства.

         1.3. Оперативний реєстр «Отримувачі адміністративних послуг», поля даних облікового запису «Картка реєстрації суб’єкта звернення».

  1. Заступнику сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради визначити відповідальних осіб – адміністраторів, які заносять дані до Оперативного реєстру та здійснюють ведення реєстру «Отримувач послуг ЦНАП».
  2. Комунальному підприємству «Міськоформлення» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області здійснювати технічну підтримку функціонування реєстру «Отримувач послуг відділу ЦНАП».
  3. Відповідальність за достовірність та наповненість занесення даних несуть  особи, які заносять дані до Оперативного реєстру.
  4. Оприлюднити рішення відповідно до вимог законодавства.
  5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника сільського з питань діяльності виконавчих органів ради Дичка О.Р..

 

Сільський голова                                                                                                                                                                                            І.Г. Лідовий

 

 

 

 

                                                                                           

 

 

 

 

 

Карта захисних споруд полтавської області

вгору