ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
СЕРГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
РІШЕННЯ
22.04.2024 №52
Про затвердження Порядку надання соціальної послуги «супровід під час інклюзивного навчання» соціальним робітником «Центру надання соціальних послуг» Сергіївської сільської ради
Відповідно до статті 28 Закону України «Про соціальні послуги», ст. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 № 587 «Про організацію надання соціальних послуг», постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 № 428 «Про затвердження Порядку регулювання тарифів на соціальні послуги», наказ Міністерства соціальної політики від 23.12.2021 №718 «Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання», наказ Міністерства соціальної політики 23.12.2021 року №718 «Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання», керуючись Положенням про комунальну установу «Центр надання соціальних послуг» Сергіївської сільської ради, з метою врегулювання питання надання соціальних послуг в яких є потреба, виконавчий комітет Сергіївської сільської ради ВИРІШИВ
Сільський голова Ігор ЛІДОВИЙ
Додаток 1
До рішення виконавчого
комітету від 22.04.2024
№52
ПОРЯДОК
надання соціальної послуги «супровід під час інклюзивного навчання» соціальним робітником «Центру надання соціальних послуг»
Сергіївської сільської ради
-письмова відмова одного з батьків або законного представника;
- відрахування, переведення отримувача соціальної послуги;
- повторного висновку інклюзивно-ресурсного центру;
-зміна місця проживання отримувача послуги;
-наявність медичних протипоказань для надання послуги;
-закінчення строку дії договору про надання соціальної послуги або його дострокове припинення;
- смерть отримувача;
Додаток 1
КАРТКА ОЦІНЮВАННЯ
індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги
Місце проживання/перебування (адреса) _________________________________________________
Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) |
Дата народження |
Родинний зв’язок |
Інвалідність |
Місце роботи/ навчання, посада |
Реєстрація за місцем проживання |
Контактний телефон/ e-mail |
|
так |
ні |
||||||
Отримувач соціальної послуги (дитина) |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Батьки / інші законні представники |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаткова інформація |
|
1) попередня підготовка |
Так |
Ні |
||
заклад дошкільної освіти заклад загальної середньої освіти реабілітаційний заклад послуги раннього втручання спортивні секції гуртки інше |
|
|
||
Додаткова інформація |
|
|||
2) соціальні навички |
Так |
Ні |
||
будує стосунки без особливостей уникає контактів з оточуючими конфліктує з оточуючими спілкується тільки з батьками спілкується тільки з одним із батьків може самостійно звертатися з проханням про допомогу (за потреби) не може самостійно звертатися з проханням про допомогу інше |
|
|
||
Додаткова інформація |
|
|||
3) емоційна та поведінкова складові |
Так |
Ні |
||
поведінка без особливостей урівноважена(ний) та спокійна(ний) активна(ний), рухлива(вий) збуджена(ний), імпульсивна(ний) поведінка непередбачувана, руйнівна ляклива(вий), тривожна(ний) замкнута(тий), мовчазна(ний) здатна(ний) адекватно діяти відповідно до ситуації неуважна(ний) / не може зосередитись / не може довго утримувати увагу схильна(ний) до протестів через недостатнє розуміння вербальних інструкцій, інше |
|
|
||
Додаткова інформація |
|
1) мобільність |
Так |
Ні |
|
може без сторонньої допомоги підтримувати положення тіла може без сторонньої допомоги змінювати основне положення тіла може без сторонньої допомоги переносити, переміщувати та маніпулювати може без сторонньої допомоги ходити може без сторонньої допомоги пересуватися приміщеннями/територією закладу може без сторонньої допомоги самостійно пересуватися приміщеннями/територією закладу освіти із застосуванням технічних засобів пересувається самостійно за допомогою крісла колісного, милиць потребує незначної сторонньої допомоги (чи нагляду) під час пересування пересувається тільки зі сторонньою допомогою може рухатись сходами самостійно може рухатись сходами самостійно за допомогою технічних засобів потребує багато часу для самостійного чи за допомогою технічних засобів підйому сходами підніматися сходами може тільки зі сторонньою допомогою не в змозі підніматися сходами навіть зі сторонньою допомогою інше |
|
|
|
Додаткова інформація |
|
||
2) самообслуговування |
Так |
Ні |
|
потребує допомоги у виконанні гігієнічних процедур (умивання, миття рук тощо) потребує допомоги під час одягання/взування потребує допомоги під час користування туалетом потребує допомоги під час проведення заходів при фізіологічних потребах використовує підгузки потребує допомоги при упорядкуванні та догляді за власними речами |
|
|
|
потребує спостереження за станом здоров’я інше |
|
|
|
Додаткова інформація |
|
||
3) харчування |
Так |
Ні |
|
харчування відповідно до віку має специфічну дієту має алергії/обмеження/непереносимість має потребу у частому вживанні їжі* харчується самостійно потребує повного годування потребує часткового годування має специфічні харчові уподобання / специфічну харчову поведінку потребує пиття / вживання рідини за графіком чи в певній кількості* потребує допомоги / нагадування про вживання їжі чи пиття інше |
|
|
|
Додаткова інформація |
|
||
4) комунікація |
Так |
Ні |
|
Спілкування - продукування повідомлень здатна(ний) розмовляти здатна(ний) підтримувати діалог здатна(ний) продукувати невербальні повідомлення здатна(ний) продукувати повідомлення мовою формальних символів здатна(ний) продукувати письмові повідомлення Спілкування - отримання повідомлень здатна(ний) сприймати усні повідомлення здатна(ний) сприймати невербальні повідомлення здатна(ний) сприймати повідомлення мовою формальних символів здатна(ний) сприймати письмові повідомлення Використання засобів комунікації, техніки і прийомів спілкування здатна(ний) вести дискусію використовує засоби комунікації, техніку і прийоми спілкування: володіє жестовою мовою володіє односкладовою жестовою мовою розуміє жестову мову користується шрифтом Брайля володіє альтернативними засобами комунікації: має спеціальні картки з позначками може спілкуватися письмово може спілкуватися за допомогою технічних засобів розуміє звернену мову: називає речі виконує короткі вказівки відповідає на запитання розуміє послідовність дій/подій, що відбуватимуться може попросити допомоги та/або повідомити про потребу в ній схильна(ний) до монологів без комунікативних функцій інше |
|
|
|
Додаткова інформація |
|
||
5) безпека |
Так |
Ні |
|
потребує допомоги у прийманні ліків** (за призначенням та/або рекомендаціями лікаря щодо прийому препаратів) може виявляти агресію може виявляти самоагресію (аутоагресію) має схильність до самоушкодження |
|
|
|
має схильність до провокування конфліктів надмірно контактна(ний), не відчуває меж може гризти/з’їсти неїстівне схильна(ний) до втеч, переховування та/або блукання не здатна(ний) концентрувати увагу, зосереджуватися неуважна(ний) та схильна(ний) до травмування через неуважність реагує на звукові/світлові подразники, можливий напад через перенавантаження має певні звички заспокоюватись (аутостимуляція) знає певні дорожні знаки («пішохідний перехід», «світлофор», має електронні засоби для безпеки вміє користуватися електронними засобами для безпеки здатна(ний) самостійно дочекатися батьків та/або особу, здатна(ний) дістатися додому самостійно (в разі наявності заяви від батьків) інше |
|
|
|
Додаткова інформація |
|
||
6) орієнтація в просторі та навколишньому середовищі |
Так |
Ні |
|
може орієнтуватися в класній кімнаті може орієнтуватися у просторі / на території, де знаходиться може користуватись громадським транспортом, придбати проїзний документ може розпізнати потрібний маршрут, вийти на потрібній зупинці інше |
|
|
|
7) інша важлива інформація |
|
__________
* Графік вказати у графі «Додаткова інформація».
** Графік та рекомендації лікаря вказати у графі «Додаткова інформація».
Підпис працівника, який оцінював |
____________ (підпис) |
__________________________ (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ) |
Батько / мати / інший законний представник отримувача соціальної послуги |
____________ (підпис) |
__________________________ (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ) |
Керівник надавача соціальної послуги |
____________ (підпис) |
__________________________ (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ) |
Додаток 2
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН
надання соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання
Інформація про отримувача соціальної послуги*:
Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності): ______________________________________________________________________________
Вік:__________________Стать:________________________Мова спілкування: __________________
Інвалідність, група (за наявності): ________________________________________________________________________________________________
Додаткова інформація про отримувача соціальної послуги (за наявності):
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Інформація про надавача соціальної послуги:
Найменування (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності)) надавача соціальної послуги: ________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) асистента дитини: ________________________________________________________________________________________________
Інформація щодо необхідності залучення інших фахівців: ________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
№ |
Заходи, що складають |
Ресурси (обладнання, технічні засоби реабілітації, інвентар, матеріали) |
Орієнтовний час виконання |
Періодичність |
Кількість заходів |
Загальний час |
Стан виконання |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Моніторинг / поточне оцінювання результатів, перегляд індивідуального плану |
Дата |
Підпис |
||||
|
|
|
|||||
|
|
|
|||||
|
|
|
Асистент дитини |
Мати/батько / інший законний представник отримувача соціальної послуги |
Керівник закладу освіти |
|||
______________ (підпис) |
_______________________ (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ) |
______________ (підпис) |
_______________________ (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ) |
______________ (підпис) |
_________________________ (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ) |
|
|
|
|
|
|
|
ОСНОВНІ ЗАХОДИ,
що складають зміст соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання
№ з/п |
Назва заходу |
Орієнтовний час виконання 1 заходу, людино-годин* |
Періодичність |
Кількість заходів на 1 послугу |
Загальний час на 1 послугу, годин |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1. |
Допомога в самообслуговуванні |
||||
1.1 |
Вмивання, миття рук |
0,15 |
У разі потреби |
2 |
0,30 |
1.2 |
Вдягання, роздягання, взування |
0,25 |
У разі потреби |
2 |
0,50 |
1.3 |
Зміна натільної білизни |
0,25 |
У разі потреби |
1 |
0,25 |
1.4 |
Допомога у користуванні туалетом (унітаз, пісуар) |
0,33 |
У разі потреби |
2 |
0,66 |
1.5 |
Допомога у користуванні сечо-, калоприймачами |
0,67 |
У разі потреби |
2 |
1,34 |
1.6 |
Допомога в чищенні зубів/ догляді за порожниною рота і зубними протезами |
0,25 |
У разі потреби |
1 |
0,25 |
1.7 |
Заміна та навчання використання підгузка, гігієнічних прокладок, гігієнічних серветок та інших засобів особистої гігієни |
0,33 |
У разі потреби |
2 |
0,66 |
1.8 |
Навчання використання необхідних засобів для гігієнічних процедур (мило, губка, шампунь, крем, носові хустинки, дезодоранти інше) |
0,5 |
У разі потреби |
1 |
0,50 |
1.9 |
Допомога у складанні портфеля |
0,25 |
У разі потреби |
1 |
0,25 |
2 |
Допомога в спілкуванні та комунікації з дітьми, педагогами та іншими особами |
||||
2.1 |
Підтримка в усному спілкуванні |
0,3 |
Постійно в освітньому процесі та в спілкуванні |
3 |
0,90 |
2.2 |
Допомога в розпізнаванні невербальних сигналів (дитина знає або може повідомити) міміка, тон голосу, жести і пози |
0,15 |
Постійно в освітньому процесі та в спілкуванні |
6 |
0,90 |
2.3 |
Допомога у користуванні альтернативними засобами комунікації |
0,15 |
4-6 разів на день / постійно |
6 |
0,90 |
3 |
Організація харчування та допомога у прийнятті їжі |
||||
3.1 |
Допомога у прийнятті їжі та рідини (напоїв), включаючи жування та ковтання |
0,3 |
У разі потреби |
2 |
0,60 |
3.2 |
Годування |
0,3 |
У разі потреби |
2 |
0,60 |
3.3 |
Допомога у вживанні їжі за визначеним графіком |
0,3 |
У разі потреби |
2 |
0,60 |
3.4 |
Контроль за дотриманням специфічної дієти дитиною |
0,3 |
У разі потреби |
2 |
0,60 |
4 |
Організація пересування та допомога під час пересування (мобільність) |
||||
4.1 |
Допомога в фізичному пересуванні в приміщеннях закладу освіти та на його території |
0,1 |
У разі потреби |
3 |
0,30 |
4.2 |
Допомога в фізичному пересуванні сходами, ліфтом, підйомником та навчання у набутті навичок такого пересування |
0,1 |
У разі потреби |
2 |
0,20 |
4.3 |
Нагляд за пересуванням приміщеннями закладу освіти, сходами, ліфтом, підйомником |
0,1 |
Постійно під час перерв та у разі потреби в інший час |
2 |
0,20 |
4.4 |
Супровід під час прогулянок, на перервах, між уроками/ заняттями |
0,25 |
У разі потреби та постійно під час перерв і між заняттями |
2 |
0,50 |
4.5 |
Супровід під час навчальних і виробничих екскурсій, заходів що передбачені освітньою програмою закладу освіти або індивідуальним планом розвитку дитини |
1,0 |
Постійно під час/ протягом заходів та занять |
1 |
1,00 |
5 |
Безпека та спостереження за станом здоров’я, допомога у проведенні необхідних процедур |
||||
5.1 |
Нагляд і координація дій дитини: |
||||
|
постійно |
6-8 |
Постійно |
1 |
6-8 |
|
під час перерви |
0,2 |
У разі потреби, під час перерв |
4 |
0,80 |
|
під час заходів, передбачених навчальним планом та/або індивідуальним планом розвитку |
4-6 |
Постійно |
1 |
4-6 |
5.2 |
Контроль за прийманням ліків відповідно до призначення лікаря |
0,25 |
У разі потреби |
1 |
0,25 |
5.3 |
Вимірювання артеріального тиску |
0,17 |
У разі потреби |
1 |
0,17 |
5.4 |
Закапування крапель |
0,08 |
У разі потреби |
1 |
0,08 |
6 |
Допомога у виконанні лікувально-фізичних вправ |
0,75 |
У разі потреби |
1 |
0,75 |
7 |
Допомога під час дозвілля |
||||
7.1 |
Допомога під час занять у гуртках, секціях, клубах, культурно-освітніх, спортивно-оздоровчих, науково-пошукових об’єднаннях на базі закладів загальної середньої освіти |
0,5 |
У разі потреби |
2 |
1,00 |
7.2 |
Допомога під час ігрової діяльності для дітей дошкільного віку, інших видів діяльності під час освітнього процесу |
0,25 |
У разі потреби |
2 |
0,50 |
7.3 |
Допомога під час здійснення рухової активності |
0,25 |
У разі потреби |
2 |
0,50 |
8 |
Організація денного відпочинку (сну) у закладах дошкільної освіти |
1 |
У разі потреби |
1 |
1,00 |