ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
СЕРГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
РІШЕННЯ
20.12.2021 №134
Про затвердження Інструкції з діловодства у Сергіївській сільській раді та її виконавчих органах
Керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Типовою інструкцією з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року №55, Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року №1000/5, відповідно до Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163-2020» (далі – ДСТУ 4163-2020), затвердженого наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 №144, з метою вдосконалення порядку документування і організації роботи з документами, виконавчий комітет Сергіївської сільської ради ВИРІШИВ:
2. Керівникам структурних підрозділів апарату Сергіївської сільської ради та її виконавчих органів:2.1. організувати вивчення Інструкції з працівниками;2.2. забезпечити неухильне дотримання вимог Інструкції, затвердженої цим рішенням.3. Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету Сергіївської сільської ради від 06.02.2017 року №31 «Про затвердження Інструкції з діловодства у виконавчому комітеті Сергіївської сільської ради».
Сільський голова Ігор ЛІДОВИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого комітету
Сергіївської сільської ради
20.12.2021 №134
ІНСТРУКЦІЯ
з діловодства у Сергіївській сільської ради та її виконавчих органах
Порядок організації електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, роботи з електронними документами та документування управлінської діяльності в електронній формі у разі його застосування визначається Типовою інструкцією з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 (далі – Інструкція з діловодства в електронній формі).
Дана Інструкція розроблена на підставі Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55, (далі – Інструкція з діловодства).
IІ. Документування управлінської інформації
Загальні вимоги щодо створення документів
З питань, що становлять взаємний інтерес і належать до компетенції різних установ, однією з яких є сільська рада або її виконавчий орган, можуть створюватись спільні документи.
Під час підготовки та оформлення документів можуть застосовуватись не тільки обов’язкові, а також інші реквізити, якщо це відповідає призначенню документа або способу його опрацювання.
Документи, які надсилаються іноземним адресатам, оформлюються українською мовою або мовою держави-адресата, або однією з мов міжнародного спілкування.
Бланки документів
19.Організаційно-розпорядчі документи, що мають обґрунтовані підстави для опрацювання в паперовій формі відповідно до Інструкції з діловодства в електронній формі та не є примірниками або копіями документів, створених в електронній формі, оформлюються на бланках, що виготовляються згідно з вимогами цієї Інструкції.
Для виготовлення бланків використовуються аркуші паперу формату А4 (210 х 297 міліметрів) та А5 (210 х 148 міліметрів). Дозволено використовувати бланки формату А3 (297 х 420 міліметрів) для оформлення документів у вигляді таблиць.
Бланки документів повинні мати такі поля (міліметрів):
30 - ліве;
10 - праве;
20 - верхнє та нижнє.
20.1. В апараті та структурних підрозділах виконавчого комітету використовуються такі бланки документів:
бланк рішення сесії (додаток 2);
бланк рішення виконавчого комітету (додаток3);
бланк розпорядження (додаток 4);
бланки для листа (додаток 5, 6).
У випадку застосування системи електронного документообігу, види бланків визначаються Інструкцією з діловодства в електронній формі.
Облік ведеться за порядковим номером, що проставляється нумератором, друкарським або іншим способом на нижньому полі зворотного боку бланка або на лівому полі лицьового боку бланка.
Зображення Державного Герба України
Коди
Рішення щодо необхідності фіксування коду уніфікованої форми документа приймає керівник виконавчого органу окремо щодо кожного виду документа.
Найменування установи
Найменування органу вищого рівня зазначається у скороченому вигляді, а у разі відсутності офіційно визначеного скорочення - повністю. Найменування структурного підрозділу виконавчого органу зазначається у разі, коли вони є авторами документа, і розміщується нижче найменування виконавчого органу.
Довідкові дані про установу
Реквізити поштової адреси зазначаються в такій послідовності: назва вулиці, номер будинку, назва населеного пункту, району, області, поштовий індекс.
Номери телефонів зазначаються відповідно до національного формату в такій послідовності: міжміський префікс, код населеного пункту (в дужках), телефонний номер, який відділяється від коду та розділяється пробілами.
Назва виду документа
Дата документа
У разі оформлення дати цифровим способом число і місяць проставляються двома парами цифр, розділеними крапкою; рік - чотирма цифрами, крапка наприкінці не ставиться.
Приклад
02.04.2021
У текстах нормативно-правових актів та посиланнях на них і документах, що містять відомості фінансового характеру, застосовується словесно-цифровий спосіб зазначення дат з проставлянням нуля в позначенні дня місяця, якщо він містить одну цифру.
Приклад
02 квітня 2021 року
Дозволяється вживати слово «рік» у скороченому варіанті «р.».
Приклад
02 квітня 2021 р.
Дату документу на бланку проставляють у спеціально відведеному місці.
Якщо документ складено не на бланку (внутрішні документи- заяви, доповідні і службові записки), дату проставляють ліворуч від особистого підпису.
Обов’язковому датуванню і підписанню підлягають усі службові відмітки на документах, пов’язані з їх проходженням та виконанням (резолюції, погодження, візи, відмітки про засвідчення копії документа, відмітки про ознайомлення з документом, відмітки про виконання документа і направлення його до справи).
Дата документа проставляється посадовою особою, яка його підписує або затверджує.
На документі, виданому двома або більше установами, зазначається одна дата, яка відповідає даті останнього підпису.
Реєстраційний індекс документів
Реєстраційний індекс складається з порядкового номера документа у межах групи документів, що реєструються, який доповнюється індексами, що застосовуються в установі, зокрема індексами за номенклатурою справ виконавчого органу, кореспондентів, посадових осіб, які розглядають або підписують документ, виконавців, питань діяльності яких стосується документ.
Складові частини реєстраційного індексу відокремлюються одна від одної правобічною похилою рискою. Послідовність написання складових частин реєстраційного індексу може змінюватися залежно від того, який документ реєструється, - вхідний чи такий, що створений в сільській раді або її виконавчих органах.
Для вхідних документів реєстраційний індекс складається з порядкового номера та індексу справи за номенклатурою.
Приклад
845/01-10, де 845 – порядковий номер, 01-10-індекс за кореспондентом.
Місце розташування реєстраційного індексу визначається формою бланка.
Уразі застосування автоматизованої системи реєстрації документів може використовуватись штрих-код.
У спільному документі, підготовленому від імені двох і більше юридичних осіб, реєстраційний індекс має містити індекси, присвоєні документу кожною з цих юридичних осіб, які проставляють через правобічну похилу риску в тій послідовності, у якій документ підписано його авторами.
Посилання на реєстраційний індекс і дату документа має містити реєстраційний індекс та дату того документа, на який дають відповідь.
Посилання на реєстраційний індекс і дату документа розміщують нижче або на рівні реєстраційного індексу у спеціально відведеному місці на бланку.
Посилання на документ
Посилання у тексті документа на порядкові номери розділів, підрозділів, глав, статей, пунктів та підпунктів нормативно-правового акта робиться цифрами; порядкові номери частин статей, абзаців і речень - словами. Посилання у тексті нормативно-правового акта на цей документ або його структурні одиниці робиться з використанням вказівного займенника «цей».
Місце складення або видання
Адресат
Національне агентство
з питань державної служби
Український центр оцінювання
якості освіти
У найменуванні адресата допустимо зазначати скорочене найменування
юридичної особи.
Якщо документ надсилається посадовій особі, найменування установи та її структурного підрозділу наводяться у називному відмінку, а посада і прізвище адресата - у давальному, наприклад:
Державна архівна служба
Начальнику фінансово-економічного
управління
Власне ім’я і ПРІЗВИЩЕ
У разі коли документ адресується керівникові установи або його заступникові, найменування установи входить до складу найменування посади адресата, яке наводиться у давальному відмінку, наприклад:
Голові Державної митної служби
Власне ім’я і ПРІЗВИЩЕ
Якщо документ адресується кільком однорідним за характером діяльності установам, зазначається узагальнене найменування адресатів, наприклад:
Міським головам
Документ не повинен мати більше чотирьох адресатів. Слово «копія» перед найменуванням другого - четвертого адресатів не ставиться. У разі надсилання документа більше ніж чотирьом адресатам складається список на розсилку із зазначенням на кожному документі тільки одного адресата.
Реквізит «Адресат» може включати адресу. Порядок і форма запису відомостей про адресу установи повинні відповідати Правилам надання послуг поштового зв’язку, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 березня 2009 р. № 270 (Офіційний вісник України, 2009 р., № 23, ст. 750). Повна адреса зазначається уразі надсилання документа разовим кореспондентам, наприклад:
Міністерство юстиції
вул. Городецького, буд. 13, м. Київ, 01001
У разі надсилання документа фізичній особі спочатку зазначається у давальному відмінку власне ім’я та прізвище, потім поштова адреса, наприклад:
Олександру Гончаруку
вул. Сурикова, буд. 3а,
м. Київ, 03178
У разі надсилання документа органам законодавчої і виконавчої влади, постійним кореспондентам їх поштова адреса на документах не зазначається.
У разі коли документ адресується конкретній особі, у листі нижче атрибута “адресат” може наводитись особисте звертання у кличному відмінку:
Пане (пані) Власне ім’я
або
Пане (пані) Прізвище
або
Пане (пані) посада
або
Панове
Наприклад:
Пане Олексію
Пані Іваненко
Пані директор
У разі необхідності перед словом “Пане”, “Пані” або “Панове” може використовуватися слово “Шановний”, “Шановна” або “Шановні” відповідно, наприклад:
Шановна пані Ковальська.
Гриф затвердження документа
Документ, який не є примірником або копією документа, створеного в електронній формі, може бути затверджений конкретною посадовою особою. У такому випадку гриф затвердження складається із слова «ЗАТВЕРДЖУЮ», найменування посади, підпису, власне ім’я і прізвища особи, яка затвердила документ, дати затвердження. Приклад
ЗАТВЕРДЖУЮ
Сільський голова
підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
02 квітня 2021 року
У разі коли документ затверджується постановою, рішенням, наказом, розпорядженням, гриф затвердження складається із слова «ЗАТВЕРДЖЕНО», назви виду документа, яким затверджується створений документ, у називному відмінку із зазначенням його дати і номера. Приклад
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження сільського
голови
02 квітня 2021 року № 298
Гриф затвердження розміщується у правому верхньому кутку першої сторінки документа.
У разі затвердження документа кількома посадовими особами грифи затвердження розташовуються на одному рівні.
Резолюція
Резолюція має такі обов’язкові складові: прізвище, власне ім’я виконавця (виконавців) у давальному відмінку, зміст доручення, строк виконання, особистий підпис керівника, дата.
Приклад
Прізвище Власне ім’я
Прошу підготувати проект договору
до 25.12.2021
підпис
Дата
Якщо доручення надано кільком посадовим особам, головним виконавцем документа є зазначена першою особа, якій надається право скликати інших виконавців.
Створення неконкретних («прискорити», «поліпшити», «активізувати», «звернути увагу» тощо) за змістом резолюцій не допускається.
На документах із строками виконання, які не потребують додаткових вказівок, у резолюції зазначаються виконавець, підпис автора резолюції, дата.
Резолюція проставляється безпосередньо на документі нижче реквізиту «Адресат» паралельно до основного тексту. Якщо місця для резолюції недостатньо, її можна проставляти на вільному від тексту місці у верхній частині першої сторінки документа з лицьового боку, але не на полі документа, призначеному для підшивання.
Короткий зміст документа
Заголовок (короткий зміст) відповідає на питання «про що?», «кого?», «чого?».
Приклад
Розпорядження (про що?) про надання відпустки
Протокол (чого?) засідання атестаційної комісії
Посадова інструкція (кого?) головного спеціаліста.
Супровідні листи, доповідні та службові записки складаються без заголовка.
Відмітка про контроль
Відмітка про контроль робиться шляхом проставлення літери «К» чи слова «Контроль» (від руки або з використанням штампа) на лівому полі першої сторінки документа на рівні заголовка до тексту.
Текст документа
Інформація в тексті документа викладається стисло, грамотно, зрозуміло та об’єктивно. Документ не повинен містити повторів, а також слів і зворотів, які не несуть змістового навантаження. Під час складання документів вживається діловий стиль, для якого характерний нейтральний тон викладення, позбавлений образності та емоційності.
Текст документа оформляється у вигляді суцільного зв’язного тексту, анкети чи таблиці або шляхом поєднання цих форм.
Документ складається державною мовою, крім випадків, передбачених законодавством про мови в Україні.
Суцільний зв’язний текст документа містить граматично і логічно узгоджену інформацію про управлінські дії. Така форма викладення тексту документа використовується під час складання положень, порядків, правил, розпорядчих документів і листів.
Текст, як правило, складається з вступної, мотивувальної та заключної частин. Вступна частина містить підставу, обґрунтування або мету складення документа, мотивувальна - обґрунтування позиції установи, в заключній - висновки, пропозиції, рішення, прохання.
Тексти складних і великих за обсягом документів (положення, правила, інструкції, огляди, звіти тощо) поділяються на розділи, підрозділи, пункти, підпункти, які нумеруються за допомогою римських або арабських цифр без/з крапкою або дужкою. Абзац пункту та підпункту починається з відступу від лівого поля сторінки без будь-якої позначки (дефіс, крапка тощо). Кожна структурна одиниця нормативно-правового акта (крім абзацу) відокремлюється від попередньої пропуском рядка. Визначення термінів у нормативно-правовому акті наводяться в алфавітному порядку і в називному відмінку.
Відмітки про наявність додатків
додатки, що затверджуються розпорядчими документами (положення, інструкції, правила, порядки тощо);
додатки, що доповнюють та/або пояснюють зміст основного документа;
додатки, що надсилаються із супровідним листом.
У тексті основного документа робиться така відмітка про наявність додатків: «що додається», «згідно з додатком», «(додаток 1)», «відповідно до додатка 2» або «(див. додаток 3)».
На додатках до положень, правил, інструкцій тощо проставляється відмітка у верхньому правому куті першої сторінки додатка, яка включає номер додатка, заголовок нормативно-правового акта та посилання на відповідну структурну одиницю. У разі доповнення нормативно-правового акта, який підлягає державній реєстрації, новою структурною одиницею з посиланням на додаток або виключення з тексту нормативно-правового акта структурної одиниці, яка містить посилання на додаток, нумерація додатків та відповідні посилання на них у тексті нормативно-правового акта змінюються.
Сторінки кожного додатка мають свою нумерацію. У кінці під текстом додатка проставляється риска, що свідчить про його закінчення.
У разі наявності кількох додатків на них зазначаються порядкові номери, наприклад: додаток 1, додаток 2. Знак «№» перед цифровим позначенням не ставиться.
Усі додатки до документів візуютьюся працівником, який створив документ, та керівником структурного підрозділу, в якому його створено.
Додатки нормативно-правового характеру (положення, інструкції, правила, порядки тощо), що затверджуються розпорядчими документами, підписуються керівником виконавчого органу, заступником сільського голови з питань діяльності виконавчих органів, секретарем (відповідно до розподілу обов’язків) на лицьовому боці останнього аркуша додатка.
У разі коли додатки надсилаються із супровідним листом, відмітка про наявність додатків розміщується після тексту листа перед підписом.
Якщо документ має додаток, повне найменування якого наводиться в його тексті, відмітка про наявність цього додатка оформлюється за такою формою:
Додаток: на 7 арк. у 2 прим.
Якщо документ має додатки, повне найменування яких у тексті не наводиться, їх необхідно перелічити після тексту із зазначенням кількості сторінок у кожному додатку та кількості їх примірників:
Додатки: |
1. Довідка про виконання плану розвантажувальних робіт за I квартал 2021р. на 5 арк. в 1 прим. 2. Графік ремонтних робіт на I квартал 2021 р. на 3 арк. в 1 прим. |
Якщо до документа додається інший документ, який має додатки, відмітку про наявність додатка оформляють за такою формою:
Додаток: лист Укрдержархіву від 20 вересня2021 р.
№ 595/04-12 і додаток до нього,
всього на 20 арк. в 1 прим.
Додаток: |
згідно з описом на 3 арк. |
Якщо додаток надсилається не за всіма зазначеними в документі адресами, відмітка про наявність документа оформлюється за такою формою:
Додаток: |
на 5 арк. у 2 прим. на першу адресу. |
Підпис
Документи, що надсилаються до органів державної влади, підприємствам, установам, організаціям, громадянам, підписуються керівником виконавчого органу.
49.Підпис складається з найменування посади особи, яка підписує документ (повного - у разі, коли документ надрукований не на бланку, скороченого - у разі, коли документ надрукований на бланку), особистого підпису, власного імені і прізвища, наприклад:
Сільський голова |
підпис |
Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ |
Сільський голова |
підпис |
Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ |
Головний бухгалтер |
підпис |
Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ |
Міністр юстиції |
Міністр фінансів |
|||
підпис |
Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ |
підпис |
Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ |
|
відбиток гербової печатки |
відбиток гербової печатки |
|||
Документи колегіальних органів підписують голова колегіального органу і секретар, наприклад:
Голова комісії |
підпис |
Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ |
Секретар комісії |
підпис |
Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ |
Не допускається під час підписання документа ставити прийменник “За” чи правобічну похилу риску перед найменуванням посади. У разі заміщення керівника за розпорядженням (наказом) до найменування посади додаються символи «Т.в.о.».
Підпис розміщують під текстом документа або під відміткою про наявність додатків.
Візи та гриф погодження для документів,
що створюються у паперовій формі
Візу проставляють нижче реквізиту «Підпис» без відступу від межі лівого поля на лицьовому або зворотному боці останнього аркуша документа, примірник якого залишається у юридичної особи.
Начальник загального відділу |
||
Д |
підпис |
Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ |
Зауваження і пропозиції додаються
Дата
ПОГОДЖЕНО
Сільський голова
підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата
ПОГОДЖЕНО
Протокол засідання експертної
комісії Сергіївської сільської ради
Дата №
Аркуш погодження додається.
АРКУШ ПОГОДЖЕННЯ |
||
Назва проекту документа |
||
Найменування посади |
підпис |
Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ |
Дата |
Строк між датою зовнішнього погодження проекту нормативно-правового акта, який підлягає державній реєстрації, і датою прийняття такого акта не повинен перевищувати 60 днів.
Відбиток печатки
Перелік інших документів, підписи на яких необхідно скріплювати гербовою печаткою, визначається установою на підставі нормативно-правових актів та примірного переліку документів, підписи на яких скріплюються гербовою печаткою (додаток 7).
Відбиток печатки ставиться таким чином, щоб він охоплював останні кілька літер найменування посади особи, яка підписала документ, але не підпис посадової особи, або на окремо виділеному для цього місці з відміткою «МП».
Відмітка про засвідчення паперових копій документів
У разі підготовки документів для надання судовим органам, під час вирішення питань щодо прийняття громадян на роботу, навчання, засвідчення їх трудових, житлових та інших прав у взаємовідносинах з установою, а також під час формування особових справ працівників можуть виготовлятися копії документів, виданих іншими установами (копії дипломів, свідоцтв про одержання освіти тощо).
Відмітка «Копія» проставляється у верхньому правому кутку першої сторінки паперового документа.
Згідно з оригіналом |
|||
Начальник загального відділу |
підпис |
Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ |
|
Дата |
Згідно з оригіналом |
||
Начальник загального відділу |
підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ |
|
Дата відбиток печатки загального відділу
|
|
Відмітки про створення, виконання, ознайомлення та надходження документа
Ольга Глущенко (067) 483 51 05
До справи № 01-10
Або |
До справи № 01-19 |
|
||||
Лист-відповідь від 02.04.2021 № 03-10/802 |
Питання вирішено позитивно під час телефонної розмови 02.04.2021 |
|
||||
посада |
підпис |
Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ |
посада |
підпис |
Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ |
|
02.04.2021 |
02.04.2021 |
|
||||
Якщо кореспонденція не розкривається відповідно до пункту 148 цієї Інструкції, відмітка про надходження документа проставляється на конвертах (упакуваннях).
У разі надходження зброшурованих документів разом із супровідним листом відмітка ставиться на супровідному листі.
Приклади
З розпорядженням ознайомлений (а):
Підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата
Відмітку про надходження документа до юридичної особи проставляють рукописно або з використанням штампа, автоматичного нумератора у правому куті нижнього поля на лицьовому боці першого аркуша оригіналу документа.
У разі застосування інформаційних (автоматизованих) систем організації діловодства цю відмітку проставляють за допомогою штрихового коду (штрих-коду).
Запис про державну реєстрацію
У разі подання нормативно-правового акта на державну реєстрацію в електронній формі запис про державну реєстрацію вноситься до реєстраційно-моніторингової картки, та може у разі потреби бути візуалізований засобами системи електронного діловодства під час візуалізації документа.
Складення деяких видів документів
Розпорядження (накази)
Проекти розпоряджень (наказів) з кадрових питань (особового складу) (про прийняття на роботу, звільнення, надання відпустки, відрядження тощо) готує відповідальна особа за роботу з кадровими документами на підставі рішень (вказівок)керівника виконавчих органів організаційно-розпорядчого чи нормативно-правового характеру, доповідних записок керівників структурних підрозділів, конкурсних документів (протоколів та рішень атестаційної чи іншої комісії), заяв працівників, трудових договорів та інших документів.
Проекти розпоряджень (наказів) з основної діяльності, адміністративно-господарських питань у разі їх підготовки у паперовій формі та додатки до них візуються працівником, який створив документ, керівником структурного підрозділу, в якому його створено, посадовими особами, які визначені у проекті документа як виконавці завдань, що містяться в ньому, начальником загального відділу, посадовою особою апарату з юридичного забезпечення, іншими посадовими особами, яких стосується документ.
Проекти розпоряджень (наказів) з кадрових питань (особового складу) візуються відповідальною особою за роботу із кадровими документами, яка створила документ, та його керівником, а також залежно від видів розпоряджень (наказів) посадовою особою з юридичного забезпечення, головним бухгалтером, іншими посадовими особами, яких стосується документ.
У разі необхідності проведення оцінки змісту та доцільності видання наказу (розпорядження) здійснюється зовнішнє погодження проекту документа з іншими заінтересованими установами.
Якщо в процесі погодження до проекту розпорядження (наказу) вносяться зміни, він підлягає повторному погодженню (візуванню).
89.У преамбулі зазначаються підстава, обґрунтування або мета видання розпорядження (наказу). Зазначена частина починається із слів «На виконання», «З метою» тощо. Якщо документ видається на підставі іншого розпорядчого документа, у констатуючій частині (преамбулі) зазначається посилання на відповідний документ.
Розпорядча частина починається із слова «наказую», а розпорядження – «зобов’язую», яке друкується жирним шрифтом, після якого ставиться двокрапка.
загальному відділу;
керівникам структурних підрозділів;
1) заголовок розпорядження (наказу) починається із слів «Про внесення змін до розпорядження (наказу)...» із зазначенням дати, номера, назви виду розпорядчого документа, до якого вносяться зміни;
2) розпорядча частина розпорядження (наказу) починається з пункту:
“1. Внести до розпорядження (наказу) … такі зміни:” у разі викладення змін у тексті розпорядження (наказу);
“1. Внести до розпорядження (наказу) … зміни, що додаються.” У разі викладення змін у вигляді окремого документа;
3) формулюються зміни у вигляді пунктів та підпунктів розпорядчого характеру, наприклад:
«1. Пункт 2 викласти в такій редакції:...»;
«2. Пункт 3 виключити»;
«1) абзац другий пункту 4 доповнити словами...»;
«2) у підпункті 2 пункту 7 слова «у разі потреби» замінити словом «вимагається»;
у разі доповнення нормативно-правового акта, який підлягає державній реєстрації, новими структурними одиницями або виключення з такого акта структурних одиниць нумерація відповідно змінюється. Зазначена вимога застосовується також у разі внесення змін до структурної одиниці нормативно-правового акта шляхом заміни її кількома структурними одиницями. Під час внесення змін до пункту (підпункту), який налічує декілька абзаців (речень), вказується місцезнаходження цих змін. Одноманітні зміни за текстом нормативно-правового акта об’єднуються в одну структурну одиницю і розміщуються наприкінці тексту;
4) зміни вносяться до основного нормативно-правового акта, який підлягає державній реєстрації, а не до акта про внесення змін до нього;
5) зміни до розпорядчого документа нормативно-правового акта, який підлягає державній реєстрації, викладаються у розпорядчому документі; зміни у додаток до розпорядчого документа оформлюються під грифом затвердження як додаток до розпорядчого документа, за винятком змін до нормативно-правового акта, які мають незначний обсяг (як правило, до двох сторінок);
6) у разі внесення змін до кількох нормативно-правових актів, які підлягають державній реєстрації, текст змін наводиться в хронологічному порядку прийняття актів;
7) у разі внесення змін до нормативно-правового акта, який підлягає державній реєстрації, шляхом викладення в новій редакції у грифі затвердження робиться посилання на дату і реєстраційний індекс розпорядчого документа, яким було затверджено основний акт, та зазначаються дата і реєстраційний індекс розпорядчого документа, яким затверджується нова редакція нормативно-правового акта. Аналогічні вимоги застосовуються до оформлення відмітки до додатка до розпорядчого документа. У разі доповнення розпорядчого документа нормативно-правового акта, який підлягає державній реєстрації, новою структурною одиницею щодо затвердження додатка до цього розпорядчого документа у грифі затвердження робиться посилання на дату і реєстраційний індекс розпорядчого документа, яким вносяться зміни до основного розпорядчого документа;
8) у разі коли зміни вносяться до нормативно-правового акта, який підлягає державній реєстрації та який викладено в новій редакції, текст структурної одиниці розпорядчого документа викладається з урахуванням того, що зміни вносяться до тексту його нової редакції з посиланням на розпорядчий документ, яким затверджено першу редакцію, із зазначенням його реєстраційних даних; в дужках зазначається розпорядчий документ, яким затверджено нову редакцію, посилання на його реєстраційні дані та попередні редакції нового нормативно-правового акта не робляться.
Не підлягають визнанню такими, що втратили чинність, структурні одиниці нормативно-правового акта, затвердженого розпорядчим документом, та додатків до нього.
У зв’язку з прийняттям нормативно-правового акта, який підлягає державній реєстрації, визнаються такими, що втратили чинність, раніше прийняті нормативно-правові акти, якщо вони не узгоджуються з нормами цього акта, виявилися такими, що поглинуті ним або втратили свою актуальність; перелік таких нормативно-правових актів наводиться в окремому пункті (підпункті) розпорядчого документа, яким затверджено новий нормативно-правовий акт, або оформлюються додатком до розпорядчого документа. У переліках нормативно-правових актів, які підлягають визнанню такими, що втратили чинність, акти розміщуються в хронологічному порядку їх прийняття. Разом з нормативно-правовим актом, який визнається таким, що втратив чинність, визнаються такими, що втратили чинність, нормативно-правові акти, якими до цього акта внесено зміни.
Не визнаються такими, що втратили чинність, нормативно-правові акти з обмеженим строком дії, строк дії яких минув. Визнання нормативно-правового акта таким, що втратив чинність, не поновлює дію актів, які визнані ним такими, що втратили чинність. Дія окремих структурних одиниць нормативно-правового акта, виключених нормативно-правовим актом, який має обмежений строк дії, відновлюється після закінчення строку його дії.
У зведених розпорядженнях (наказах) може застосовуватися узагальнений заголовок, наприклад: «Про кадрові питання», «Про особовий склад».
У кожному пункті розпорядження (наказу) з кадрових питань зазначається підстава для його видання.
Під час ознайомлення з розпорядженням (наказом) згаданими у ньому осіб на першому примірнику розпорядження (наказу) чи на спеціальному бланку проставляються підписи із зазначенням дати ознайомлення.
У розпорядженні (наказі) про призначення або звільнення працівника зазначається повна дата (число, місяць, рік) фактичного виходу працівника на роботу (припинення трудових відносин), розміри його посадового окладу відповідно до штатного розпису, надбавок та доплат.
У зведених розпорядженнях прізвища осіб у межах пунктів розміщуються за алфавітом.
Кількість примірників спільних розпоряджень повинна відповідати кількості установ, що їх видають.
У разі коли спільний нормативно-правовий акт, який підлягає державній реєстрації, приймається суб’єктами нормотворення, які видають різні види розпорядчих документів, кількість розпорядчих документів має відповідати кількості суб’єктів нормотворення, при цьому такі розпорядчі документи повинні мати одну дату, однаковий заголовок та однакову структурну одиницю щодо затвердження спільного нормативно-правового акта, внесення до нього змін чи визнання такого акта таким, що втратив чинність, а також однаковий зміст нормативно-правового акта, який цим розпорядчим документом затверджено.
Протоколи
У списку присутніх зазначаються в алфавітному порядку спочатку прізвища та власне ім’я присутніх постійних членів колегіального органу, потім - запрошених осіб із зазначенням посад та у разі потреби найменування установ. Якщо кількість присутніх перевищує 15 осіб, зазначається їх загальна кількість з посиланням на список, що додається до протоколу.
Вступна частина включає порядок денний - перелік питань, запланованих до розгляду на засіданні, що розміщені у порядку їх значущості із зазначенням доповідача з кожного питання. Порядок денний дається наприкінці вступної частини.
Слова «Порядок денний» друкуються від межі лівого поля, після них ставиться двокрапка. Кожне питання нумерується арабськими цифрами і друкується з абзацу. Формування питань у порядку денному починається з прийменника «Про».
Зазначені слова друкуються великими літерами без відступу від межі лівого поля. Після слів ставиться двокрапка.
Рішення, що містять кілька питань, поділяють на пункти і підпункти, які нумеруються арабськими цифрами. Підпункти нумеруються цифрами з дужкою.
Службові листи
відповіді на виконання завдань, визначених в актах органів державної влади вищого рівня, дорученнях вищих посадових осіб;
відповіді на запити, звернення, а також іншу кореспонденцію органів влади вищого рівня;
відповіді на виконання доручень установ вищого рівня;
відповіді на запити інших установ;
відповіді на звернення громадян;
відповіді на запити на інформацію;
ініціативні листи;
супровідні листи.
Якщо лист складено на бланку посадової особи, текст викладається від першої особи однини - Прошу...», «пропоную...».
Документи до засідань колегіальних органів
У плані роботи колегіального органу зазначаються питання, що повинні розглядатися, дата розгляду, прізвище, власне ім’я доповідача та найменування структурного підрозділу апарату колегіального органу, який готує документи для розгляду питання колегіальним органом.
Проект плану роботи колегіального органу складається секретарем цього органу, яка відповідно до своїх повноважень забезпечує організацію роботи цього органу, з урахуванням пропозицій структурних підрозділів.
Керівники структурних підрозділів завчасно подають для включення до плану роботи колегіального органу перелік питань, які вони вважають за необхідне розглянути на його засіданні. До переліку додається довідка з обґрунтуванням підстав для внесення питання на розгляд колегіального органу.
Затверджений колегіальним органом план роботи доводиться до відома членів колегіального органу і керівників структурних підрозділів. Додаткові питання до затвердженого плану роботи колегіального органу можуть бути включені за рішенням його голови. Секретар колегіального органу, інформує всіх членів колегіального органу та відповідальних виконавців про внесені до плану зміни.
доповідну записку, адресовану колегіальному органу (у разі потреби), в якій ґрунтовно викладені питання з висновками і пропозиціями;
проект рішення (розпорядження, постанови) колегіального органу, завізований керівниками заінтересованих структурних підрозділів його апарату, та документи до нього (аналітичні довідки, таблиці, діаграми тощо), завізовані їх керівниками;
довідку про погодження проекту рішення (розпорядження, постанови) із заінтересованими структурними підрозділами установи та у разі потреби іншими установами;
список осіб, які запрошуються на засідання колегіального органу;
інші документи, необхідні для розгляду питань.
Документи, подані з порушенням установленого порядку і строків, до розгляду не приймаються.
Документи про службові відрядження
142.У разі виникнення потреби у направленні працівника у відрядження, не передбачене планом роботи сільської ради та її виконавчих органів, керівником структурного підрозділу, в якому працює працівник, готується доповідна записка на власне ім’я керівника установи, з якою метою відряджається працівник.
Доповідна записка разом з проектом розпорядження про відрядження передається адресату, як правило, не пізніше ніж за три доби до початку відрядження.
Звіт про відрядження (виконання завдання) та звіт про використання коштів підписуються працівником, який перебував у відрядженні, та передаються відповідальній особі за роботу із кадровими документами та до бухгалтерської служби установи відповідно.
Вимоги щодо раціоналізації документообігу
Порядок документообігу регламентується цією Інструкцією, Положеннями про структурні підрозділи виконавчого комітету та посадовими інструкціями.
У разі впровадження в установах системи електронного документообігу загальним відділом розробляється Інструкцію з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року №55 «Деякі питання документування управлінської діяльності».
Організація документообігу у разі застосування засобів автоматизації діловодства повинна забезпечити сумісність традиційного та автоматизованого способу опрацювання документів із можливостями засобів автоматизації діловодства.
проходження документів в установі найкоротшим шляхом;
скорочення кількості інстанцій проходження документів (зокрема, під час погодження);
уникнення дублетних операцій під час роботи з документами;
централізацію (здійснення однотипних операцій з документами водному місці);
усунення ручних рутинних операцій, які можна автоматизувати.
Приймання та первинне опрацювання документів,
що надходять до установи
Поштою та через кур’єрську службу доставляється письмова кореспонденція у разі наявності підстав, які визнаються обґрунтованими для створення установою документів у паперовій формі, поштові картки, бандеролі, дрібні пакети, а також періодичні друковані видання.
Каналами електрозв’язку доставляються: телеграми, факсограми, телефонограми, електронні документи із застосуванням електронного цифрового підпису та документи в електронній формі без електронного цифрового підпису (у сканованій формі).
Порядок розкриття конвертів визначається інструкцією з діловодства установи.
Рекомендована, спеціальна та кореспонденція з оголошеною цінністю приймається під розписку в журналі, реєстрі або повідомленні про вручення.
Уразі відсутності в установі системи електронного діловодства документи, що надійшли через систему взаємодії, друкуються та оформлюються службою діловодства як паперова копія електронного оригіналу, засвідчена печаткою.
У разі відсутності додатків, зазначених у документі, або окремих аркушів, а також наявності помилок в оформленні документа, що унеможливлює його виконання (відсутність підпису, відбитку печатки, грифу затвердження тощо), документ не реєструється і повертається відправникові із зазначенням причини повернення або йому повідомляється про повернення документа телефоном.
Уразі пошкодження конверта робиться відповідна відмітка у поштовому реєстрі.
Уразі відсутності, нецілісності вкладень внаслідок пошкодження конверта, упакування, що призвело до неможливості прочитання тексту документа, складається акт у двох примірниках, один з яких надсилається кореспонденту, а інший зберігається у справах виконавчого комітету або спеціалістом до посадових обов’язків якого входить ведення діловодства.
Попередній розгляд документів
чи має документ бути допущений до реєстрації;
чи потребує розгляду керівництвом сільської ради (її виконавчого органу) або передачі після реєстрації до структурного підрозділу або структурних підрозділів відповідно до функціонального розподілу обов’язків в сільській раді;
чи належить до документів термінового розгляду (опрацювання).
Реєстрація документів
Реєстрація документів провадиться з метою забезпечення їх обліку, контролю за виконанням і оперативним використанням наявної в документах інформації.
Реєструються документи незалежно від способу їх доставки, передачі чи створення.
Структурні підрозділи установи реєструють створені ними доповідні та службові записки.
Місце реєстрації окремих груп спеціалізованих документів (накази (розпорядження), договори, звіти, прейскуранти, заяви тощо) визначається зведеною номенклатурою справ Сергіївської сільської ради та її виконавчих органів.
акти органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим та доручення вищих посадових осіб, запити, звернення, а також кореспонденція Верховної Ради України, що надійшла до установи;
розпорядження (накази) з основної діяльності;
розпорядження (накази) з адміністративно-господарських питань;
розпорядження (накази) з кадрових питань (особового складу) (відповідно до їх видів та строків зберігання);
рішення виконавчого комітету;
рішення сільської ради;
акти ревізій фінансово-господарської діяльності;
бухгалтерські документи;
заявки на матеріально-технічне постачання;
службові листи;
звернення громадян;
запити на інформацію.
Під час реєстрації документа надається умовне позначення – реєстраційний індекс, який оформляється відповідно до пункту 33 цієї Інструкції з діловодства. Індекс вхідного документа при його реєстрації загальним відділом або спеціалістом до посадових обов’язків якого входить ведення діловодства складається з порядкового номера реєстрації вхідних документів з початку року і індекса за номенклатурою справ.
Індекс вихідного документа складається з індексу справи за номенклатурою і порядкового номера реєстрації вихідних документів із початку року.
Реєстрація документа здійснюється з використанням журнальної (паперової) або карткової форми реєстрації (додатки 10, 11).
Організація передачі документів та їх виконання
Головний виконавець організовує роботу співвиконавців, зокрема визначає строки подання ними пропозицій, порядок погодження і підготовки проекту документа.
Співвиконавці відповідають за підготовку на належному рівні та своєчасне подання головному виконавцю пропозицій. У разі несвоєчасного подання пропозицій співвиконавцями, головний виконавець інформує про це керівника, який надав доручення.
Організація моніторингу виконання документів
У разі впровадженя системи електронного документообігу основні засади проведення моніторингу виконання документів визначаються Інструкцією з діловодства в електронній формі.
Типові строки виконання документів установлюються законодавством. Строки виконання основних документів наводяться у (додатку 12).
Індивідуальні строки встановлюються керівником установи.
На один документ може бути заведена лише одна реєстраційно-моніторингова картка незалежно від кількості виконавців або строків виконання окремих завдань, зазначених у документі.
Інформаційно-довідкова робота з документами
191.Для підвищення ефективності роботи, розробляється номенклатура справ.
Порядок опрацювання та надсилання вихідних документів
надсилання або передача документів без їх реєстрації;
дублетне надсилання примірника, у тому числі оригінального, документа у паперовій формі, якщо його примірник або копію вже надіслано в електронній формі через систему взаємодії.
правильність оформлення документа (склад і розміщення в ньому всіх реквізитів);
наявність і правильність зазначення адреси;
наявність на документі відмітки про додатки;
наявність усіх необхідних підписів (печаток) на документі та додатках до нього;
наявність додатків та їх відповідність заявленому складу;
відповідність кількості примірників кількості адресатів;
наявність віз на паперовому примірнику вихідного документа (у разі необхідності його створення), що залишається у справах сільської ради.
Складення номенклатури справ
Цією Інструкцією визначаються окремі особливості систематизації та зберігання документів у паперовій формі, які застосовуються у разі наявності підстав, які визнаються обґрунтованими для створення сільською радою та її виконавчими органами документів у паперовій формі.
У графі 1 проставляється індекс кожної справи. Індекс справи структурного підрозділу складається з індексу структурного підрозділу установи (за штатним розписом або класифікатором структурних підрозділів) та порядкового номера справи в межах підрозділу. Наприклад: 06-12, де 06 - індекс самостійного відділу, 12 - порядковий номер справи, або 04.1-07, де 04.1 - індекс відділу у складі управління, 07 - порядковий номер справи.
У разі наявності у справі томів індекс ставиться на кожному томі, наприклад: т. 1, т. 2.
У графу 2 включаються заголовки справ (томів).
Заголовок справи повинен чітко у стислій узагальненій формі відображати склад і зміст документів справи.
Не дозволяється вживання в заголовках справ неконкретних формулювань («різні матеріали», «загальне листування», «вхідна кореспонденція», «вихідна кореспонденція» тощо), а також вставних слів і складних синтаксичних зворотів.
Під час формулювання заголовків справ враховуються такі ознаки формування справ, як номінальна, авторська, кореспондентська, предметно-питальна, хронологічна, географічна.
Документи формуються у справи на основі окремої ознаки або сполучення ознак.
Заголовок справи складається з елементів, що розміщуються у такій послідовності: назва виду справи (листування, журнал, книга тощо) чи виду документів у справі (накази, протоколи, акти тощо); автор документів (найменування установи, структурного підрозділу); кореспондент або адресат (найменування установи, до якої адресовані або від якої надійшли документи); короткий зміст документів справи (питання, з якого формується справа); назва регіону (території), з якою пов’язаний зміст документа; дата (період), до якої належать документи справи; вказівки на наявність копій документів у справі (у разі потреби).
У заголовках особових (персональних) та інших справ, що містять документи з одного питання, пов’язані послідовністю ведення процедур діловодства, вживається термін «справа», наприклад: «Особова справа», «Персональна справа».
У заголовках справ, що містять документи з одного питання, не пов’язані послідовністю ведення процедур діловодства, вживається термін «документи», а після нього в дужках зазначаються основні види документів справи, наприклад: «Документи (плани, анкети, довідки) про проведення огляду стану діловодства та архівної справи у вищих навчальних закладах».
Термін «документи» вживається також у заголовках справ, що містять документи-додатки до будь-якого нормативно-правового акта або розпорядчого документа установи.
У заголовках справ, призначених для групування документів одного виду, зазначається вид документа у множині та автор документів, наприклад: «Протоколи засідань колегії Державної архівної служби».
У заголовках справ, що містять листування, зазначаються кореспондент і короткий зміст документів, наприклад: «Листування з Міністерством фінансів про затвердження і зміну штатного розпису».
У заголовках справ, що містять листування з кореспондентами, однорідними за характером діяльності, такі кореспонденти не перераховуються, а зазначається їх узагальнене найменування, наприклад: «Листування з органами місцевого самоврядування з питань забезпечення соціального захисту населення».
У заголовках справ, що містять листування з різними кореспондентами, такі кореспонденти не зазначаються, наприклад: «Листування про організацію семінару з підвищення кваліфікації працівників кадрових служб».
У заголовках справ, що містять планово-звітну документацію, зазначається період (місяць, квартал, півріччя, рік), в якому планується створення документів, або період їх фактичного виконання, наприклад:
Якщо справа складається з кількох томів, формулюється загальний заголовок справи із зазначенням номера тома.
Під час розміщення заголовків справ у номенклатурі враховується важливість документів, включених до справи, їх взаємозв’язок та строки зберігання. На початку розміщуються заголовки справ щодо документів, які надійшли від органів вищого рівня, далі - щодо організаційно-розпорядчої документації, планово-звітної документації, листування, обліково-довідкових видів документів.
Графа 3 номенклатури заповнюється наприкінці календарного року.
У графі 4 номенклатури зазначаються строки зберігання справ, номери статей за переліком документів із строками зберігання.
У графі 5 робляться позначки про перехідні справи; про форму створення документів справи (електронна, паперова, змішана); про посадових осіб, відповідальних за формування справ; про передачу справ до архіву установи чи інших установ для їх продовження тощо.
Формування справ
Зберігання документів в установах
Керівники структурних підрозділів і працівники, відповідальні за організацію діловодства в цих підрозділах, зобов'язані забезпечити зберігання документів і справ.
221.У робочих кімнатах справи повинні зберігатися у вертикальному положенні в шафах, що закриваються. Для підвищення оперативності розшуку документів справи розміщуються відповідно до номенклатури справ. На корінцях обкладинок справ зазначаються індекси за номенклатурою.
Експертиза цінності документів
Цією Інструкцією визначаються окремі особливості підготовки справ, сформованих у паперовій формі, до передачі для архівного зберігання, які застосовуються за наявності підстав, які визнаються обґрунтованими для створення установою документів у паперовій формі.
Вилучення документів для знищення без проведення попередньої експертизи їх цінності забороняється.
Складення описів справ, що складені у паперовій формі
237.Номер опису справ структурного підрозділу сільської ради повинен складатися з індексу структурного підрозділу за номенклатурою справ з додаванням початкової літери назви категорії документів, що включаються до опису, та чотирьох цифр року, в якому розпочато справи, включені до опису. Наприклад, описи справ постійного, тривалого (понад 10 років) зберігання та з кадрових питань (особового складу) структурного підрозділу з інд. 5, що розпочаті у 2011 році, матимуть номери: 5 П - 2011; 5 Т - 2011; 5 ОС - 2011.
238.Під час складання описів справ слід дотримуватися таких вимог:
кожна справа вноситься до опису під самостійним порядковим номером (якщо справа має кілька томів, кожний том вноситься до опису під окремим номером);
графи опису оформлюються відповідно до відомостей, зазначених на обкладинці справи;
у разі внесення до опису кількох справ підряд з однаковим заголовком зазначається повністю лише заголовок першої справи, а всі інші однорідні справи позначаються словами «те саме», при цьому інші відомості про справи вносяться до опису повністю (на кожній новій сторінці опису заголовок відтворюється повністю);
графа опису «Примітка» використовується для відміток про особливості фізичного стану справ, про передачу справ іншим структурним підрозділам установи або іншій установі, про наявність копій документів у справі.
Оформлення справ, складених у паперовій формі
Передача справ, складених у паперовій формі, до архіву установи
Справи тимчасового (до 10 років включно) зберігання можуть передаватися до архівного підрозділу за рішенням голови сільської ради.
У кінці опису начальник відповідальний працівник архівного підрозділу, розписується у прийнятті справ з обов'язковим зазначенням кількості (цифрами і словами) переданих справ і проставляє дату. Один примірник опису повертається структурному підрозділу, всі інші залишаються в архівному підрозділі.
Сільська рада та її виконавчі органи зобов'язані забезпечити зберігання архівних документів та передачу документів, що належать до Національного архівного фонду, після закінчення встановлених граничних строків їх зберігання в архівному підрозділі для постійного зберігання до Державного архіву.
Секретар виконавчого комітету
Сергіївської сільської ради Надія ІЛЛЯШЕНКО
ПОГОДЖЕНО Протокол експертної комісії архівного відділу райдержадміністрації _____________№___ |
СХВАЛЕНО Протокол експертної комісії Сергіївської сільської ради 20.12.2021 р. № 2 |
Додаток 1
до Інструкції
ВИМОГИ
до оформлення документів, що виготовляються за допомогою друкувальних засобів
Під час друкування заголовків дозволяється використовувати напівжирний шрифт (прямий або курсив).
Текст документа, що подається для державної реєстрації до Мін’юсту, друкується на папері формату А4 (210 х 297 міліметрів) з використанням гарнітури Times №ew Roma№ та шрифту розміром 14 друкарських пунктів, через 1,5 міжрядкового інтервалу.
Реквізити документа (крім тексту), які складаються з кількох рядків, друкуються через 1 міжрядковий інтервал. Складові частини реквізитів „Адресат”, „Гриф затвердження”, „Гриф погодження” відокремлюються один від одного через 1,5 міжрядкового інтервалу.
Реквізити документа відокремлюються один від одного через 1,5-3 міжрядкових інтервали.
Якщо заголовок до тексту перевищує 150 знаків (5 рядків), його дозволяється продовжувати до межі правого поля. Крапка в кінці заголовка не ставиться.
12,5 міліметра - для абзаців у тексті;
92 міліметри - для реквізиту „Адресат”;
104 міліметри - для реквізитів „Гриф затвердження” та „Гриф обмеження доступу до документа”;
125 міліметрів - для розшифрування підпису в реквізиті „Підпис”.
Продовження додатка 1
Номери сторінок ставляться посередині верхнього поля аркуша арабськими цифрами без зазначення слова „сторінка” та розділових знаків. Перша сторінка не нумерується.
Додаток 2
до Інструкції (пункт 20.1)
Додаток 3
до Інструкції (пункт 20.1)
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
СЕРГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
РІШЕННЯ
__.__.____ №___
Про ________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________, виконавчий комітет Сергіївської сільської ради ВИРІШИВ:
Сільський голова Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Додаток 4
до Інструкції (пункт 20.1)
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
СЕРГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
__.__.____ №___
Про __________________________
Сільський голова Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Додаток 5
до Інструкції (пункт 20.1)
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
СЕРГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
вул. Центральна, 9, с. Сергіївка, Миргородський р-н, Полтавська обл..37332,
тел.+380665867386, факс (05354) 54-1-31 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Код ЄДРПОУ 41066102
23.12.2021 №02-19/935
|
На _____________від _______________
Полтавській регіональній філії Державного підприємства «Національні інформаційні системи»
|
В зв’язку з внесенням змін в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в частині Місце знаходження юридичної особи, просимо внести зміни в облікові дані, а саме змінити місцезнаходження юридичної особи «ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕРГІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ» з Україна, 37332, Полтавська обл., Гадяцький район, село Сергіївка, вул. Центральна, будинок 9 на вірне Україна, 37332, Полтавська обл., Миргородський район, село Сергіївка, вул. Центральна, будинок 9.
Сільський голова Ігор ЛІДОВИЙ
Олег ДИЧОК 0667796769
Додаток 6
до Інструкції (пункт 20.1)
СЕРГІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
вул. Центральна, 9, с. Сергіївка, Миргородський р-н, Полтавська обл..37332,
тел.+380665867386, факс (05354) 54-1-31 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Код ЄДРПОУ 21051094
23.12.2021 №02-19/936
|
На _____________від _______________
Полтавській регіональній філії Державного підприємства «Національні інформаційні системи»
|
В зв’язку з внесенням змін в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в частині Місце знаходження юридичної особи, просимо внести зміни в облікові дані, а саме змінити місцезнаходження юридичної особи «СЕРГІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА» з Україна, 37332, Полтавська обл., Гадяцький район, село Сергіївка, вул. Центральна, будинок 9 на вірне Україна, 37332, Полтавська обл., Миргородський район, село Сергіївка, вул. Центральна, будинок 9.
Сільський голова Ігор ЛІДОВИЙ
Олег ДИЧОК 0667796769
Додаток 7
до Інструкції (пункт 67)
Продовження додатка 7
Додаток 8
до Інструкції (пункт 143)
ЖУРНАЛ
реєстрації відряджень
№ |
Прізвище, ініціали |
Місце роботи та посада |
Місце відрядження |
Дата і номер наказу (розпорядження) |
Дата вибуття у відрядження |
Дата прибуття з відрядження |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Додаток 9
до Інструкції (пункт 155)
ПЕРЕЛІК
документів, що не підлягають реєстрації службою діловодства
Додаток 10-11
до Інструкції (пункт 161)
ЖУРНАЛ
реєстрації вхідних документів*
Дата надходження та індекс документа |
Кореспондент, дата і індекс одержаного документа |
Короткий зміст |
Резолюція або відповідальний виконавець |
Підпис особи, яка отримала документ |
Відмітка про виконання документа |
|
|
|
|
|
|
ЖУРНАЛ
реєстрації документів, створених установою*
Дата та індекс документа |
Кореспондент |
Короткий зміст |
Відмітка про виконання документа |
1 |
2 |
3 |
4 |
Додаток 12
до Інструкції (пункт 179)
СТРОКИ
виконання основних документів
Якщо запит народного депутата України (депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутата місцевої ради) з об’єктивних причин не може бути розглянуто в установлений строк, надсилається відповідно до закону письмове повідомлення суб’єктам внесення запиту.
У разі неможливості розгляду звернення народного депутата України (депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутата місцевої ради) в установлений строк йому повідомляють про це офіційним листом із зазначенням причин продовження строку розгляду. Строк розгляду депутатського звернення з урахуванням строку продовження не може перевищувати 30 днів з моменту його надходження.
Письмовий припис прокурора про усунення порушень закону - негайно, про що повідомляється прокурору.
Подання прокурора з вимогами усунення порушень закону, причин цих порушень і умов, що їм сприяють, підлягає невідкладному розгляду. Не пізніше ніж у місячний строк слід вжити відповідних заходів до усунення порушень закону, причин та умов, що їх спричиняють, і про наслідки повідомити прокурору.
Постанова прокурора про порушення дисциплінарного провадження або провадження про адміністративне правопорушення - у десятиденний строк після її надходження, якщо інше не встановлено законом.
У разі коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, про стан довкілля, якість харчових продуктів і предметів побуту,
Продовження додатка 12
аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші надзвичайні події, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь повинна бути надана не пізніше ніж протягом 48 годин з дня надходження запиту.
У разі коли запит стосується великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувачу в письмовій формі не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня надходження запиту.
Відстрочення в задоволенні запиту на інформацію допускається в разі, коли запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення в передбачені строки у разі настання обставин непереборної сили. Рішення про відстрочення доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.
Якщо у місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник установи або його заступник встановлюють необхідний строк для його розгляду, про що повідомляють особі, яка подала звернення. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
Додаток 13
до Інструкції (пункт 189)
ЗВЕДЕННЯ*
про виконання документів, що підлягають
індивідуальному контролю, станом на _________20__ р.
№ |
Найменування та індекс структурних підрозділів |
Документи на контролі |
|||||
усього |
надійшло за попередній місяць |
з них |
|||||
виконано |
виконуються у строк
|
продовжено строк виконання
|
прострорчено |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Найменування посади ________ __________________________ керівника служби діловодства (підпис) (Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ)
___ _____________ 20__ р.
Додаток 14
до Інструкції (пункт 204)
Найменування установи
НОМЕНКЛАТУРА СПРАВ
__________ № ________ |
|
ЗАТВЕРДЖУЮ Найменування посади керівника установи _______ ____________________________ (підпис) (Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ) М.П.
___ ____________ 20___ р. |
На__________ рік
Індекс справи |
Заголовок справи (тому, частини) |
Кількість справ (томів, частин) |
Строк зберігання справи (тому, частини) і номери статей за переліком |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
_________________________________________________________________ (назва розділу*)
Найменування посади
особи, що склала номенклатуру ________ __________________________
(підпис) (Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ)
___ __________ 20___ р.
СХВАЛЕНО |
|
ПОГОДЖЕНО |
Протокол засідання експертної комісії установи
__________ № ___ |
|
Протокол засідання експертно-перевірної комісії державного архіву __________ № ___ |
Підсумковий запис про категорії та кількість справ, складених у______ році в установі
За строками зберігання |
Разом |
У тому числі |
|
|
|
Таких, що переходять |
З відміткою „ЕПК” |
Постійного
Тривалого (понад 10 років)
Тимчасового (до 10 років включно)
Усього
Посада особи, що зробила запис ________ __________________________
(підпис) (Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ)
___ ____________ 20___ р.
Додаток 15
до Інструкції (пункт 231)
Найменування установи
АКТ __________№ _________
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ Найменування посади керівника установи ________ _________________________ (підпис) (Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ) МП _____________ 20___ р. |
_____________________
(місце складення)
про вилучення для знищення
документів, не внесених до
Національного архівного фонду
На підставі _____________________________________________________
(назва і вихідні дані
____________________________________________________________________
переліку документів із зазначенням строків їх зберігання
____________________________________________________________________
або типової (примірної) номенклатури справ)
відібрано для знищення як такі, що не мають культурної цінності та втратили практичне значення, документи фонду № ______________________________
(найменування фонду)
№ |
Заголовок справи або груповий заголовок справ |
Дата справи або останні дати справ |
Номери описів (номен- клатур) за рік (роки)
|
Індекс справи (тому, частини) за номенклатурою або номер справи за описом |
Кількість справ (томів, частин)
|
Строк зберігання справи (тому, частини) і номери статей за переліком |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Разом _______________________________ справ за __________ роки
(цифрами і словами)
Найменування посади
особи, яка проводила
експертизу цінності
документів ________ __________________________
(підпис) (Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ)
___ __________ 20___ р.
Продовження додатка 15
ПОГОДЖЕНО Протокол засідання експертно-перевірної комісії державного архіву
___________ № ______ |
|
СХВАЛЕНО Протокол засідання експертної комісії установи
__________ № ________ |
Описи справ постійного (тривалого) зберігання за ____________ роки схвалено, а з особового складу погоджено експертно-перевірною комісією ____________________________________________________________
(найменування державного архіву)
(протокол від ___ _____________ 20___ р. № ___________)
Документи в кількості ______________________________________ справ
(цифрами і словами)
вагою _________________________ кілограмів здано в ____________________
____________________________________________________________________
(найменування установи)
на переробку за приймально-здавальною накладною від ________ № ___ або знищено шляхом спалення.
Найменування посади особи,
яка здала (знищила) документи ________ __________________________
(підпис) (ініціали (ініціал імені), прізвище)
___ _____________ 20___ р.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Секретар сільської ради Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ
Додаток 16
до Інструкції
ЗВІТ*
про обсяг документообігу
за ___ ________________ 20__ р.
Документи |
Кількість документів |
||
|
оригінали |
копії |
усього |
Вхідні
Вихідні
Внутрішні
_______________
Усього
Керівник ________ ______ _____________________
загального відділу (підпис) (Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ)
___ ________________ 20__ р.
Додаток 17
до Інструкції
ПЕРЕЛІК
документів, що затверджуються
з проставлянням грифа затвердження
Додаток 17
до Інструкції
ПЕРЕЛІК
документів, підписи на яких скріплюються гербовою печаткою
18 Рішення виконавчого комітету.