Menu

                                                         

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

СЕРГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

РІШЕННЯ

 

30.01.2023                                                                                                           №13

 

Про визначення відповідального за охорону культурної спадщини, що знаходиться на території Сергіївської сільської територіальної громади

 

Відповідно до підпункту 5 пункту «б» частини першої статті 31, підпункту 10 пункту «б» статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», частини 2 статті 6 Закону України «Про охорону культурної спадщини», з метою налагодження належної організації роботи у сфері охорони культурної спадщини на території Сергіївської сільської територіальної громади, виконавчий комітет Сергіївської сільської ради ВИРІШИВ:

 

  1. Визначити відповідальною/уповноваженою особою за охорону культурної спадщини що знаходиться на території Сергіївської сільської територіальної громади директора комунальної організації (установи, закладу) Центр культури та дозвілля Сергіївської сільської ради– Богуславець Людмилу Вікторівну.
  2. Створити комісію по інвентаризації об’єктів культурної спадщини, що знаходяться на території Сергіївської територіальної громади.
  3. Директору комунальної організації (установи, закладу) Центр культури та дозвілля Сергіївської сільської ради (Богуславець Л.В.) провести інвентаризацію об’єктів культурної спадщини що знаходиться на території Сергіївської сільської територіальної громади, створити реєстр та впорядкувати документацію.
  4. Секретарю виконавчого комітету (Ілляшенко Н.В.), старостам Розбишівського та Качанівського старостинських округів (Коркішку О.І., Хоптинській Т.Г.), директорам будинків культури та завклубам надавати відому їм інформацію щодо проведення обліку цих об’єктів.
  5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради ДИЧКА Олега Романовича.

 

Сільський голова         Ігор ЛІДОВИЙ

 

Карта захисних споруд полтавської області

вгору