Menu

                                                             

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

СЕРГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

 

РІШЕННЯ

 

25 серпня 2025 року                                                                                                         №104

 

Про затвердження Порядку розроблення та моніторингу реалізації середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій Сергіївської сільської територіальної громади

 

Керуючись статтями 27, 40, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 752 Бюджетного кодексу України, постановою Кабінету Міністрів України  «Про затвердження Порядку  розроблення та моніторингу реалізації середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій держави» від 28.02.2025 №294, з метою впровадження ефективного механізму планування та реалізації пріоритетних публічних інвестицій, забезпечення відкритості та прозорості в управлінні бюджетними ресурсами, виконавчий комітет Сергіївської сільської ради ВИРІШИВ:

 

  1. Затвердити Порядок розроблення та моніторингу реалізації Середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій Сергіївської територіальної громади на 2026-2028 роки (далі – Порядок), згідно додатку.
  2. Відділу економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Сергіївської сільської ради забезпечити:

реалізацію Положень цього Порядку;

розроблення щороку Середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій Сергіївської сільської територіальної громади.

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради Олега ДИЧКА.

 

Сільський голова                                                                             Ігор ЛІДОВИЙ

 

 

                                                                            Додаток

                                                                            до рішення виконавчого комітету

                Сергіївської сільської ради

                 25 серпня 2025 року №104

 

ПОРЯДОК
розроблення та моніторингу реалізації Середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій Сергіївської  територіальної громади на 2026-2028 роки

 

  1. Порядок розроблення та моніторингу реалізації Середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій Сергіївської територіальної громади на 2026-2028 роки (далі – Порядок) визначає механізм розроблення та  моніторингу реалізації Середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій (далі - Середньостроковий план) Сергіївської територіальної громади на 2026-2028 роки.
  2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:

галузь (сектор) для публічного інвестування – сфера діяльності громади, в яку спрямовуються публічні інвестиції для підготовки та реалізації публічних інвестиційних проектів і програм публічних інвестицій;  

наскрізні стратегічні цілі здійснення публічних інвестицій (далі – наскрізні стратегічні цілі) – цілі здійснення публічних інвестицій, що мають міжгалузевий (між секторальний) характер, відповідають національним або глобальним пріоритетам розвитку, для досягнення яких об’єднують зусилля органи влади та фізичні і юридичні особи, громадські об’єднання, інші суб’єкти, які можуть вплинути на процес досягнення цілей та/або на яких можуть вплинути їх результати;

середньостроковий план - документ, що визначає засади здійснення публічних інвестицій на середньостроковий період, зокрема пріоритетні галузі (сектори) для публічного інвестування, основні напрями публічного інвестування (у тому числі за діючими публічними інвестиційними проектами та програмами публічних інвестицій) відповідно до цілей державної політики в розрізі сфери діяльності, орієнтовний розподіл коштів за рахунок різних джерел фінансування, наскрізні стратегічні цілі.

  1. Інші терміни вживаються у значенні, наведеному вБюджетному кодексі України, Законах України«Про засади державної регіональної політики» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
  2. Середньостроковий план розробляється на плановий і наступні за плановим два бюджетних періоди під час складання прогнозу бюджету Сергіївської територіальної громади.
  3. Середньостроковий план розробляється відділом економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Сергіївської сільської ради на підставі пропозицій структурних підрозділів сільської  ради та її виконавчого комітету,  установ та організацій комунальної форми власності, відповідно до цілей і завдань, визначених документами стратегічного планування, у межах доведеного фінансовим відділом Сергіївської сільської ради граничного сукупного обсягу публічних інвестицій на середньостроковий період.
  4. Відділ економічного розвитку та інвестицій сільської ради для підготовки проекту Середньострокового плану:

використовує перелік галузей (сектори) для публічного інвестування згідно з додатком 1 і в разі потреби готує пропозиції про внесення змін до нього;

формує наскрізні стратегічні цілі на середньостроковий період на основі аналізу стратегічних документів, документів стратегічного планування регіональної політики та із урахуванням рекомендацій, отриманих від галузевих підрозділів.

  1. Відділ економічного розвитку та інвестицій сільської ради  надсилає до структурних підрозділів сільської ради та її виконавчого комітету,  установ та організацій комунальної форми власності, запит про подання пропозицій до Середньострокового плану та інструктивний лист, який містить детальні вимоги, роз’яснення та рекомендації щодо підготовки пропозицій, форму подання, інформацію щодо кінцевих термінів подачі. Зокрема, інструктивний лист має містити інформацію про перелік галузей (секторів) для публічного інвестування, перелік підсекторів в межах кожного сектору, визначені наскрізні стратегічні цілі, яких слід обов’язково дотримуватися при формуванні пропозицій, рекомендації щодо розроблення спеціальних секторальних питань та контрольних питань, критерії відповідності, рекомендації щодо формування цільових показників до кожного напряму публічного інвестування.
  2. Пропозиція до Середньострокового плану готується структурними підрозділами відповідальними за галузі (сектори) для публічного інвестування, підприємствами, установами та організаціями комунальної форми власності, на основі відповідних галузевих стратегій, стратегії розвитку громади і переліку галузей (секторів) для публічного інвестування.

Пропозиція до Середньострокового плану повинна містити інформацію щодо:

підсекторів (галузей) для публічного інвестування;

напрямів публічного інвестування у відповідних галузях (секторах) із обов’язковим визначенням основних напрямів на дату подання пропозиції, що узгоджуються із завданнями Стратегії розвитку територіальної  громади;

цільових показників напряму публічного інвестування та їх планових значень, які передбачається досягнути.

Такі показники визначаються із урахуванням наскрізних стратегічних цілей і повинні бути узгоджені із показниками виконання завдань, визначених Стратегією розвитку територіальної громади;

орієнтовних фінансових потреб для здійснення публічних інвестицій разом із розрахунками, що обґрунтовують такі потреби.

  1. Під час підготовки пропозиції до Середньострокового плану структурні підрозділи, відповідальні за галузі (сектори) для публічного інвестування, підприємства, установи та організації комунальної форми власності, проводять консультації з відділом економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету сільської ради.
  2. Структурні підрозділи, відповідальні за галузі (сектори) для публічного інвестування, підприємства, установи та організації комунальної форми власності забезпечують складанняпропозицій до Середньострокового плану за формою згідно з додатком 2 і подають їх відділу економічного розвитку та інвестицій сільської ради у електронній та паперовій формі.
  3. Пропозиції до Середньострокового плану подаються структурними підрозділами, відповідальними за галузі (сектори) для публічного інвестування, підприємствами, установами та організаціями комунальної форми власності у місячний строк з дня надсилання відділом економічного розвитку та інвестицій виконавчого інструктивного листа.
  4. Аналіз пропозицій до Середньострокового плану, поданих структурними підрозділами, відповідальними за галузі (сектори) для публічного інвестування, підприємствами, установами та організаціями комунальної форми власності, узагальнення отриманої інформації та формування проекту Середньострокового плану здійснюється відділом економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету сільської ради.
  5. У разі виявлення за результатами аналізу невідповідності пропозиції до Середньострокового плану вимогам інструктивного листа відділу економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету сільської ради протягом семи робочих днів з дати реєстрації такої пропозиції повертає її для доопрацювання, шляхом надсилання повідомлення із відповідними обґрунтуваннями. Наявність орфографічних, синтаксичних або граматичних помилок, які не спотворюють змісту пропозиції, не є підставою для її повернення.
  6. Структурні підрозділи, відповідальні за галузь для публічного інвестування, підприємства, організації та установи комунальної форми власності протягом п’яти робочих днів з дня отримання від відділу економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету сільської ради повідомлення в електронній формі, забезпечують доопрацювання пропозиції до Середньострокового плану та повторне її подання відділу економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету сільської ради відповідно до пункту 10 цього Порядку.

У разі необхідності відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету сільської ради проводить консультації із структурними підрозділами, відповідальними за галузі (сектори) для публічного інвестування, для узгодження позицій щодо пропозиції до середньострокового плану.

  1. Після закінчення строків для подання пропозиції до середньострокового плану відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету сільської ради протягом 10 робочих днів забезпечує їх розгляд, аналіз на відповідність вимогам пунктів 8-11цього Порядку та інструктивного листа, а також узагальнення інформації.
  2. За результатами розгляду пропозицій до Середньострокового плану із урахуванням вимог пункту 8 цього Порядку та основних напрямів публічного інвестування відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету сільської ради готує проект Середньострокового плану.
  3. Після доведення фінансовим відділом сільської ради відділу економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету сільської ради інформації щодо орієнтовного граничного сукупного обсягу публічних інвестицій на середньостроковий період, відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету сільської ради формує пропозиції щодо попереднього розподілу такого обсягу за основними напрямами публічного інвестування в розрізі сфер діяльності та забезпечує подальше включення пропозицій щодо орієнтовного розподілу коштів до проекту Середньострокового плану. Під час формування пропозицій щодо попереднього розподілу орієнтовного граничного сукупного обсягу публічних інвестицій відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету  сільської ради проводить консультації (наради) за участю представників фінансового відділу сільської ради (у частині узгодження із Стратегією розвитку громади), інших відділів та управлінь, підприємств, установ та організацій комунальної форми власності  для узгодження позицій щодо обсягу коштів для кожної такої галузі.
  4. Відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету сільської ради подає на схвалення Місцевої інвестиційної ради Сергіївської сільської територіальної громади сформований проект Середньострокового плану із пропозиціями щодо визначення основних напрямів публічного інвестування та орієнтовним розподілом коштів за основними напрямами публічного інвестування в розрізі сфер діяльності.
  5. Відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету сільської ради подає фінансовому відділу сільської ради проект Середньострокового плану, схвалений Місцевою інвестиційною радою Сергіївської сільської територіальної громади.

Фінансовий відділ сільської ради подає проект Середньострокового плану, схвалений Місцевою інвестиційною радою Сергіївської сільської територіальної громади, на затвердження виконавчого комітету сільської ради одночасно із проектом прогнозу бюджету Сергіївської сільської територіальної громади.

  1. Середньостроковий план визначає:

наскрізні стратегічні цілі;

пріоритетні галузі (сектори) для публічного інвестування;

основні напрями публічного інвестування, у тому числі за діючими публічними інвестиційними проектами та програмами публічних інвестицій, цільові показники напрямів публічного інвестування і відповідний орієнтовний розподіл коштів за рахунок всіх джерел;

під сектори галузей (секторів) для публічного інвестування.

  1. Результати виконання Середньострокового плану визначаються на підставі проведення моніторингу.
  2. Основними завданнями моніторингу реалізації середньострокового плану є:

отримання об’єктивної інформації про результати виконання середньострокового плану;

забезпечення ефективного здійснення публічних інвестицій;

забезпечення відділу економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету  сільської ради  адміністративними даними та аналітичною інформацією про виконання Середньострокового плану.

  1. Моніторинг реалізації Середньострокового плану проводиться що півроку шляхом аналізу структурними підрозділами, відповідальними за галузь для публічного інвестування, підприємствами, організаціями та установами комунальної форми власності, здійснення публічних інвестицій за напрямами публічного інвестування (у тому числі діючих програм публічних інвестицій та публічних інвестиційних проектів) і подання відділу економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету сільської ради моніторингового звіту за формою згідно з додатком 3.
  2. За результатами аналізу моніторингових звітів, відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету  сільської ради  складає зведений моніторинговий звіт, до якого в разі необхідності додаються висновки, рекомендації чи зауваження щодо результатів виконання окремих показників Середньострокового плану.
  3. Відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету  сільської ради подає зведений моніторинговий звіт на розгляд і схвалення Місцевої інвестиційної радиСергіївської сільськоїтериторіальної громади.

У разі необхідності Інвестиційна рада територіальної громади за результатами розгляду зведеного моніторингового звіту подає сільському голові пропозиції щодо розв’язання проблем, виявлених під час проведення моніторингу реалізації Середньострокового плану.

  1. Моніторинг реалізації Середньострокового плану проводитися із використанням Єдиної інформаційної системи управління публічними інвестиційними проектами.
  2. Результати моніторингу реалізації Середньострокового плану враховуються під час розроблення Середньострокового плану на наступний період.

 

Начальник відділу економічного розвитку

та інвестицій виконавчого комітету

Сергіївської сільської ради                                                      Інна ПАНАСЕЙКО

 

 

                                                                                   Додаток 1

                                                                                                                                                                                 до Порядку

ПЕРЕЛІК
галузей (секторів) для публічного інвестування

Галузь (сектор) для публічного інвестування

Найменування структурного підрозділу, відповідального за галузь (сектор) для публічного інвестування

Економічна діяльність

Відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Сергіївської сільської ради

Довкілля

Відділ земельних відносин  та комунальної власності виконавчого комітету Сергіївської сільської ради

Спорт та фізичне виховання

Відділ освіти, молоді та спорту,  культури та соціального захисту виконавчого комітету Сергіївської сільської ради

Житло

Відділ соціального захисту населення виконавчого комітету Сергіївської сільської ради

Муніципальна інфраструктура та послуги

Сектор архітектури, містобудування, будівництва та ЖКГ виконавчого комітету Сергіївської сільської ради

Соціальна сфера

«Центр надання соціальних послуг» Сергіївської сільської ради

Публічні послуги і пов’язана з ними цифровізація

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету сільської ради

Культура та інформація

«Центр культури та дозвілля» Сергіївської сільської ради

Освіта і наука

Відділ освіти, молоді та спорту,  культури та соціального захисту виконавчого комітету Сергіївської сільської ради

 

 

___________________________________

Додаток 2
до Порядку

ПРОПОЗИЦІЯ
до середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій Звягельської міської територіальної громади

___________________________________________________________________________________________________

(структурний підрозділ)

Галузь (сектор) для публічного інвестування _________________________________________________________________

Підсектор*______________________________________________________________________________________________

 

 

Напрям публічного інвестування

Обґрунтування напряму

Пріоритетність напряму

Фактичні витрати на реалізацію напряму,

(за наявності)

грн

 

План на поточний рік

 

грн

 

Орієнтовні потреби щодо здійснення

публічних інвестицій,

прогнозовані фінансові потреби на наступні роки, грн

Значення на період 1

Значення на період 2

Значення на період 3

Напрям 1 (назва)

 

 

 

 

 

 

 

Напрям 2 (назва)

 

 

 

 

 

 

 

Стратегічний документ

Посилання на документ

Операційний рівень, пов'язане завдання

Номер завдання

Назва

завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Цільові показники

(уточнюють кінцевий результат, який хочемо отримати за результатом напряму)

Назва цільового показника

Базове значення

Одиниця вимірювання

Джерело показника

Цільове значення

на період 1

Цільове значення

на період 2

Цільове значення

на період 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерії відповідності, які задають параметри входження для проектів та програм до напряму

Критерій відповідності

Варіанти відповіді до критеріїв

(так/ні)

Рівні застосування: ПІП

Рівні застосування:

Програма

 

 

 

 

 

 

 

 

Секторально-специфічні та контрольні питання

Секторальне питання

Рівні застосування: ПІП

Рівні застосування: Програма

Контрольне питання 1

Варіанти відповідей до контрольного питання 1

Контрольне питання 2

Варіанти відповідей до контрольного питання 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обґрунтування розрахунків орієнтовних фінансових потреб

 

 

 

Керівник установи                                ________________                                                       ____________________________

                                                                     (підпис)                                                                         Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ

 

 

 

Примітка.* Під час формування Пропозиції до середньострокового плану територіальної громади таблиця заповнюються відповідно до кількості підсекторів у кожній галузі (секторі) для публічного інвестування. У разі наявності двох і більше підсекторів необхідно заповнити таблицю для кожного підсектора окремо.

 

______________________

 

Додаток 3
до Порядку

 

МОНІТОРИНГОВИЙ ЗВІТ
_____________________________________________________________________

(найменування структурного підрозділу, відповідального за галузь (сектор) для публічного інвестування)

Період звітування з ___________ до ____________

Галузь (сектор) для публічного інвестування _____________________________________

Найменування програмного документа _________________________________________________

Пріоритетний напрям публічного інвестування ___________________________________

Підсектор галузі (сектору) для публічного інвестування ____________________________

Обсяг залучених публічних коштів (тис. гривень)

Статус за напрямом

Планове значення станом на ____ півріччя

Фактичне значення станом на _____ півріччя

Причина відхилення

 

 

 

 

 

 

Найменування цільового показника 1

Базове значення

Джерело показника

 

Значення на період 1

Значення на період 2

Значення на період 3

Значення на період n

 

 

Планове значення

 

 

 

 

Фактичне значення

 

 

 

 

Найменування цільового показника 2

Базове значення

Джерело показника

 

Значення на період 1

Значення на період 32

Значення на період 3

Значення на період n

 

 

Планове значення

 

 

 

 

Фактичне значення

 

 

 

 

Найменування цільового показника 3

Базове значення

Джерело показника

 

Значення на період 1

Значення на період 2

Значення на період 3

Значення на період n

 

 

Планове значення

 

 

 

 

Фактичне значення

 

 

 

 

 

 

 

 

Виявлені проблеми та ризики, що впливають на виконання середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій громади (у розрізі напряму)

 

Рекомендації щодо покращення виконання середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій громади (у розрізі напряму)

 

 

Висновки

  1. Оцінка прогресу виконання напряму публічного інвестування ___________________________________________
  2. Оцінка ефективності використання публічних інвестицій _______________________________________________

 

 _____________________________ ___________________ ____________________________________

       (найменування посади керівника                                                                (підпис)                          (власне ім’я, прізвище)
             структурного підрозділу)

Карта захисних споруд полтавської області

вгору