ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
СЕРГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
РІШЕННЯ
19.03.2021 №24
Про утворення адміністративної комісії при виконавчому комітеті Сергіївської сільської ради
Відповідно до статей 26, 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 215, частини першої статті 218 Кодексу України про адміністративні правопорушення, статті 3 Положення про адміністративні комісії Української РСР, затвердженого Указом Президії Верховної Ради Української РСР від 9 березня 1988 року № 5540-XI «Про затвердження Положення про адміністративні комісії Української РСР», у зв’язку з кадровими змінами та необхідністю приведення у відповідність до чинного законодавства Положення про адміністративну комісію при виконавчому комітеті Сергіївської сільської ради, виконавчий комітет Сергіївської сільської ради ВИРІШИВ:
Сільський голова І. Г. Лідовий
ЗАТВЕРДЖЕННЯ
рішення виконавчого комітету
Сергіївської сільської ради
19.03.2021 року №24
Склад
адміністративної комісії при виконавчому комітеті
Сергіївської сільської ради
Ілляшенко Надія Василівна |
- |
секретар виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, голова комісії;
|
Лобода Юлія Володимирівна |
- |
соціальний працівник комунального закладу «Центр надання соціальних послуг» Сергіївської сільської ради, заступник голови комісії; |
|
|
|
Литвиновська Людмила Іванівна |
- |
юрист виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, секретар комісії;
|
Члени комісії:
|
||
Громико Анатолій Миколайович |
- |
депутат Сергіївської сільської ради, член комісії;
|
Дугнист Раїса Петрівна |
- |
депутат Сергіївської сільської ради, член комісії;
|
Литвин Віта Михайлівна |
- |
депутат Сергіївської сільської ради, адміністратор виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, член комісії;
|
Галь Валентина Іванівна |
- |
начальника відділу земельних відносин, комунальної власності та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, член комісії;
|
Коркішко Олексій Іванович
|
- |
староста Розбишівського старостинського округу Сергіївської сільської ради, член комісії;
|
Хоптинська Тетяна Григорівна |
- |
староста Качанівського старостинського округу Сергіївської сільської ради, член комісії; |
|
|
|
Нестеренко Тетяна Володимирівна |
- |
завідувач сектору містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, член комісії;
|
Панасейко Інна Миколаївна |
- |
завідувач сектору економічного розвитку та інвестиції виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, член комісії. |
Секретар сільської ради Н.В. Ілляшенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
Сергіївської сільської ради
19.03.2021 року № 24
ПОЛОЖЕННЯ
про адміністративну комісію при виконавчому комітеті
Сергіївської сільської ради
1.1. Адміністративна комісія (далі Комісія) - це колегіальний орган, який утворюється при виконавчому комітеті сільської ради для розгляду і вирішення справ про адміністративні правопорушення, за винятком справ, віднесених Кодексом України про адміністративні правопорушення до відання інших органів (посадових осіб).
1.2. Розгляд і вирішення справ в адміністративній комісії має сприяти вихованню громадян у дусі точного і неухильного додержання законів, правил співжиття й чесного ставлення до державного і громадського обов'язку, поваги до прав, честі й гідності громадян, а також запобіганню вчиненню нових правопорушень як самими правопорушниками, так й іншими особами.
1.3. Адміністративна комісія при виконкомі сільської ради утворюється виконавчим комітетом сільської ради за поданням сільського голови на строк повноважень ради.
1.4. Адміністративна комісія у своїй діяльності відповідальна перед сільською радою та її виконавчим комітетом та їм підзвітна. Зміни до складу адміністративної комісії проводяться органом, який утворив комісію.
1.5. Технічне обслуговування та матеріально-технічне забезпечення Комісії покладається на виконавчий комітет Сергіївської сільської ради.
1.6. Комісія користується штампом і печаткою виконавчого комітету Сергіївської сільської ради.
1.7. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, чинним законодавством України, актами сільської ради та її виконавчого комітету, сільського голови за порушення яких передбачається адміністративна відповідальність та цим Положенням.
2.1. Розглядає справи про адміністративні правопорушення, які віднесені до компетенції Комісії.
2.2. Охороняє права і законних інтересів громадян, організацій, підприємств, установ усіх форм власності.
2.3. Застосування заходів адміністративного впливу стосовно осіб, які здійснили адміністративне правопорушення.
2.4. Діяльність Комісії базується на принципах гласності та законності.
2.5. Комісія забезпечує своєчасне, всебічне, повне і об’єктивне з’ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності із законодавством, виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяли вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі дотримання законів.
3.1. Комісія діє у складі голови (який обирається із складу депутатів сільської ради або виконавчого комітету), заступника голови, відповідального секретаря, а також членів комісії.
3.1.1. Число членів Комісії встановлюється залежно від обсягу роботи комісії, але не менше 9 осіб.
3.1.2. До складу Комісії входять депутати Сергіївської сільської ради, відповідальні працівники органів місцевого самоврядування, представники установ та організацій незалежно від форм власності, представники профспілок та інших громадських організацій.
3.1.3. До складу Комісії не можуть входити представники державних органів, працівники прокуратури, суду і адвокати.
3.2. Основною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться за потреби. Засідання Комісії є правочинним, якщо в ньому беруть участь більше половини від загального складу комісії.
3.3. Голова Комісії, а при його відсутності заступник голови:
3.4. Відповідальний секретар адміністративної Комісії:
окрему справу;
4.1. Діловодство у справах ведеться Комісією відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення, цього Положення та інших актів законодавства про адміністративні правопорушення.
4.2. Відповідно до ч. 2 ст. 218 Кодексу України про адміністративні правопорушення Комісія розглядає справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтею 92, статтею 99 (коли правопорушення вчинено громадянином), статтями 103-1, 103-2, 104, статтею 136 (за вчинення порушень на автомобільному транспорті), статтями 141, 142, 150-152, частинами першою та другою статті 152-1, статтями, 155, 155-2, частиною другою статті 156, статтями 156-1, 156-2, 159, статтею 175-1 (за порушення, вчинені у місцях, заборонених рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради), статтею 179, статтею 180 (крім справ щодо батьків неповнолітніх або осіб, які їх замінюють), частиною четвертою статті 181, частиною першою статті 182, статтями 183, 186, 186-1, 196, 212-1 цього Кодексу.
Справа про адміністративне правопорушення, провадження у якій ведеться Комісією, повинна містити протокол про адміністративне правопорушення, протокол засідання і постанову Комісії, дані про сповіщення осіб, які беруть участь у справі стосовно місця та часу засідання Комісії, вручення чи направлення постанови особі, щодо якої вона винесена, відмітки про виконання постанови, результати її виконання та інші документи цієї справи.
4.3. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
4.4. Підставою для розгляду Комісією справи є протокол про адміністративне правопорушення, складений у встановленому порядку уповноваженою на те службовою особою або органом, відповідно до вимог статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Справи про адміністративне правопорушення розглядаються Комісією за місцем проживання порушника.
4.5. Комісія розглядає справи в п’ятнадцятиденний строк з дня одержання протоколу про адміністративне правопорушення та інших матеріалів справи.
4.6. Комісія повертає протоколи до органу, що їх складає, у випадку
виявлення порушень вимог до складання протоколу, а також у інших випадках, коли за інформацією, представленою в протоколі, неможливо знайти правопорушника, недостатньо доказів для притягнення до відповідальності, недостатньо інформації, необхідної для притягнення правопорушника до відповідальності, тощо.
4.7. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. У разі відсутності цієї особи справа може бути розглянута лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.
Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, надавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову у справі.
4.8. При підготовці до розгляду справи відповідальний секретар адміністративної комісії вирішує такі питання:
4.9. Розгляд справи розпочинається з оголошення складу Комісії, яка розглядає дану справу. Головуючий на засіданні Комісії оголошує, яка справа підлягає розгляду, хто притягається до адміністративної відповідальності, роз’яснює особами, які беруть участь у розгляді справи, їх права і обов’язки. Після цього оголошується протокол про адміністративне правопорушення. На засіданні заслуховуються особи, які беруть участь у розгляді справи, досліджуються докази й вирішуються клопотання.
4.10. Комісія при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов’язана з’ясувати:
4.11. При розгляді кожної справи про адміністративне правопорушення Комісією ведеться протокол, в якому зазначаються:
Протокол засідання Комісії підписують голова засідання та відповідальний секретар.
4.12. Комісія, розглянувши справу, встановивши причини та умови, що сприяли вчиненню адміністративного правопорушення, вносить до відповідного державного органу чи органу місцевого самоврядування, громадської організації або посадовій особі пропозиції стосовно вжиття заходів щодо усунення цих причин та умов. Про вжиті заходи протягом місяця з дня надходження пропозиції повинно бути повідомлено Комісію.
4.13. У справі про адміністративне правопорушення Комісія виносить одну з таких постанов:
4.14. Постанова про закриття справи виноситься при оголошенні усного зауваження, передачі матеріалів на розгляд громадської організації чи трудового колективу або передачі їх прокурору, органу досудового слідства чи дізнання, а також за наявності обставин, передбачених ст. 247 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
4.15. Згідно з ч. 1 ст. 217 Кодексу України про адміністративні правопорушення посадові особи, уповноважені розглядати справи про адміністративні правопорушення, можуть накладати адміністративні стягнення, передбачені цим Кодексом, у межах наданих їм повноважень і лише під час виконання службових обов’язків.
4.16. За вчинення правопорушень Комісія може накладати адміністративні стягнення в межах, установлених відповідною статтею Кодексу України про адміністративні правопорушення.
4.17. При накладанні стягнення Комісія враховує характер вчиненого правопорушення, особу-порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом’якшують чи обтяжують його відповідальність.
4.18. Якщо одночасно розглядаються дві або більше справ про вчинення однією особою кількох порушень, Комісія накладає стягнення в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одно з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.
4.19. Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніше як через 2 місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - 2 місяці з дня його виявлення.
4.20. Постанова комісії повинна містити:
4.20.1. Постанова Комісії приймається простою більшістю голосів членів
Комісії, присутніх на засіданні.
4.20.2. Постанову підписують голова засідання та відповідальний секретар Комісії.
4.20.3. Постанова оголошується негайно після закінчення розгляду справи. Копія постанови протягом 3 днів вручається або висилається особі, щодо якої її винесено.
4.20.4. Копія постанови вручається під розписку. В разі якщо копія постанови висилається, про це робиться відповідна відмітка у справі.
4.20.5. Постанова про накладання адміністративного стягнення є обов’язковою для виконання державними і громадськими органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами і громадянами.
4.20.6. Постанова у справі про адміністративне правопорушення набирає чинності після закінчення строку оскарження (опротестування) цієї постанови, за винятком постанов про застосування стягнення у вигляді попередження.
4.20.7. Комісія здійснює контроль за правильним і своєчасним виконанням постанови про накладення адміністративного стягнення. На підставі документа, що свідчить про виконання постанови, відповідальний секретар Комісії робить відповідну відмітку у справі.
про адміністративні правопорушення
5.1. Постанова Комісії у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена до виконавчого комітету Сергіївської сільської ради або районного суду протягом 10 днів з дня винесення постанови особою, щодо якої її винесено. У разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк Комісією за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено.
5.2. Скарга на постанову подається безпосередньо до Комісії, яка винесла постанову.
5.3. Постанову Комісії може бути опротестовано прокурором.
5.4. У разі надходження скарги або протесту на постанову Комісія протягом 3 діб надсилає скаргу (протест) разом зі справою до органу, куди оскаржується постанова.
5.5. Подання у встановлений строк скарги на постанову, за винятком постанови про накладання адміністративного стягнення у вигляді попередження, а також винесення прокурором протесту, зупиняє виконання постанови до розгляду скарги або протесту.
Секретар сільської ради Н.В. Ілляшенко
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
Сергіївської сільської ради
від 19.03.2021 року №24
П Р О Т О К О Л №________
про адміністративне правопорушення
«_____»_____________201___р. с. _________________
Я,__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім¢я, по-батькові особи, яка склала протокол)
діючи на підставі п.2 ст. 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення, в присутності ___________________________________________
(прізвища, адреси свідків і потерпілих, при наявності)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
склав (ла) цей протокол відносно гр.______________________________________
___________________________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по-батькові особи, яка притягується до адміністративної відповідальності)
Дата, місце народження: ___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Місце проживання, номер телефону: ___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Місце роботи, посада, дата призначення на посаду ___________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Документ, що посвідчує особу, яка притягується до адміністративної відповідальності, (паспорт, посвідчення, тощо – при наявності) __________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
(дата видачі документу та ким виданий)
Місце, час і суть правопорушення: який (яка) _____________________________
___________________________________________________________________________
порушив ________ Кодексу України про адміністративні правопорушення __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
Пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
Гр.____________________________________________________ роз¢яснено
( прізвище, ім¢я, по батькові особи, яка притягується до адміністративної відповідальності)
його (її) права і обов¢язки, передбачені ст. 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення, у якій йдеться про те, що «Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження, оскаржити постанову по справі. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її оповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи» та ст. 63 Конституції України, в якій йдеться про те, що особа не несе відповідальність за відмову давати показання або пояснення щодо себе, членів сім¢ї, чи близьких родичів, коло яких визначається законом.
|
_________________________________________________ (підпис особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, про ознайомлення зі своїми правами) |
|
|
|
|
Протокол склав |
________________________ підпис |
/______________________/ (прізвище та ініціали)
|
Підпис, особи, яка притягується до адміністративної відповідальності |
________________________ підпис |
/______________________/ (прізвище та ініціали)
|
___________________________________________________________________________
(прізвище, ім¢я, по батькові, особи, яка притягується до адміністративної відповідальності)
відмовився (відмовилась) від підпису протоколу.
|
________________________ підпис |
/______________________/ (прізвище та ініціали)
|
Підписи свідків або потерпілих
|
________________________ підпис |
/______________________/ (прізвище та ініціали)
|
|
________________________ підпис |
/______________________/ (прізвище та ініціали)
|
|
________________________ підпис |
/______________________/ (прізвище та ініціали)
|
Прізвище, ініціали та адреса свідків або потерпілих: _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
До протоколу додається : ________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Один екземпляр протоколу отримав (отримала):__________ ___________________
(підпис) (прізвище та ініціали)
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
Сергіївської сільської ради
від 19.03.2021 року №24
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
СЕРГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
«___»_________ _____ р.
_______________________________________________________________
Вами порушено ___________________ «Правил благоустрою території села __________________________________, а саме: _____________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вам НЕОБХІДНО в термін до «___» __________ 201___р. ________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(підпис)
Додаток 3
до рішення виконавчого комітету
Сергіївської сільської ради
від 19.03.2021 року №24
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
СЕРГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
«___»_________ _____ р.
_______________________________________________________________
Вами порушено ___________________ «Правил благоустрою території села ___________________, а саме: __________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вам НЕОБХІДНО в термін до «___» __________ 20___р. ________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(підпис)
повідомлення отримав ____________ _______________________
(дата)
______________________________ _______________________
(прізвище, ініціали) (підпис)