ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
СЕРГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
РІШЕННЯ
18.04.2022 №39
Про виконання бюджету Сергіївської сільської територіальної громади за І квартал 2022 року
На виконання пункту 4 статті 80 Бюджетного кодексу України, заслухавши інформацію начальника фінансового відділу виконавчого комітету Сергіївської сільської ради Лободи В.Г. про виконання бюджету Сергіївської сільської територіальної громади за І квартал 2020 року, виконавчий комітет Сергіївської сільської ради ВИРІШИВ:
Сільський голова Ігор ЛІДОВИЙ
Звіт про виконання бюджету
За 1 квартал 2022 року доходна частина загального фонду бюджету Сергіївської сільської територіальної громади виконана в сумі 17739,5 тис. грн. в т.ч. офіційні трансферти 2561,2тис. грн при уточненому плані 11213,1тис грн., що становить 158,20 % до затверджених планів на 1 квартал 2022 року .
В порівняні з аналогічним періодом 1 кварталу 2021 року спостерігається збільшення надходжень на 28,83 % або на суму 3 970,6тис. грн.
В загальній сумі доходів загального фонду бюджету за 1 квартал 2022 року найбільшу питому вагу складають рентна плата за користування надрами загальнодержавного значення 363,55 %, надходження податку та збору на доходи фізичних осіб 120,04 %, податок на майно 123,63 % .
Доходи загального фонду бюджету сільської територіальної громади складають : податок та збір на доходи фізичних осіб запланований в сумі 2 437,8тис. грн. надійшло 2 926,2тис.грн., що становить 120,04%, у порівнянні з аналогічним періодом 1 кварталу 2022 року спостерігається зменшення доходів на 212,4 % або на суму 2741,1тис.грн. найбільшими платниками є АТ Уктранснафта, Навчально-реабілітаційний центр, ННЦ ІБДЖ «Нектар», ТОВ «Фортуна Т», ФГ «Оберіг-2000», СТОВ «Лободино», ТОВ «Ім. Довженко», СТОВ «Дружба Нова», ТОВ «Вікторія Агро», податок на прибуток підприємства 0,4тис.грн., рентна плата за користування надрами загальнодержавного значення заплановано 1 882,1тис. грн. надійшло 6 842,4тис. грн., що становить 363,55% у порівнянні з аналогічним періодом 1 кварталу 2022 року спостерігається збільшення на 290,35 % або на суму 5 089,4тис.грн. в зв’язку з підвищенням тарифу на природний газ, платники НГВУ «Полтава Нафтогаз» , ПАТ «Укрнафта» . Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів запланований в сумі 7,5тис. грн. надійшло 8,8тис. грн., що становить 116,98 %, податок на майно заплановано в сумі 3 706,0тис.грн., надійшло 4 581,6 тис. грн., що становить 123,63 % до планових показників, у порівнянні з аналогічним періодом 1 кварталу 2022 року спостерігається збільшення на 115,11 % або на суму 601,7тис. грн., найбільші платник Полтаванафтогаз ПАТ Укртранснафта, ННЦ ІБДЖ «Нектар» ім.. Прокопов, ФГ Жито-3, ФГ Ілляшенко В.О.,ТОВ «Агро Край», ТОВ «Вікторія Агро», ТОВ «Лучка Агро», єдиного податку заплановано 593,7тис. грн. надійшло 814,3тис грн., що становить 137,15 % найбільші платники СТОВ «Лободино», ФГ «Троя», ТОВ «Агро Край», СТОВ «Дружба Нова», інші надходження план 0,5 тис. грн. надійшло 0,9 тис. грн. плата за надання адміністративних послуг заплановано 15,9тис. грн., надійшло 12,1тис. грн., що становить 76,17 %, надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном заплановано 1,5тис. грн., надійшло 2,7тис.грн., що становить 180 % , державне мито надійшло 0,09 грн., інші неподаткові надходження план 6,5тис. грн., надійшло 1,4тис. грн. що становить 22,19 %.
Надійшло офіційних трансфертів на суму 2 549,1 грн. освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам 2 541,3тис. грн, субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету 7,8тис. грн.,
До спеціального фонду бюджету сільської територіальної громади за 1 квартал 2022 року надійшло 236,2тис грн., план по доходах спеціального фонду бюджету на 1 квартал 2022 року виконано на 118,1 %; екологічного податку надійшло в сумі 16,4 тис грн.; власні надходження бюджетних установ плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю (батьківська плата ) 90,1 тис. грн; благодійні внески, гранти та дарунки 129,7 тис. грн.
ВИДАТКИ
Видатки загального та спеціального фонду бюджету об'єднаної сільської територіальної громади за 1 квартал 2022 року виконано в сумі 13 368,8тис. грн., при плані 25 648,2тис.грн. що становить 52,12% до уточненого плану за 1 квартал 2022 року.
В порівнянні з аналогічним періодом 1 кварталу 2021 року видатки загального та спеціального фонду бюджету сільської територіальної громади збільшилися на 150,0 %, або на суму 4458,9 тис. грн.
Із загального обсягу видатків на виплату заробітної плати та нарахувань на неї спрямовано 6 860,2 тис. грн., що становить 76,48% уточненого плану за 1 квартал 2022 року, на предмети, матеріали, обладнання та інвентар 535,1тис. грн. (28,84%), придбання продуктів харчування 163,3тис. грн. (27,81 %), оплату послуг (крім комунальних) 691,6тис.грн. (23,84 %), видатки на відрядження 0,4 тис. грн. (2%) оплату комунальних послуг та енергоносіїв 302,9 тис. грн. (20,15%), дослідження і розробки, окремі заходи по реалізації державних (регіональних програм) 2,1 тис. грн., субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) 817,5тис.грн. (23,30 %), поточні трансферти органам державного управління інших рівнів 1 444,5тис. грн. (100,0%), інші виплати населенню 172,7тис. грн. (31,34%)
Касові видатки загального та спеціального фонду за 2022 р. спрямовані на заклади освіти в сумі 5144,6 тис. грн:
-дошкільні заклади освіти 865,5тис.грн., ( на заробітну плату, нарахування на заробітну плату 724,4тис.грн., оплату послуг ( крім комунальних) 17,5
тис. грн.( використання мережі інтернету, заправка картриджів), придбання матеріалів, господарських товарів 25,2тис. грн., продукти харчування 45,8тис. грн.,) ;
- надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти 4 272,1тис. грн ( на заробітну плату, нарахування на заробітну плату 3 334,9тис.грн в т. ч. за рахунок освітньої субвенції 2 469,1тис. грн., придбання матеріалів, господарських товарів, дизпалива, бензину 344,0 тис. грн., оплату послуг (крім комунальних) 254,2 тис. грн.(технічне обслуговування та ремонт автобусів, встановлення системи протипожежного захисту, використання мережі інтернету, заправка картриджів, ) продукти харчування 112,1тис.грн., оплата комунальних послуг та енергоносіїв 227,7тис.грн.);
Видатки на соціальний захист і соціальне забезпечення в сумі 519,7 тис. грн.:
-компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям населення – 111,8 тис. грн.
-забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю - 347,0 тис. грн.
-надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги – 40,1 тис. грн.
-інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення 20,8 тис. грн.(матеріальна допомога потребуючим верствам населення онкохворим – 5,0 тис. грн.); матеріальна допомога дітям з інвалідністю – 12,0 тис. грн., грошова винагорода учасникам спортивних змагань – 3,8 тис. грн.).
На забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів спрямовано - 691,4тис.грн., ( на заробітну плату , нарахування на заробітну плату 484,7тис. грн.., предмети, матеріали, обладнання та інвентар 55,1тис. грн., оплата послуг (крім комунальних) 99,2 тис. грн., видатки на відрядження 0,4 тис. грн., оплата комунальних послуг та енергоносіїв 52,1тис. грн.
Забезпечення діяльності водопровідно- каналізаційного господарства використано коштів на суму 50,0тис. грн.
Організація благоустрою населених пунктів використано 2 943,7тис.грн. (оплата електроенергії 290,2 тис. грн., фінансова підтримка КП Сергіївське на суму 2 653,5 тис. грн. )
Здійснення заходів із землеустрою використано коштів на суму 43,5 тис. грн. послуги з виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки.
Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення за медичні огляди військових, допризовників використано 2,1тис. грн.
Організаційне, інформаційно- аналітичне та матеріально- технічне забезпеченням діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення ) міської, селищної, сільської рад використано коштів 2 192,0 тис. грн. на заробітну плату, нарахування на заробітну плату 1 797,3тис.грн., оплату послуг(крім комунальних) 218,4 тис. грн., забезпечення та супроводження комп’ютерних програм, використання мережі інтернету, надання юридичних консультаційних послуг, придбання (дизпалива, бензину), оплата комунальних послуг та енергоносіїв - 80,3 тис. грн.
Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (міст Києва), селищах, селах, територіальних громадах спрямовано коштів на суму 174,7тис. грн. на заробітну плату, нарахування на заробітну плату 174,7тис грн., оплату послуг(крім комунальних ) 8,9тис.грн.
Субвенцію з місцевого бюджету на утримання об’єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об’єктів спільного користування на суму - 1 344,5тис.грн.:
Пожежна охорона – 244,0тис.грн., фонд підтримки підприємництва – 10тис.грн.; цент реабілітації дітей - інвалідів – 18,6тис.грн.; Гадяцька дитяча Мистецька школа -111,7тис.грн., КНП Гадяцька МПЛ -310,8тис.грн.; трудовий архів – 12,8 тис. грн., КУ Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників – 44,2тис. грн.; КНП ПМСД -586,9тис.грн.; Гадяцький інклюзивно-ресурсний центр – 5,6тис.грн.:
Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів – 100тис.грн. (територіальна оборона -2022р)
На 1 квітня 2022 року дебіторська заборгованість складає 23, 2 тис. грн., попередня оплата за періодичні видання.
Кредиторська заборгованість складає 121 ,1 тис. грн. по КПКВК 0214060 у сумі 113,7 тис.00 грн., а саме: за розрахунками за товари – 430,0 тис. грн. , послуги (крім комунальних) – 113,3 тис. грн., КПКВК 0216030 за послуги (крім комунальних) у сумі 7 ,4 тис. грн.
Начальник фінансового відділу Валентина ЛОБОДА